تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
راهنمای سفر, معرفی رستوران, هند

بهترین رستوران های واراناسی ، هند | Varanasi 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین رستوران های واراناسی

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین رستوران های واراناسی ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

واراناسی یا بنارس، شناخته شده به عنوان پایتخت روحانی هند، یک مکان شگفت انگیز برای کشف دامنه وسیعی از طعم های قومی خوشمزه است. ما رستوران های قابل توجه را در واراناسی انتخاب کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

تندور ویلا – Tandoor Villa

تندور ویلا (Tandoor Villa) واقع در نادزار، یک رستوران فوق العاده است که متخصص در غذاهای شمال هند و مغول است. این رستوران خانوادگی یک مجموعه باور نکردنی از غذاهای تند، تازه و رنگارنگ را ارائه می دهد که به محیط شباهتی به محل خانه با عطر های خوشبو شناور در آن می دهد. در حالی که از خوردن یک ورقه از بریونی گوشت گاو حیدرآبادی لذت می برید فراموش نکنید که همراه با آن شراب دلپذیر آنها را نیز امتحان کنید. با فضای گرم و کارکنان بادقت، این رستوران یکی از رستورانهای شلوغ در واراناسی، به ویژه در آخر هفته ها است.

بهترین رستوران های واراناسی
بهترین رستوران های واراناسی

آدرس و لوکیشن رستوران تندور ویلا (Tandoor Villa)؛


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

S-17/317 Nadesar Main Road, Near SBI ATM, Nadesar, Varanasi, Uttar Pradesh 221002, India, +91-9839911667

بلو لسی – Blue Lassi

بلو لسی (Blue Lassi) نزدیک به معبد ویشوانا، محلی محبوب برای غذا خوردن و رفع تشنگی با یک لیوان تاندای – یک نوشیدنی خنک و تازه تهیه شده با ماست که شما می توانید در انواع مختلف آن را پیدا کنید. این مکان به رنگ آبی نقاشی شده و با عکس هایی به سایز عکس گذرنامه، عکس های فوری و کارت پستال از مشتریان، جدید و قدیمی پر شده است. این مکان جذابیت بی نظیری را به نمایش می گذارد و به بازدید کننده گان پیشنهاد می دهد نگاهی به منوی غیر معمولی آنها بندازند. شما می توانید طعم های میوه ای مانند نوشیدنی پرتقال-انار را انتخاب کنید و یا طعم تند نعناع را در نوشیدنی خود امتحان کنید. هیچ چیز نمی تواند این رستوران قدیمی که همیشه با مسافران جوان سر و کار دارد، را شکست دهد.

بهترین رستوران های واراناسی
بهترین رستوران های واراناسی

آدرس و لوکیشن رستوران بلو لسی (Blue Lassi) ؛

CK 12/1, Kachowari Gali Chowk, Near Rajbandhu, Bangali Tola, Varanasi, Uttar Pradesh 221002, India, +91-54-22401127

مینگ گاردن – Ming Garden

مینگ گاردن (Ming Garden) یکی از بهترین مکان ها برای خوردن غذای چینی است. این رستوران متخصص در سرو غذاهای آسیایی، از کوفته های داغ بخارپز شده تا نودل ذرت ترد است. این مکان دارای یک دکور سنتی و یک محیط دوستانه است. منوی همه جانبه گیاهخواری، آن را برای بازدید کنندگان گیاهخوار ایده آل کرده است. اگر از رژیم غذایی همیشگی خود خسته شده اید، مینگ گاردن از مشتریان خود با مجموعه ای غنی از غذاهای گیاهی و سس های محلی بومی استقبال می کند. در حالی که نودل پنیری گزینه مورد علاقه شما باقی می ماند، شما همچنین باید پنیر تند را امتحان کنید. وعده غذایی خود را با یک وسوسه شیرین مانند یک نان شیرینی داغ پایان دهید.

بهترین رستوران های واراناسی
بهترین رستوران های واراناسی

آدرس و لوکیشن رستوران مینگ گاردن (Ming Garden) ؛

34 B, Ravindrapuri Road, Ravindrapuri, Varanasi, Uttar Pradesh 221005, India, +91-54-22312652

کافه پیزریا واتیکا – Pizzeria Vaatika Cafe

کافه پیزریا واتیکا (Pizzeria Vaatika cafe) یک پاتوق بسیار پرطرفدار است که توسط شاخه های رودخانه گنگ (Ganges) احاطه شده است. این مکان کنار رودخانه نشستن در فضای باز و منوهای الهام گرفته از قاره ها را به شما پیشنهاد می دهد و یک مکان بسیار محبوب است. یک ظرف غذای سبک مدیترانه ای سفارش دهید و از ترکیبی دکوراسیون و منظره طبیعی لذت ببرید. پیتزا سیر و قارچ را حتما امتحان کنید و اگر به دنبال یک خوردنی شیرین هستید، پای سیب خوشمزه آنها را سفارش دهید.

بهترین رستوران های واراناسی
بهترین رستوران های واراناسی

آدرس و لوکیشن کافه پیزریا واتیکا (Pizzeria Vaatika cafe) ؛

B-1/178, Assi Ghat, Varanasi, Uttar Pradesh 221005, India, +91-9451397331

لینک های مرتبط:

بهترین غذاهای سنتی هند ، تجربه بی نظیر طعم ها | India

بهترین رستوران های گوا – غذاهای خوشمزه در هند

رستوارن تالاسا Thalassa Restaurant گوا , هندوستان


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *