تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

برای مهاجرت ازدواج کنید‌

یکی از راه‌هایی که قوانین مهاجرت کشورهای مختلف برای مهاجرت کردن پیشبینی کرده ازدواج کردنه. شهروندانی که قصد دارن به کشوری خاص مهاجرت کنن، اگه به دلیل تابعیت همسر یا نامزدشون و برای زندگی مشترک اقدام به مهاجرت کرده باشن، کار بسیار راحت‌تری در پیش دارن. پس یکی از راه های موجود این است که برای مهاجرت ازدواج کنید.

برای مهاجرت ازدواج کنید‌
برای مهاجرت ازدواج کنید‌

مهاجرت از طریق ازدواج کردن

مثلا اگه خانومی که اهل ایرانه قصد داشته باشه با آقایی اهل استرالیا ازدواج کنه، قوانین مهاجرت بهش این اجازه رو می‌دن که با استناد به ملیت مرد، اقامت استرالیا رو دریافت کنه.

یا مثلا اگه مردی ایرانی با زنی ایتالیایی ازدواج کنه، مطابق قوانین مهاجرت مرد می‌تونه از کشور ایتالیا درخواست تابعیت کنه و اگه کشور ایتالیا قبول کرد، مرد رسما شهروند ایتالیا به حساب خواهد اومد.

البته در بعضی از کشورها مثل ایران محدودیت‌هایی برای زنان وجود داره؛ مثلا اگه مردی اهل روسیه با زنی اهل ایران ازدواج کنه، قانون اهمیتی برای این ازدواج قائل نیست و مرد روسی به سبب ازدواج با زن ایرانی نمیتونه تابعیت ایران رو به دست بیاره.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

اما در ایران عکس این قضیه امکان‌پذیره؛ یعنی درصورتی که زنی روسی بخواد با مردی ایرانی ازدواج کنه قانون این اجازه رو بهش می‌ده که ملیت شوهر و تابعیت کشور اون رو اخذ کنه.

برخلاف کشور ما در بسیاری از کشورهای جهان قانون تفاوتی بین مرد و زن قائل نیست و مثلا اگه یه مرد آمریکایی با یک زن کانادایی ازدواج کنه، هم مرد و هم زن می‌تونن تابعیت کشور طرف مقابل رو دریافت کنن.

درحال حاضر و بر اساس قوانین اتحادیه‌ی اروپا هر مرد و زن اروپایی که بخواد با همسری غیر هم‌وطن ازدواج کنه باید درآمد کافی داشته باشه و به اصطلاح دستش به دهانش برسه. این فرد باید به دولتش ثابت کنه درصورت مهاجرت همسرش اون میتونه ازش مراقبت کنه تا در این جا جا بیفته و به نیروی کار تبدیل بشه. بنابراین قبل از تصمیم به ازدواج و مهاجرت باید حتما از وضعیت شریک آینده‌ی زندگیتون مطمئن بشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به کانادا، ویزای تحصیلی کانادا، ویزای توریستی کانادا به وب سایت oktoboard.ir بزرگترین مرجع اخذ انواع ویزا و اقامت مراجعه فرمایید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *