تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

استخر روباز اکباتان تهران (ویژه بانوان) ☀️ قیمت بلیط در سال ۱۴۰۱ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

استخر روباز اکباتان

در این مقاله از معرفی جاهای تفریحی تهران تصمیم گرفتیم تا شما را با استخر روباز اکباتان (ویژه بانوان)  آشنا کنیم پس اگر اهل تفریحات آبی هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با امکانات این استخر و قیمت بلیط آن آشنا شوید.

استخر روباز اکباتان (Ekbatan Swimming Pool) واقع در شهرک اکباتان است و یکی از زیباترین استخرهای روباز در غرب تهران می باشد که ویژه بانوان است. این استخر با ابعاد 30*50 متر مربع در یک باغ و در فضایی سرسبز، آفتابی و زیبا بنا شده است و مکان دل انگیز و جذابی برای شنا کردن و آفتاب گرفتن می باشد.

استخر روباز اکباتان


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

این استخر همچنین دارای یک ساحل شنی به مساحت 3000 متر می باشد. همچنین این استخر دارای امکانات فوق العاده ای نظیر سرسره های آبی، استخر کودکان، ساحل شنی، تخت های مخصوص آفتاب گرفتن در کنار استخر و امکانات دیگری می باشد. با پرداخت هزینه ی جداگانه شما می توانید از سالن زیبایی، سالن ماساژ با ماساژورهای حرفه ای، فروشگاه لوازم ورزشی، کافی شاپ و رستوران این مجموعه استفاده کنید.

استخر اکباتان کاملا منطبق بر استانداردهای جهانی استخر های روباز ساخته شده است و با یک محیط کاملا بهداشتی بهترین گزینه برای شنا بانوان عزیز است تا لحظات خوبی را سپری کنید.

استخر روباز اکباتان

 

این استخر فعال در تهران با داشتن سرسره هیجان انگیز لذت شنا کردن را در این استخر دوچندان کرده است و با داشتن یک فضای بزرگ ۳۰۰۰ متری دلباز و سرسبز، آب تمیز و شفاف، بوفه‌های مجزا و تخت‌های ویژه آفتاب گرفتن قطعا میتواند نظر هر کسی را جلب نماید. پس اگر به دنبال یک استخر روباز و فعال در تهران هستید که ویژه بانوان باشد، این استخر می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد.

نحوه دسترسی و اطلاعات تماس

برای اطلاع از قیمت استخر روباز اکباتان تهران می توانید با شماره زیر تماس بگیرید و یا از سایت های مرتبط بلیط خود را به صورت آنلاین تهیه کنید.

تلفن : 44667681-021

سانس بانوان : همه روزه از ساعت 8 الی 18

آدرس : تهران – شهرک اکباتان – خیابان نفیسی – فاز سوم – خیابان شکوری شرقی

پیشنهاد شگفت انگیز خرید بلیط استخر اکباتان

شما کاربران عزیز  تاپ تراول میتوانید بلیط این استخر را با 20% تخفیف از لینک زیر بصورت آنلاین خرید کنید

خرید اینترنتی


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *