تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, زنجان, معرفی رستوران

بهترین رستوران های زنجان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین رستوران های زنجان

در این مقاله از مجموعه مقالات قسمت جاهای دیدنی ایران سفری به زنجان خواهیم داشت و در آن بهترین رستوران های زنجان را مورد بررسی قرار خواهیم داد و آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

زنجان یکی از مقاصد محبوب گردشگری در ایران می باشد که رستوران های گوناگونی نیز دارد که در آن ها می توانید بهترین غذاهای سنتی و فست فود را نوش جان نمایید.  در صورتی که در سفر به زنجان، تصمیم گرفتید در یک رستوران خوب غذا بخورید، این راهنما به شما کمک می کند که بهترین رستوران های شهر را انتخاب نمایید.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

رستوران پلو، از بهترین رستوران های زنجان

بعید است از یک زنجانی درباره بهترین رستوران های زنجان بپرسید و اسمی از رستوران پلو نیاورد. جز خود زنجانی ها، رستوران پلو به عقیده خیلی از آنهایی که به زنجان سفر کرده اند، در زنجان یکی از باکیفیت ترین هاست. از کباب های اینجا چه کباب کوبیده، چه فیله، چه سلطانی و بختیاری، زیاد تعریف می کنند. برنج با کره محلی سر میز آورده خواهد شد و برخی وقت ها پس از غذا و موقع ترک رستوران، با دادن یک سیب سرخ بدرقه تان می کنند.

ماست خیار رستوران پلو و سالادهایش را نباید از دست داد. ماست و خیاری که پر از کشمش و گردوست و مزه اش به یادماندنی. قیمت ها در این رستوران نه بالاست و نه پایین. چلوکباب سلطانی اینجا 29 هزار تومان و چلو کباب برگش 30 هزار تومان.

آدرس: خیابان خرمشهر، خیابان معلم، روبروی کوچه اول

بهترین رستوران های زنجان
بهترین رستوران های زنجان

رستوران صدف، سرویس دهی خوب

“سرویس دهی خوب” این چیزی که بیشتری ها درباره رستوران صدف می گویند. رستوران صدف محیط آرام و شیکی دارد و یکی از رستوران های پرطرفدار زنجان است. در صدف چی بخورید بهتر است؟ باقالی پلو، کباب برگ، شیشلیک و جوجه اینجا حرف ندارد و توصیه شده که زیتون پرورده اش را حتما امتحان نمایید. پس از غذا هم میتوان در پارک باصفای ملت که درست روبه روی رستوران است حال و هوایی عوض کرد.  چلو برگ مخصوص رستوران صدف 27 هزار تومان و چلو برگ سلطانی آن 31 هزار تومان است.

آدرس: خیابان خرمشهر روبروی پارک ملت (شهربازی )

دیزی سرای عابدینی، دیزی در بازار

رسم است که دیزی را باید در جایش خورد. یعنی اینکه دیزی باید در محیطی صمیمی، باصفا و خودمانی خورده شود و عابدینی هم همه این فاکتورها را داراست. دیزی سرای عابدینی بر بازار سنتی زنجان است و آن چیزی که آدم را بیشتر از همه جذب میکند در صورتی که محیط خودمانی اش نباشد برخورد آقای عابدینی است. آقای عابدینی و برادرش که دیزی سرا را اداره میکنند، خوش برخورد و مهمانوازند و گاهی در تیلیت کردن و کوبیدن گوشت نیز به کمک مشتریان می آیند. دیزی در اینجا با مخلفات جدایی ناپذیرش، یعنی سبزی، ترشی و پیاز سر میز آورده خواهد شد. صبح ها هم املت های ربی و چای دبش عابدینی ها را نباید از دست داد. قیمت ها در عابدینی بسیار پایین است.

آدرس: راسته بازار پایین زنجان

بهترین رستوران های زنجان
بهترین رستوران های زنجان

غذای مجلسی، طعم خوش غذاهای خانگی

آدم در سفر برخی وقت ها دلش برای غذای خانگی تنگ خواهد شد و میخواهد طعم و بوی غذای خانگی و مانندا ماکارونی، دلمه، کتلت یا کشک بادمجان را بچشد. در سفر به زنجان در صورتی که شما هم جزو این گروه بودید، پیشنهاد ما غذای خانگی مجلسی است. مسمای گوشت، چلو گوشت، فیله جوجه و انواع و اقسام خورشت های مجلسی را باید امتحان کرد. در صورتی که دلتان هم نخواست که همانجا غذا بخورید، غذای مجلسی سرویس بیرون بر دارد.

آدرس: شهرک کارمندان، جنب مسجد قبا

بهترین رستوران های زنجان
بهترین رستوران های زنجان

فست فود ارگانو، پیتزا در محیطی خوب

در زنجان در صورتی که دلتان خواست پیتزا و پاستا بخورید و تنوعی در قول هایتان ایجاد نمایید، از ما می شنوید، ارگانو را در لیست تان قرار دهید. محیط خوب ارگانو به اضافه پیتزا ونیز، پپرونی ایتالیایی، مرغ سوخاری، استیک و سالاد سزار و به ویژه پاستای آلفردو ارگانو طرفدار زیاد دارد. پیتزاهای ارگانو 25 هزار تومان است.

آدرس: روبروی نمایشگاه بین المللی، پیش از مرکز تفریحی


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *