تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بندرعباس

ارزانترین هتل بندرعباس کدام است ؟ 

اجاره ماشین در دبی تور تابستان 1403 تور لحظه آخری

بندرعباس، شهری زیبا در جنوب ایران است که هتل­های متعدد با امکانات متفاوتی دارد. برای گردشگرانی که می­خواهند اقامت اقتصادی و مقرون ­به ­صرفه­ای­ در این شهر تجربه کنند، هتل­­ بندرعباس با امکانات اولیه انتخابی عالی خواهد بود. اقامت در این هتل­ها، هزینه­های سفرتان را به طور قابل توجهی کاهش می­دهد.

شاید برای برخی از گردشگران اقامت در هتل­های مجلل و لوکس بندرعباس امکان­پذیر نباشد. در این مقاله لیستی از ارزان ترین هتل بندرعباس را به شما معرفی کرده­ایم که با توجه به نیازهای خود می­توانید یکی از آن­ها را برای اقامت در جنوب ایران انتخاب نمایید. در تمامی این هتل­ها، میزبانان، پذیرایی شایسته­ای از شما به عمل می­آورند تا اقامت ارزان و خاطره­انگیزی در بندرعباس تجربه کنید.

ارزانترین هتل بندرعباس کدام است؟

ارزان ترین هتل بندرعباس چه ویژگی­هایی دارد؟

اگر تصمیم گرفته­اید در ارزان ترین هتل بندرعباس اقامت کنید، بد نیست درباره ویژگی­­های رایج این هتل­ها، اطلاعاتی داشته باشید. این هتل­ها همان­طور که از نامشان پیداست، امکانات ساده­تری در مقایسه با هتل­های مجلل بندرعباس دارند. امکاناتی که ارزان ترین هتل بندرعباس ارائه می­دهد شامل سیستم تهویه مطبوع، لابی، اینترنت رایگان، تلویزیون و حمام خصوصی است.

فضای داخلی این هتل­ها معمولاً کوچک است، به همین دلیل خدمات­دهی، میهمان­نوازی و میزان صمیمیت کارکنان هتل با مسافران، به مراتب بیشتر از سایر هتل­های بندرعباس است. ایشان تمام تلاش خود را می­کنند تا اقامت شما در این گونه از هتل­ها به خاطره­ای خوش و ماندگار در جنوب تبدیل شود.

هتل­های ارزان­قیمت، عموماً قیمت کمتری نیز دارند. این ویژگی برای مسافرانی که بودجه محدودی برای سفر دارند، گزینه مناسبی می­تواند باشد. واحدهای این هتل­ها معمولاً ساده و امکانات معمولی دارند.

موقعیت مکانی ارزان ترین هتل بندرعباس بسیار مطلوب است. این هتل­ها اغلب در نزدیکی مناطق مرکزی و اطراف اماکن دیدنی و تفریحی بندرعباس واقع شده­اند. این امر باعث می­شود تا به راحتی و در مدت کوتاهی به مناطق مختلف شهر دسترسی داشته باشید.

هتل آپادانا بندرعباس

آیا دوست دارید در ارزان ترین هتل بندرعباس اقامت کنید که به جاذبه­های تاریخی این شهر دسترسی راحتی داشته باشد؟ هتل آپادانا همان مکانی است که می­خواهیم به شما معرفی کنیم. این هتل یکی از هتل­های دو ستاره بندرعباس است که در سال 1391 در 7 طبقه و 49 باب اتاق و سوئیت ساخته شد.

یکی از مزیت­های اقامت در هتل آپادانا بندرعباس، نزدیکی به مراکز خرید و جاذبه­های دیدنی اطراف آن است. معبد هندوها، عمارت کلاه فرنگی، بازار ماهی فروشان بندرعباس و مجتمع تجاری سیتی سنتر از جمله اماکنی است که در اطراف این هتل متمرکز شده­اند.

نزدیکی به فرودگاه و پایانه مسافربری دیگر مزیت هتل آپادانا است. این گزینه برای افرادی که می­خواهند به سرعت به این اماکن بروند، بسیار مناسب است؛ همچنین دارای استانداردهای مناسبی است که امکاناتی ساده و در عین حال باکیفیت به میهمانان خود ارائه می­دهد. اتاق­های دلباز هتل با چشم­انداز زیبایی به مناظر اطراف، شما را سر ذوق می­آورد.

هتل آپادانا قیمت مناسب­تری نسبت به هتل­های چهار و پنج ستاره بندرعباس دارد. البته، امکانات نقش مهمی در میزان رضایتمندی مسافران دارد. پرسنل مجرب در تلاش هستند تا پاسخگوی نیازهای شما باشند و امکاناتی مناسب و بهتر از آنچه انتظار دارید، برای شما فراهم آورند.

هتل ناز 2 بندرعباس

ارزان ترین هتل بندرعباس که امکاناتی فراتر از میزان ستاره­های خود ارائه می­دهد، هتل ناز 2 است. این هتل یکی از هتل­های دو ستاره جنوب است که در سال 1394 در بلوار امام خمینی و در 43 واحد اقامتی تأسیس شد. از هتل تا ساحل خلیج فارس، فاصله چندانی ندارید. می­توانید با کمی پیاده­روی از تماشای آن و چشم­انداز غروب­ آفتاب، بهره­مند شوید.

با قدم­گذاشتن در هتل شیفته معماری باشکوه، لابی شیک و مبلمان سلطنتی آن خواهید شد. رستوران ایرانی، اینترنت در لابی، روم سرویس، آسانسور و خدمات خانه­داری تنها چند مورد از امکانات این هتل هستند.

هتل ناز 2 بندرعباس تنها هتل قیمت مناسب این شهر است که پارکینگ سرپوشیده و رایگان با ظرفیت 40 خودرو دارد. با وجود این امکانات، مطمئناً اقامت در این هتل را به دیگر هتل­ها ترجیح خواهید داد. چرا که نه تنها می­توانید رایگان از این خدمات استفاده کنید؛ بلکه دیگر نگران پارک خودروی خود نخواهید بود.

نظافت و آراستگی فضای اتاق­ها بسیار عالی است. این واحدها که شامل اتاق­های یک تخته و سوئیت­های چند تخته است، به امکاناتی از جمله سیستم تهویه، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مبلمان راحتی و حمام مجهز هستند. بی­شک اقامت در چنین اتاق­هایی، خاطرات بی­نظیری را برای شما به ارمغان می­آورد.

هتل اطلس بندرعباس

هتل اطلس بندرعباس یکی از هتل­های سه ستاره این شهر است که با امکانات متوسط و مناسبی که ارائه می­دهد، به عنوان ارزان ترین هتل بندرعباس شناخته می­شود. این هتل قدیمی در سال 1373 در 3 طبقه و 17 واحد اقامتی ساخته شد.

یکی از ویژگی‌های هتل‌ اطلس به عنوان ارزانترین هتل بندرعباس، دسترسی ساده به مرکز شهر است که به شما امکان می­دهد تا با صرف زمان اندکی به مرکز شهر و جاذبه­های اطراف برسید. اتاق­های هتل اطلس بندرعباس، امکانات کمتر و در عین­حال، منظم و مرتبی دارند. این اتاق­ها در قالب واحدهای یک و دو تخته به میهمانان ارائه می­شود.

تجهیزات عمومی باکیفیتی همچون سیستم اعلام حریق، مبلمان، تلفن در لابی، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدارباش، صندوق امانات، اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع و تاکسی سرویس از جمله امکانات هتل سه ستاره اطلس هستند.

با اطلاعاتی که از این هتل در اختیارتان قرار دادیم، شاید قصد اقامت در آن را داشته باشید؛ بنابراین برای آگاهی از قیمت هتل اطلس بهتر است ابتدا با ویژگی اتاق­ها آشنا شوید و سپس با توجه به بودجه، یکی از آن­ها را انتخاب نمایید. برای این کار باید به سایت­های مختلف رزرو هتل مراجعه کرده تا از قیمت اتاق­های آن مطلع شوید.

ارزانترین هتل بندرعباس کدام است؟

هتل فروغ بندرعباس

هتل آپارتمان فروغ در لیست ارزان ترین هتل بندرعباس قرار گرفته است که در سال 1371 و در 49 باب واحد اقامتی تأسیس شده است. این هتل شاید برای افرادی که به دنبال رزرو ارزان هتل در بندرعباس هستند، نامی آشنا باشد.

یکی از مهمترین مزایای هتل فروغ، عدم قرارگرفتن در طرح ترافیک و دسترسی راحت آن به ایستگاه راه آهن است. می توانید با رزرو بلیط قطار به هتل رسیده و در آن اقامت داشته باشید. با اقامت در این هتل؛ همچنین به جاذبه­های طبیعی مانند پارک ولایت و پارک دولت دسترسی راحتی خواهید داشت؛ به طوری که تنها با 6 دقیقه رانندگی به آنجا می­رسید.

لازم است بدانید که واحدهای اقامتی هتل فروغ به دلیل عدم شرایط آب­وهوایی مناسب، فاقد سیستم گرمایش هستند. این واحدها که شامل اتاق­های یک تخته، دو تخته توئین و سه تخته می­شوند­، دارای امکانات مطلوبی هستند. پنجره برخی از این اتاق­ها رو به دیوار است.

هتل فروغ امکانات درخور و شایسته­ای به میهمانان هتل عرضه می­دارد که شامل صندوق امانات، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، آشپزخانه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به علاوه پارکینگ رایگان با ظرفیت 11 خودرو، رستوران، لاندری، پذیرش 24 ساعته، مینی­بار، فکس، آسانسور، مرکز خرید و تاکسی سرویس می­شود.

ارزانترین هتل بندرعباس کدام است؟

هتل ایران بندرعباس

چنانچه اهل بازارگردی هستید و قصد دارید در ارزان ترین هتل بندرعباس که علاوه بر امکانات مطلوب، دسترسی راحتی به مراکز خرید داشته باشد اقامت کنید، می­توانید روی هتل ایران حساب جداگانه­ای باز کنید. این هتل نزدیک بازار زیتون و بازار قدیمی بندرعباس است. می­توانید گشتی در بازار بزنید و بعد از آن جهت رفع خستگی به هتل بازگردید.

هتل ایران بندرعباس در سال 1395 در 59 باب واحد اقامتی ساخته شده است. پنجره این اتاق‌ها رو به خیابان‌های مجاور هتل باز می­شود. امکاناتی که در این واحدها وجود دارد شامل اینترنت، مینی‌بار، سشوار و صندوق امانات است. لازم به ذکر است که در برخی از این اتاق­ها، سرویس بهداشتی وجود ندارد.

درست است که هتل ایران بندرعباس، رستوران ندارد ولی در عوض، کافی­شاپ با انواع نوشیدنی­های سرد و گرم دارد که به خوبی از میهمانانش پذیرایی می­کند. با اقامت در این هتل از صبحانه رایگان هتل بهره­مند می­شوید. هتل دسترسی نزدیکی به جاذبه­های تاریخی نیز دارد.

با توجه به آنچه درباره هتل ایران گفته شد، شاید این گونه تصور شود که قیمت بالایی دارد؛ اما این تصور غلطی است. این هتل باکیفیت­ترین و ارزان ترین هتل بندرعباس است که برخلاف امکانات خوبی که ارائه می­دهد، قیمت مناسبی نیز دارد.

هتل قدس بندرعباس

اگربه دنبال ارزان ترین هتل بندرعباس هستید، ممکن است در جست­وجویتان با هتل قدس روبه­رو شوید. به هر دلیلی که به بندرعباس سفر کرده باشید، هتل قدس می­تواند گزینه ایده­آلی برای اقامت شما محسوب شود. این هتل در سال 1383 در 4 طبقه ساخته شده که 40 واحد اقامتی را در خود جای داده است.

واحدهای اقامت هتل قدس در قالب اتاق­های سه تخته، اتاق­های دو تخته و اتاق­های یک تخته تقسیم­بندی شده­اند. سرویس بهداشتی، حمام، اسپیلت‌، رخت‌آویز، تلویزیون، یخچال، تلفن و صبحانه رایگان از جمله امکانات موجود در اتاق­های هتل هستند.

یکی از ویژگی­های برتر هتل قدس به عنوان ارزان ترین هتل بندرعباس، نزدیکی به اسکله شهید حقانی است. با سوارشدن بر قایق­ها و لنج­های اطراف اسکله، به یادماندنی­ترین خاطرات را برای خود خواهید ساخت. در عرض 10 دقیقه پیاده­روی به اسکله خواهید رسید؛ به علاوه این هتل به مراکز خرید بندرعباس هم دسترسی دارد.

از جمله امکاناتی که هتل قدس برای میهمانانش در نظر گرفته می­توان به آسانسور، فتوکپی، خدمات خانه‌داری، روم سرویس، خدمات تهیه بلیط، کتابخانه، اینترنت در لابی، سیستم اعلام حریق، خود پرداز، جعبه کمک های اولیه، روزنامه، ، کپسول آتش‌نشانی در لابی، فکس، پارکینگ سرپوشیده، دستگاه واکس کفش، اطفاء حریق و پله اضطراری اشاره کرد.

هتل سفید بندرعباس

ارزان ترین هتل بندرعباس که امکانات باکیفیتی در سطح متوسط ارائه می­دهد، هتل سفید است. این هتل سه ستاره دارد و از لحاظ امکانات بهداشتی و نظافت بسیار مطلوب است. هتل سفید در سال 1396 و در 6 طبقه ساخته شد. امکانات و خدماتی که این هتل ارائه می­دهد، به نسبت مطلوب است.

هتل سفید با این­که دو ستاره است؛ اما به امکانات باکیفیتی مجهز است؛ به علاوه پرسنل حرفه­ای و متعهدی دارد که خدماتی عالی ارائه می­دهند. قرار گیری هتل سفید در بلوار مرجان، دسترسی به فرودگاه را برای شما امکان­پذیر کرده است.

هتل سفید 25 واحد اقامتی دارد که عبارتند از اتاق های یک تخته، دوتخته توئین، دبل و سوئیت های یک تا سه نفره. در این واحدها سعی شده از رنگ­های ملایمی استفاده شود تا آرامش را برای میهمانان هتل به ارمغان آورد. امکانات موجود در این واحدها شامل تلفن در اتاق، صبحانه، لوازم بهداشتی، یخچال، مبلمان، سرویس بهداشتی فرنگی، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، تلویزیون و اینترنت می­شود.

با اقامت در هتل سفید بندرعباس، از لذت خوردن غذاهای فرنگی، ایرانی و دریایی بهره­مند می­شوید. اگر به رستوران این هتل که ظرفیت 90 نفر را دارد مشرف شوید، هیچگاه طعم خوش غذاهای آن را فراموش نخواهید کرد.

هتل امین بندرعباس

یکی دیگر از هتل­های ارزان­قیمت بندرعباس، هتل سه ستاره امین است. این هتل تنها هتل ساحلی بندرعباس است که مقابل خلیج فارس واقع شده است. هتل قدیمی امین در سال 1372 و در 53 باب اتاق و سوئیت ساخته شد. به دلیل قرارگیری هتل در بلوار طالقانی، دسترسی آسانی به جاذبه­های گردشگری مانند حمام گله­داری و موزه خواهید داشت.

واحدهای هتل به شکل اتاق­های یک تا سه تخته هستند. امکانات موجود در این واحدها عبارتند از مینی­بار، ماهواره، حمام و تلویزیون. لازم به ذکر است که تمامی این واحدها فاقد سیستم گرمایشی لازم هستند. در کنار امکانات واحدهای هتل، باید به خدمات­دهی بی­بدیل کارکنان هتل اشاره کنیم که درصد بالایی از گردشگران را به خود جذب کرده است.

یکی از ویژگی­های ممتاز هتل، دسترسی به لنج­ها و قایق­هاست که بی­شک لذت فراوانی از سوارشدن بر روی آن­ها خواهید برد. با استفاده از این لنج­ها می­توانید به دوردست­ها سفر کرده و زیباترین خاطرات را برای خود رقم بزنید.

رستوران و کافی شاپی که درهتل امین وجود دارند، مجهز به انواع خدمات رفاهی و غذایی هستند. اگر قرارکاری دارید، می­توانید از سالن جلسات هتل استفاده کنید. امکاناتی مانند کتابخانه، آسانسور، کافی­نت، تاکسی سرویس، لاندری و صبحانه رایگان از دیگر امکانات هتل امین هستند.

جمع­ بندی

برای اقامت در ارزان ترین هتل بندرعباس می­توانید یکی از هتل­های دو ستاره و یا سه ستاره این شهر را رزرو کنید. این هتلها، هتل­های مقرون­ به ­صرفه­ای هستند که امکاناتی در سطح متوسط دارند و برای اقامت­های کوتاه، هزینه­ای معقول ارائه می­دهند. با این حال بهتر است قبل از رزرو این هتل­ها، نظرات کاربران را مطالعه و قیمت­ آن­ها را با هم مقایسه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *