تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

اتاق فرار انیگما برج میلاد ، تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

اتاق فرار انیگما

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با اتاق فرار انیگما برج میلاد در تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

در سال‌های اخیر بازار اتاق‌های فرار (Escape room) گرم شده است و طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. یکی از جاهای تفریحی تهران که به این سرگرمی جدید اختصاص پیدا کرده اسکیپ روم انیگما است. اتاق فرار انیگما از بهترین مکان های تفریحی تهران در مجموعه‌ی برج میلاد در خرداد ماه ۱۳۹۶ تاسیس شد.

اتاق فرار انیگما یکی از ترسناک ترین اتاق فرار های تهران و تجربه ای هیجان انگیز در کنار شخصیت های ترسناک می باشد. در این اتاق فرار خود را جای آدم های فیلم های ترسناک یا معمایی و راز آلود می گذارید و حس و حال دلهره آوری را تجربه می کنید. در اتاق فرار باید این کار را انجام دهید حال اینکه موفق بشوید یا نه چالشی است که باید با گروهتان پشت سر بگذارید.

اتاق فرار انیگما


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بازی های اتاق فرار انیگما

کلبه وحشت : وسط جنگل تاریک و خاموش باز هم چراغ یک کلبه ی به ظاهر قدیمی روش شد. حتی از دودکش هم دود بیرون می زند و حتما صاحب اش در حال آماده کردن غذا است. تنها چیزی که عجیب است که چرا هیچ صدایی از داخل این کلبه به گوش نمی رسد. پیرمرد و پیرزن کلبه مثل قدیم چشم انتظار شما هستند.

قتل مرموز : با اینکه مدت زیادی از شروع پرونده قتل مرموز می گذرد ولی تلاش ها برای پیدا کردن. قاتل زنجیره ای شهر لندن هنوز در جریان است این پرونده جنایی به توجه شما و تیمتان نیاز دارد.

اتاق فرار انیگما

روانی در اتاق فرار انیگما : یک گوشه ای از زیر زمین تاریک یکی از مرموز ترین هتل های دنیا. دکتر هولمز روی چهارپایه چوبی منتظر برای میزبانی از مهمان های جدید اش نشسته است.

اتاق جنگ : نظم قبلی به اتاق جنگ برگشته البته این خبر امیدوار کننده ای برای دنیا نیست. چون اتاق جنگ فقط وقت هایی انقدر منظم می شود که یک هرج و مرج و نابودی عظیم در راه باشد. آماده اید که به عنوان یک گروه سرباز به اتاق جنگ نفوذ کنید و با فشار دادن دکمه قرمز دنیا را بهم بریزید ؟

رویا : می شود گفت همه آدم ها دست کم یکبار در خواب رویا دیدند ولی رویایی که در بیداری اتفاق می افتد و بهترین دوستانت هم همراهت باشند را همه جا نمی توان تجربه کرد. دنیایی هیجان انگیز و رنگارنگ ولی با قوانین عجیب و خاص خودش.

اتاق تسخیر : شما خانواده ای جدید هستید و تنها راه نجات آزاد کردن ارواح این خانه است. در غیر این صورت شما جوان ترین عضو خود را از دست می دهید. اگر آمادگی رو به رو شدن با روح یک دختر بچه بازیگوش را دارید به اتاق فرار تسخیر بیایید.

اتاق فرار انیگما

اتاق فرار یا اسکیپ روم یک بازیِ فیزیکی – ماجراجویی است که در اتاق فرار، تیم‌ها داخل اتاق ها می شوند و در پشت سر آنها قفل شده، بازیکنان می بایست با پیدا کردن سرنخ‌ها، حل کردن معمّاها، از سر گذراندن چالش‌هایی که برای آنان طراحی شده و در قالب کار گروهی ظرف مدت 60 دقیقه یا بیشتر راه خروج از اتاق فرار را پیدا کرده و از آن خارج شوند.

ترکیب معمّاهای منطقی، کار تیمی و رمزآلود بودن فضای این بازی، باعث شده تا اتاق فرار به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های خانوادگی و دوستانه به شمار بیاید. یک سری شرایط برای حضور در اتاق فرار لازم است. بطور مثال شرایط سنی و جسمانی از مهمترین شرایط حضور در اتاق فرار می باشد.

همچنین تعداد نفرات در اتاق فرار باید به یک اندازه مشخص باشد. که در ابتدای بازی یک برگه به شما داده می شود و باید همه این موارد را تایید کنید. معمولا برای شرکت در اتاق فرار ترسناک باید بالای 16 سال و حتی در بعضی مواقع بالای 18 سال داشته باشید. مورد دیگری که اتاق فرار انیگما اجازه آن را داده است، حضور افراد بالای 10سال به همراه یک بزرگتر در اتاق جنگ، رویا و قتل مرموز می باشد که با رضایت مردم روبرو شده است.

اتاق فرار انیگما

مجموعه اتاق فرار انیگما متشکل از تیمی خلاق، توانمند و حرفه‌ای، تلاش نموده است تا با رعایت استانداردهای بین المللی چه به جهت طراحی پلان بازی و چه به جهت طراحی داخلی و فضاها، ساعتی خوش را برای شما، دوستان و خانواده‌تان رقم بزند.

دسترسی

تهران ، برج میلاد ، ورودی پارکینگ برج

شماره تماس : 09120030269 و 09120036614


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *