تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, روسیه, سن پترزبورگ

بهترین رستوران های سن پترزبورگ ، با منظره ای پانوراما | St Petersburg 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رستوران های سن پترزبورگ

در این مقاله از مجله گردشگری تاپ تراول درباره شما را با بهترین رستوران های سن پترزبورگ ، آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز شهر سن پترزبورگ هیچ آسمان خراش و یا ساختمان های بلند ندارد، اما رستوران های بسیاری در بالاترین طبقات ساختمان های موجود وجود دارد. این نقاط مناظری رمانتیک با مشرف با معماری اقسانه ای و کلیساهای چشمگیر شهر،  را در کنار غذای خوشمزه و نوشیدنی ارائه می دهند.

رستوران سولاریس لب – Solaris Lab

رستوران سولاریس لب (Solaris Lab) در زیر یک گنبد شیشه ای روی پشت بام ساختمانی در مرکز شهر واقع شده است که زوایای غیر معمول و جالبی را از مناظر شهر به نمایش می گذارد. دلیل اصلی رفتن به این رستوران، پنجره های پانوراما، تراس باز و مناظر نفس گیر است.

بهترین رستوران های سن پترزبورگ
بهترین رستوران های سن پترزبورگ

آدرس، لوکیشن، ساعات کاری و تلفن:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

یکشنبه تا سه شنبه : 11:00 pm 1:00 – pm

جمعه تا شنبه : 11:59 pm 1:00 – pm

رستوران طبقه 41 – Floor 41

رستوران طبقه 41 (Floor 41) بالاترین رستوران از نظر ارتفاع در روسیه و در کل شمال اروپا می باشد، این رستوران در طبقه 41 ام ساختمانی در میدان قانون (Constitution Square) واقع شده است. از یک ارتفاع 140 متری (460 فوت)، شما می توانید از مناظر دیدنی و غذاهای معاصر میکس شده با غذاهای بین المللی لذت ببرید.بهترین رستوران های سن پترزبورگ

آدرس، لوکیشن، ساعات کاری و تلفن:

یکشنبه تا چهارشنبه: 1:00 am 11:30 – am

سه شنبه تا شنبه: 3:00 am 11:30 – am

رستوران باراشکی – Barashki

از ارتفاع میدان سنایا، رستوران باراشکی (Barashki) مجموعه ای عالی از کوکتل های اصلی و ظروفی از غذاهای آسیایی، اروپایی و روسی را ارائه می دهد. مناظری از کل مرکز شهر و یک معماری برجسته خاص – کلیسای سنت ایزاک، را در این رستوران خواهید داشت.

بهترین رستوران های سن پترزبورگ

آدرس، لوکیشن، ساعات کاری و تلفن:

یکشنبه تا چهارشنبه: 11:30 pm 12:00 – pm

سه شنبه: 1:00 pm 12:00 – am

جمعه تا شنبه: 4:00 pm 12:00 – am

رستوران لوس – Luce

این رستوران مدیترانه ای در طبقه آخر مرکز گرند پالاس (Grand Palace Center) واقع شده است. رستوران لوس (Luce) فقط چند دقیقه چشم انداز نوسکی (Nevsky) فاصله دارد، پنجره های پانورامای آن چشم اندازی از کلیسای کازانسکی (Kazansky Cathedral)، و بام های ساختمان های سنت پترزبورگ دارد. منو رستوران ترکیبی عالی از غذاهای کشورهای مدیترانه ای است که با یک مجموعه قابل توجه و انتخابی شراب تکمیل شده است.

بهترین رستوران های سن پترزبورگ
بهترین رستوران های سن پترزبورگ

آدرس، لوکیشن، ساعات کاری و تلفن:

یکشنبه تا دوشنبهک 11:59 pm 1:00 – pm

رستوران اسکای بار اند لانج – Sky Bar and Lounge

اسکای بار اند لانج (Sky Bar and Lounge) یکی از مشهورترین بارهای پانورامیک در شهر است، که در سال 2008، باز شده است و مناظری فوق العاده از ارتفاع 69 متری (226 فوت) ارائه می دهد. این رستوران یک مکان بسیار دلپذیر و دنج و رمانتیک است که برای قرار ملاقات و یا یک شام سبک عالی است. شما می توانید از منوی غذاهای بین المللی و و یا کوکتل های کلاسیک انتخاب داشته باشید.

بهترین رستوران های سن پترزبورگ
بهترین رستوران های سن پترزبورگ

آدرس، لوکیشن، ساعات کاری و تلفن:

یکشنبه تا چهارشنبه: 1:00 pm 5:00 – am

سه شنبه تا شنبه: 2:00 pm 5:00 – am

رستوران بام 18 – Roof 18

در منطقه پتروگرادزکایا (Petrogradskaya) شهر، می توانید بار و رستوران دو طبقه ی بام 18 (Roof 18) را پیدا کنید، در این رستوران بهترین تجربه های روی بام را خواهید داشت؛ کنسرت های منظم توسط نوازندگان محلی، منو عالی و کوکتل فوق العاده. در طول فصل گرم، تراس باز است، و مناظر پانوراما به شما آرامش می دهد و یک جو رمانتیک فراهم می کند.بهترین رستوران های سن پترزبورگ

آدرس، لوکیشن، ساعات کاری و تلفن:

یکشنبه تا پنجشنبه: 1:00 pm 12:00 – am

جمعه تا شنبه: 4:00 pm 12:00 – am

رستوران پانورامیکا – Panoramika

رستوران پانورامیکا (Panoramika) یکی دیگر از رستوران های پانورامیک در منطقه پتروگرادزکایا (Petrogradskaya) شهر است که در عمارتی با طراحی داخلی لوکس قرار دارد. این رستوران دارای یک اتاق ناهار خوری اصلی با پنجره های پانوراما بسیار بزرگ و اتاق های کوچکتر برای قلیون کشیدن است. همچنین در شب موسیقی زنده، همراه با یک منوی غذایی و یک مجموعه انتخابی خوب از شراب، برای شما فراهم است.بهترین رستوران های سن پترزبورگ

آدرس، لوکیشن، ساعات کاری و تلفن:

یکشنبه تا دوشنبه: 11:00 pm 12:00 – pm


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *