تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بندرعباس

شهربازی‌ های بندر عباس | از مکان تفریحی و دوست‌ داشتنی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شهربازی یک مکان تفریحی و دوست‌ داشتنی برای افراد است. از کودکان تا بزرگسالان گرفته افراد زیادی برای تفریح یا سرگرمی به شهربازی می‌روند و ساعات پرهیجان و لذت‌ بخش را تجربه می‌کنند. بعضی از شهربازی‌ ها مخصوص کودکان است که از مدارس و مراکز آموزشی نیز به آنها مراجعه می‌شود تا کودکان بتوانند در کنار دوستان خود این لحظات را تجربه کنند. بندرعباس شهربازی‌ های زیادی دارد که بعضی از آنها بسیار معروف و محبوب هستند و امکانات زیادی دارند.که در این مقاله از مجله تاپ تراول تصمیم گرفتیم تا شهربازی های بندرعباس را به شما علاقمندان به تفریح و سرگرمی آشنا کنیم

شهربازی‌ های بندر عباس

شهربازی هپی لند happy land

شهربازی هپی لند بسیار محبوب است و کودکان و خانواده‌ها برای گذراندن اوقات فراغت خود به آنجا مراجعه می‌کنند. از تفریحات و سرگرمی‌های آن می‌توانیم به تفریحاتی لذت‌بخش مناسب برای کودکان اشاره کنیم، مانند ماشین شارژی، لگوسازی، سرسره، استخر توپ و موارد دیگر. کودکان در این شهربازی می‌توانند از طریق دفتر نقاشی، نقاشی بکشند. از امکانات این شهربازی می‌توانیم به فضای ساکت و مناسب استراحت و صندلی‌هایی که برای مشتریان دارند اشاره کنیم. از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب می‌توانید به این شهربازی در خیابان رئیسی مراجعه کنید و اوقات لذت بخشی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

  • نشانی: بندرعباس، چهارراه داماهی، برج قصر طلایی، ورودی B، طبقه ۴
  • شماره تماس: ۰۹۱۷۲۸۹۷۳۸۸

شهربازی ستاره جنوب

یکی از بهترین مناطق برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت شهربازی ستاره جنوب در بندرعباس است که در ساختمان ستاره جنوب، طبقه اول و دوم مربوط به خرید است و این شهربازی در طبقه سوم قرار دارد و در طبقه آخر آن سینما وجود دارد که می‌توانید بعد از خرید و گذراندن اوقات خود در شهربازی به سینما بروید و یک روز بسیار لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید. این شهربازی دارای بازی‌هایی مانند میز بیلیارد، بازی رایانه‌ای، سالن بولینگ و… است. این شهربازی در بلوار آیت‌ الله طالقانی در بخش مجتمع ستاره جنوب طبقه سوم قرار دارد و از ساعت ۹ شروع به فعالیت می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم حتماً این شهربازی و امکانات آن را تجربه کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

شهربازی‌ های بندر عباس

شهربازی پارک شهر

شهربازی پارک شهر دارای فضای سبز و بسیار شاد و سرزنده است و طرف‌داران بسیار زیادی را در بندرعباس دارد. این شهربازی در پارک شهید دباغیان قرار دارد و بازی‌های زیاد و هیجان‌انگیزی برای کودکان و حتی نوجوانان دارد، مانند توربو، قایق‌های چرخشی، آسانسور و…. علاوه بر بازی‌های متنوع این شهربازی سینما ۵ بعدی و فروشگاه و غرفه‌های مختلفی دارد. سینمای ۵ بعدی این شهربازی امکانات پیشرفته‌ای دارد که می‌توانید اوقات بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش را تجربه کنید. این شهربازی یک باغ گل زیبا دارد که یک مکان دیدنی را در این شهربازی رقم زده است که در کنار هیجان و بازی می‌توانید از این منظره نیز نهایت لذت را ببرید. امکانات و تفریحات این شهربازی باعث شده است که گردشگران و افراد زیادی را مجذوب کند و وسایل بازی برای کودکان شامل تاب معلق و چرخ‌وفلک و… می‌شود. پارک شهربازی ویلچر برای معمولان دارد. علاوه بر امکانات، سرویس بهداشتی و پارکینگ به این صورت است که افراد با خیال آسوده‌تر می‌توانند به این شهربازی بروند. این شهربازی غروب از ساعت ۵ عصر الی ۱ شب باز است که در بلوار امام خمینی، خیابان صباح قرار دارد و در تمام روزهای هفته فعالیت دارد.

شهربازی‌ های بندر عباس

شهربازی دینگو پارک

یکی از بهترین مقاصد سرگرمی برای کودکان و خانواده‌ها شهربازی دینگو پارک در بندرعباس است و دارای بازی‌های متفاوتی مانند: سرسره، وسایل چالشی و همچنین کارگاهی برای مهارت‌آموزی است و کودکان می‌توانند کاردستی نیز درست کنند که یک موقعیت مناسب برای گذراندن اوقات فراغت است. این شهربازی فاصله کمی با مرکزهای مهم شهر بندرعباس دارد. این شهربازی به‌خاطر پوشش pvc بسیار نرم است و برای کودکان مناسب و دارای امنیت است. اگر اهل گشتن در اماکن خرید و تفریحی هستید دینگو پارک گزینه مناسبی است و می‌توانید گذراندن این اوقات را به فرزند دلبندتان هدیه بدهد در سالن اختصاصی وی آی پی امکان برگزاری جشن نیز وجود دارد و از طریق موقعیت مکانی خوبی که دارد برخی از مراکز خرید؛ مانند مجتمع نخل ، بندرعباس مال و.. دسترسی دارد و از هتل‌هایی مانند گلشهر، سپید و… فاصله بسیار کمی دارد. این شهربازی با امکانات زیاد و امنیت بالا یکی از بهترین شهربازی‌های بندرعباس است که حتماً توصیه می‌شود آن را تجربه کنید.

  • نشانی: بندر عباس، استان هرمزگان، بندر عباس، داماهی، گوهران 20

شهربازی‌ های بندر عباس

شهربازی وروجک

 از دیگر موارد تفریحی برای افراد شهربازی وروجک است که امنیت بالایی دارد و بازی‌ های متنوعی مانند سرسره بادی، بازی با شن، تاب، خانه‌سازی و… دارد. در کنار این موارد کودکان می‌توانند به کمک مدادرنگی و مدادشمعی و…  کاردستی درست کنند و از این طریق استعداد خود را کشف کنند و هنر و خلاقیت خود را بشناسند. این شهربازی نیز مانند شهربازی دینگو امکانات دسترسی به ویلچر، پارکینگ و… را دارد. از این طریق خانواده‌ها راحت‌تر می‌توانند به شهربازی و کودکان خود دسترسی داشته باشند. این شهربازی با امنیت بالا و امکانات و خدمات خود یکی از بهترین گزینه‌ها برای کودکان و خانواده‌ها است. از ویژگی‌های مهم آن شبانه‌روزی بودن آن است و در هر زمانی که مایل باشید می‌توانید به آن‌جا بروید.

شهربازی‌ های بندر عباس

پارک صفی نژاد

 این شهربازی کوچک‌ترین و محبوب‌ ترین مکان تفریحی بندرعباس است و در هر ساعت از روز می‌توانید به آنجا بروید و از وسیله‌های بازی؛ مانند قصرهای بادی، ماشین شارژی و… استفاده کنید و اوقات خوشی را رقم بزنید. این مکان مانند سایر پارک‌ها دارای پارکینگ و سرویس بهداشتی است و برای راحتی افراد معلول ویلچر نیز دارد. این شهربازی در حاشیه شهر قرار دارد و فضای سبزی دارد که مناظر بسیار زیبایی را ساخته است. می‌توانید کودکان خود را برای تفریح و گردش به این شهربازی کوچک ببرید. این شهربازی از ساعت ۹ تا ۱۱ شب باز است و در خیابان مهرگان قرار دارد.

  • نشانی: استان هرمزگان، بندر عباس، بندر عباس_انتهای خیابان دانشگاه _پارک، بادی صفی
  • شماره تلفن: 09126799279

شهربازی‌ های بندر عباس

دیگر شهربازی‌ های بندر عباس

 از دیگر شهربازی‌ های بندر عباس که طرف‌ داران بسیاری دارد و افراد زیادی به آن مراجعه می‌کنند می‌توانیم به شهربازی‌ های زیر اشاره کنیم:

  • شهربازی فرشته‌ها: در فلکه صادقیه، ساختمان بیمه طبقه ۴ واقع شده است.
  • شهربازی خندوانه: این شهربازی مناسب کودکان کوچک است، هم به دلیل فضای کوچکی که دارد هم به دلیل وسایل بازی که مناسب بچه‌ها است. این شهربازی در خیابان شلمچه ساختمان آیلار قرار دارد.
  • شهربازی شادونه: یکی دیگر از شهربازی‌ های بندر عباس است که در چهارراه جانباز، ساختمان پایتخت واقع شده است.

پیشنهاد خواندن مقالات بیشتر : مراکز خرید بندرعباس


سخن پایانی

اکثر افراد مخصوصا کودکان بسیار علاقه‌مند به شهربازی هستند و علاقه دارند در مواقعی که خارج از خانه هستند یا در سفرند، تفریحات خود را در شهربازی بگذرانند. علت این امر فضای شاد و هیجان‌انگیز شهربازی است که طرف‌داران زیادی دارد و مناسب همه افراد در هر سنی است. از معروف‌ترین وسایل بازی درشهربازی می‌توانیم به چرخ‌وفلک و تاب و… اشاره کنیم که هیجان متوسطی دارند و برای عموم افراد و کودکان مناسب هستند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *