تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بلیط هواپیما, راهنمای سفر, رپورتاژ آگهی

استفاده از بخش فرست کلاس و یا هواپیمای شخصی قبل از خرید بلیط هواپیما 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

در این بخش از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با بخش فرست کلاس هواپیما آشنا خواهیم کرد. پس اگر قصد خرید بلیط فرست کلاس دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

 هواپیماها یکی از امن ‎ترین وسایل نقلیه در جهان می‎باشند که افراد زیادی با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی از آنها استفاده می‎کنند و با بهره گرفتن از خدماتی که توسط این نوع وسایل نقلیه ارائه می‎شود موفق به انجام انواع سفر هوایی خواهند شد و در کمترین زمان ممکن به مقصد مورد نظرشان خواهند رسید.

 در بسیاری از موارد مسافران با استفاده از بلیط ارزان هواپیما که توسط شرکت ‎های هواپیمایی ارائه می‎شود می‎توانند با استفاده از هواپیماها به مقاصد مور دنظرشان منتقل شوند . بیشتر هواپیماهایی که افراد از آنها استفاده می‎کنند دارای کلاس ‎های پروازی متفاوتی می‎باشند که با توجه به آنها خدمات مختلف و متنوعی به مسافران آن کلاس پروازی ارائه خواهد شد.

بخش فرست کلاس


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

یکی از این کلاس‎های پروازی فرست کلاس می‎باشد که در آن به مسافران انواع مختلفی از خدمات لوکس ارائه خواهد شد و برای آن که بتوان با استفاده از خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی در آن حضور پیدا کرد باید مبلغ بیشتری را در زمان تهیه  خرید بلیط هواپیما ارزان پرداخت نمایید. در کنار این کلاس‎های پروازی شرکت‎های هواپیمایی وجود دارند که افراد با توجه به نیازشان می‎توانند هواپیماهایی را در اندازه‎های مختلف اجاره کنند و به شکلی خصوصی مورد استفاده قرار دهند و با استفاده از آن به مقصد مورد نظرشان منتقل شوند.

 حال ممکن است این سوال بوجود آید که استفاده کردن از کدمایک از گزینه‎های بالا می‎تواند برای مسافران بهتر باسد و بهترین گزینه کدامیک است؟ در صورتیکه تمایل دارید اطلاعاتی مفید در رابطه با فرست کلاس هواپیما و یا هواپیماهای خصوصی بدست آورید با ما در ادامه همراه باشید.

همانطور که گفته شد همه ساله افراد زیادی با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی و گاها بلیط ارزان هواپیما از خدماتی که توسط این نوع وسیله نقلیه ارائه می‎شود  بهره‎مند می‎شوند و به مقاصد مورد نظرشان در سرتاسر جهان با کمترین زمان منتقل خواهند شد.

وجود کلاس‎های پروازی مختلف در برخی از هواپیماها سبب شده است برخی از افراد به این فکر بیافتند که گزینه استفاده از فرست کلاس یک هواپیما بهتر است و یا استفاده از یک جت خصوصی؟ نکته قابل توجه در رابطه جت‎های خصوصی آن است که هزینه آن با توجه به سعات پروازی محاسبه خواهد شد و این بدان معناست که هرچه مسافت طی شده با آنها بیشتر باشد هزینه آنها افزایش پیدا خواهد کرد.

اما در صورتیکه با استفاده از بلیط هواپیما و یا بلیط خارجی در فرست کلاس یک صندلی رزرو کنید با پرداختی مبلغی مشخص می‎توانید تمامی طول پرواز را سپری کنید و به مقصد مورد نظرتان برسید. نکته قابل توجه در رابطه با فرست کلاس این است که شما تنها با پرداخت مبلغی مشخص یک صندلی را رزرو کرده‎اید و اگر در این سفر افرادی با شما همراه باشند باید برای هریک از آنها مبلغ تعیین شده برای بخش فرست کلاس یک هواپیما را پرداخت نمایید.

 در صورتیکه این موضوع در جت خصوصی صادق نبوده و شما چه به تنهایی و چه با چند نفر از آن استفاده کنید مبلغی مشخص را پرداخت خواهید کرد. گاها افرادی موفق می‎شوند با استفاده از بلیط ارزان هواپیما در این نوع پروازها حضور پیدا کنند.

بخش فرست کلاس

مزایای استفاده از هواپیماهای خصوصی

یکی از دلایلی که سبب می‎شود هواپیماهای خصوصی از جایگاه خاصی برخوردار باشند و افراد زیادی برای انجام سفرهای هوایی خود از آنها استفاده نمایند فاکتور زمان می‎باشد. این نوع هواپیماها برای افرادی که ارزش زیادی برای زمانشان قائل هستند می‎تواند بسیار مفید و کارآمد باشد و با بیشترین سرعت ممکن و در کمترین زمان به محل مورد نظرشان منتقل شوند.

 توجه به این نکته نیز ضروری است که هواپیماهیی که مسافران با استفاده از بلیط هواپیما و خرید بلیط خارجی ارزان در آن حضور پیدا می‎کنند و به عنوان هواپیماهای تجاری شناخته می‎شوند تنها می‎توانند در فرودگاه‎های بزرگ فعالیت داشته باشند.

در صورتیکه فردی قصد داشته باشد با تهیه بلیط ارزان هواپیما در یک پرواز تجاری حضور پیدا کند و  خود را برای حضور در  در یک کنفرانس در حومه شهر آماده کرده باشد باید زمانی برای رانندگی و رسیدن به آن منطقه را نیز در زمانبندی خود لحاظ کرده باشد.

 اما هواپیماهای خصوصی قادرند برروی بسیاری از فرودگاه‎های محلی فرود بیایند و در نتیجه استفاده از انها می‎تواند تاثیر چشمگیری در کاهش زمان سفر افراد داشته باشد. یکی از مشکلاتی که افراد در استفاده از هواپیماهای تجاری که با با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی قصد استفاده از آنها را دارند با آن روبرو هستند ایستادن در صف‎های طولانی می‎باشد.

این افراد باید زمان زیادی را صرف ایستادن در صف برای وارد شدن به هواپیما سپری کنند اما در هواپیماهای خصوصی این چنین صف‎هایی وجود نخواهد داشت و افراد می‎توانند در کمترین زمان وارد هواپیمای مورد نظرشان شوند و با استفاده از آن به سفر هوایی خود برسند.

 ارزش یک زمان اجرایی در سطح بالا می‎تواند یکی از عواملی باشد که افراد ترجیح دهند به جای حضور در هواپیمای تجاری با استفاده از بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما از جت خصوصی استفاده کنند تا در کمترین زمان ممکن به مقصد مورد نظرشان منتقل شوند.

علاوه‎بر این داشتن اطمینان نیز فاکتوری است که سبب شده تا هواپیماهی خصوصی بیشتر مورد توجه قرار گیرند. البته لازم به ذکر می‎باشد که استفاده از این نوع هواپیماها که به شکلی خصوصی به مشتریان ارائه می‎شود برای انجام سفرهایی گروهیی بسیار با صرفه بوده است و مسافران می‎توانند با پرداخت هزینه کمتر و در واقع با استفاده از بلیط ارزان هواپیما به مقصد خود برسند.

بخش فرست کلاس

گاها ممکن است یک پرواز تجاری که افراد زیادی با استفاده از قیمت بلیط ارزان هواپیما در آن حضور پیدا کرده‎اند به دلایل مختلفی لغو شود و مسافران نتوانند به موقع خودشان را به مقصد مورد نظرشان برسانند. حال تصور کنید فردی را که با استفاده از آن پرواز قصد حضور در یک جلسه مهم کاری را داشته است.

 این گونه رخدادها در هواپیماهی خصوصی به ندرت دیده می‎شود و افراد مطمئن هستند که با استفاده از این نوع هواپیماها به موقع در مقصد خود حاضر خواهند بود. یکی دیگر از مزایایی که در اختیار افرادی که با هواپیماهای خصوصی سفر می‎کنند گذاشته شده است آن است این افراد می‎توانند حیوانات خانگی خود را نیز با استفاده از این نوع هواپیما حمل کنند این کار در هواپیماهای تجاری ممنوع می‎باشد.

 علاوه‎بر این مسافران می‎توانند در این هواپیماها لوازم گلف، اسکی و دیگر اقلام بزرگ مانند انواع مختلف تابلو و … را حمل و جابجا نمایند.

مزایای بخش فرست کلاس

در بخش فرست کلاس امکانات متفاوتی وجود دارد اما این بدان معنا نخواهد بود که مسافران می‎توانند به تمامی آنها دسترسی داشته باشند. به عنوان نمونه یکی از مهمترین امکاناتی که در هواپیماهای جت وجود دارد وای فای می‎باشد که در بسیاری از هواپیماهای کوچک به دلیل داشتن هزینه‎های بالا از آن استفاده نمی‎شود و این امکان در اختیار مسافران نیز قرار داده نخواهد شد.

 البته برخی از ایرلاین‎ها وجود دارند که در صورت حضور در آنها می‎توانید از اینترنت بی‎سیمی که در آن وجود دارد به شکلی رایگان بهره‎مند شوید. شرکت‎های هواپیمایی اتحاد و لوفت هانزا از قبیل شرکت‎هایی هستند که این گونه خدمات را به صورت رایگان در اختیار مسافران خود قرار خواهند داد.

توجه داشته باشید در صورتی که قصد دارید در یک پرواز حضور پیدا کنید و از بخش فرست کلاس آن بهره ببرید در روزهای پر تردد این کار راحتتر صورت می‎پذیرد. اما در صورتیکه بخواهید این گونه خدمات را از شرکت‎های هواپیمایی کوچک درخواست کنید آن وقت است که با مشکل روبرو خواهید شد و ممکن است نتوانید با استفاده از فرست کلاس به مقصدتان منتقل شوید. اما از بهترین هواپیماهای ارزان جهان برای خرید بلیط خارجی هواپیما بدانید.

 در تعطیلات و  چنین زمان‎هایی چارتر کردن هواپیماها کاری دشوار خواهد بود  و ممکن است شما را که قصد انجام سفر هوایی دارید را با انواع مختلفی از چالش روبرو سازد. در پایان اشاره به این موضوع که تمامی اختیارات در دست مسافر می‎باشد که از کدامیک از گزینه‎ها برای رسیدن به مقصد خود بهره ببرد مهم بوده و تمامی تجربیات سفر برای افراد مختلف به شکل‎های گوناگونی رخ خواهد داد مهم به نظر می‎رسد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. خرید بک لینک

    خسته نباشید مرسی به خاطر این وبسایت زیبا

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *