تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بندرعباس, تهرانگردی

سفر به بندرعباس از تهران و هر آنچه نیاز است بدانید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شهر بندرعباس به‌ عنوان قطب بازرگانی و صنعتی کشور و به‌دلیل نزدیکی به دو جزیره قشم و کیش، یکی از مقاصد پرطرفدار داخلی کشور است. از همین رو مسافران بسیاری برای سفر به بندرعباس بلیط قطار تهران بندرعباس را خریداری می‌کنند. موقعیت ویژه جغرافیایی بندرعباس، نزدیکی به آب‌ های آزاد و مسیر ارتباطی کشورهای حاشیه خلیج فارس، بر اهمیت این شهر می‌افزاید. برای سفر به این شهر توریستی به‌وسیله قطارهای لوکس موجود در این مسیر ریلی، سفری راحت‌تر و کوتاه‌تر را تجربه خواهید کرد.

سفر به بندرعباس از تهران

در چه فصلی به بندرعباس سفر کنید

بندرعباس با آب‎ و هوای فوق حاره‌ای، از مناطق خشک و نیمه‌خشک بیابانی محسوب می‌شود. شروع فصل سرمای بندرعباس در ماه آذر است که کمتر از سه ماه طول می‌کشد. در سردترین روزهای سال دما به مثبت 10 درجه می‌رسد؛ اما دما در تابستان‌های طولانی آن تا مثبت 50 درجه نیز بالا می‌رود. از این‌رو یکی از مهم‌ترین معیارها برای تهیه بلیط قطار تهران بندرعباس، توجه به شرایط آب ‌و هوایی و انتخاب بهترین زمان سفر است. بهترین زمان از نظر شرایط آب ‌و هوایی برای سفر به بندرعباس را می‌توان از اواسط پاییز تا اواخر زمستان در نظر گرفت. در این دوره زمانی شهر بندرعباس، فصل شلوغ گردشگری را تجربه می‌کند و گردشگران بسیاری را می‌پذیرد. برخی از مسافران ایام نوروز و اوایل بهار را برای سفر به این شهر انتخاب می‌کنند؛ به همین دلیل در تعطیلات نوروز به‌دلیل ازدحام مسافران هزینه‌های اقامت و تردد نیز افزایش می‌یابد. اگر با گرمای شدید بندرعباس مشکلی ندارید و می‌خواهید در زمانی خلوت‌تر و با هزینه‌ای پایین‌تر به این شهر سفر کنید، فصل تابستان بهترین زمان ممکن برای شما است. اوایل اردیبهشت‌ماه تا اوایل پاییز، بندرعباس کمترین میزان گردشگر را تجربه می‌کند. گرما و شرجی هوای تابستان برای غیر بومیان طاقت‌فرسا است؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود فصل پاییز و زمستان را برای رزرو بلیط قطار تهران بندرعباس انتخاب کنید.

چگونه به بندرعباس سفر کنید

برای دیدن زیبایی‌های شهر توریستی بندرعباس می‌توان از راه‌های مختلف زمینی و هوایی سفر کرد؛ اما اگر امکان و شرایط سفر با هواپیما را ندارید، قطار بهترین گزینه برای شما خواهد بود. بد نیست بدانید استفاده از وسیله نقلیه شخصی برای چنین مسافت‌های طولانی می‌تواند بسیار کسل‌کننده باشد و ممکن است در طی مسیر با مشکلاتی مانند خستگی و ترافیک در شهرهای مختلف مواجه شوید. گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور، شهر بندرعباس را برای سفر انتخاب می‌کنند؛ اما محدودیت‌هایی برای سفر به این شهر جنوبی وجود دارد. برخی از شهرها از خطوط ریلی که به بندرعباس منتهی شود، برخوردار نیستند و برای رسیدن به این شهر باید ابتدا به تهران سفر کنند و با تهیه بلیط قطار تهران بندرعباس، مسیر خود را ادامه دهند. مسیر 1333 کیلومتری تهران بندرعباس، یک شاه‌راه اصلی در راه‌آهن کشور است که جز پرترافیک‎ترین مسیرهای ریلی محسوب می‌شود. قطارهای مختلف در انواع و امکانات متفاوت در این مسیر تردد می‌کنند تا سفری راحت و ایمن و همین‌طور مقرون به‌صرفه را برای مسافران خود رقم بزنند.

سفر به بندرعباس از تهران

بلیط قطار بندرعباس تهران را رزرو کنید

اگر شما در تهران هستید و قصد سفر به بندرعباس را به‌وسیله قطار دارید، در گام اول باید بلیط خود را رزرو کنید. برای رزرو بلیط خود می‌توانید به‌صورت حضوری به مراکز فروش بلیط یا آژانس‌های مسافرتی بروید و بلیط قطار تهران بندرعباس را بخرید. اکثر مسافران برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه، به‌جای خرید حضوری بلیط قطار، خرید اینترنتی را برای سفر خود ترجیه می‌دهند. شما تنها با چند کلیک ساده و در کمترین زمان می‌توانید فرآیند خرید را کامل و بلیط خود را خریداری کنید. بعد از مراجعه به سایت فروش بلیط قطار و مشخص‌کردن گزینه‌های مبدا، مقصد، تاریخ رفت ‌و برگشت و تعداد مسافر، لیستی از گزینه‌های مختلف توسط وب‌سایت مورد نظر به شما ارائه می‌شود. شما می‌توانید با توجه به جزئیات آن‌ها مانند ساعت حرکت، نوع قطار و … گزینه مورد نظر خود را به دلخواه انتخاب و بلیط قطار تهران بندرعباس را خریداری کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

با قطارهای مسیر ریلی تهران بندرعباس سفر کنید

قطارهای متعددی در مسیر تهران بندرعباس فعالیت می‌کنند، معمولا هر روز دو قطار در این مسیر در رفت ‌و آمد هستند. از قطارهای موجود در این مسیر می‌توان به قطارهای غزال، البرز و جوپار اشاره کرد که هر کدام امکانات و ویژگی‌های مختلفی دارند. قطار لوکس غزال امکانات رفاهی مطلوبی را در کوپه‌های 4 نفره خود فراهم می‌کند، از جمله امکانات قطار غزال می‌توان به صفحه نمایش‌گر، سیستم گرمایش و سرمایشی، رستوران باکیفیت و مجلل و زنگ احضار مهماندار اشاره کرد. قطار البرز شرکت رجا از قطارهای درجه دو این مسیر ریلی محسوب می‌شود. این قطار شاید امکانات و رفاه قطار غزال را نداشته باشد؛ اما ضمن ایمنی و مقرون به‌صرفه‌بودن از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است. امکانات قطار البرز شامل سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، مانیتور صوتی‌ و تصویری و پک‌های پذیرایی می‌شود. قطارهای جوپار نیز از جمله گزینه‌های مقرون به‌صرفه 4 کوپه‌ای هستند که در هر کوپه مجهز به امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، نمایشگر صوتی ‌و تصویری، پنجره‌های دوجداره و بسته پذیرایی هستند.

سفر به بندرعباس از تهران

از جاذبه‌های گردشگری بندرعباس دیدن کنید

شهر زیبای بندرعباس دارای جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تاریخی بسیاری است که علی‌رغم مسافت طولانی آن سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. معبد هندوها از جذاب‌ترین دیدنی‌های بندرعباس به‌شمار می‌رود که توسط تجار هندی در سال 1210 ساخته شده است. مسجد جامع دلگشا، مجموعه برکه‌های باران، خانه گله‌داری، حمام گله‌داری و اسکله قدیمی بندرعباس از دیگر جاذبه‌های شهر بندرعباس هستند. خالی ‌از لطف نیست در هنگام سفر به این شهر، از جاذبه‌های مختلف آن نیز دیدن کنید.

با فلای تودی سفری ایمن را تجربه کنید

با رزرو بلیط قطار از سایت فلای تودی می‌توانید سفری ایمن و راحت را تجربه کنید. فلای تودی ضمن آسان‌کردن فرآیند خرید بلیط و سرعت‌بخشیدن به آن، امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار مسافران قرار داده است. سایت فلای تودی با ارائه خدمات راهنمای سفر، پیگیری و پشتیبانی 24 ساعته شما را تا انتهای سفر همراهی خواهد کرد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات پیگیری، از وضعیت بلیطتان مطلع شوید و در صورت بروز مشکل، از خدمات پشتیبانی 24 ساعته استفاده کنید و با مشاورین ما تماس بگیرید تا به مشکلات و دغدغه‌هایتان رسیدگی شود. همین‌طور درصورتی‌که از سفر خود منصرف شدید، می‌توانید با استفاده از خدمات استرداد بلیط بر اساس قوانین موجود بلیط خود را کنسل کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *