تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه

بهترین مقاصد کشور ترکیه در فصل پاییز 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین مقاصد کشور ترکیه در پاییز

استانبول محبوب‌ترین مقصد سفر ایرانیان در سال‌های اخیر بوده است. جاذبه‌های تاریخی فراوان، زیبایی‌ها طبیعی، خیابان‌های زیبا، غذاهای خوشمزه و نزدیکی فرهنگی ایرانیان به ترکها باعث شده تا این کشش هر روز بیش از گذشته باشد.پاییز (از ماه سپتامبر تا نوامبر) زمان مناسب برای بازدید از ترکیه است زیرا فصل شلوغ تابستان به پایان رسیده است و شنا هنوز هم تا اواسط ماه اکتبر امکان پذیر است.امروز می‌خواهیم بهترین مقاصد گردشگری کشور ترکیه در فصل پاییز را به شما معرفی کنیم. در ادامه همراه تاپ تراول باشید.

فتهیه (Fethiye)

فتهیه یک نقطه بی نظیر توریستی است که در فصل پاییز طرفداران بسیاری دارد و بیشتر مردم محلی نسبت به گردشگران به عنوان مهمان ویژه نگاه می‌کنند و بسیار از آنها استقبال می‌کنند. یا با ماشین خود و یا با کرایه یک اتومبیل سفر جاده‌ای هیجان انگیز را از Göcek به Kaş برای کشف تمام مناظر زیبا از اژه و مناظر تاریخی مانند Kalkan، Kabak، Patara، Xanthos، Letoon، Dalyan تجربه کنید. بهترین مقاصد کشور ترکیه در پاییز

ماردین

در فصل پاییز شما میتوانید با اقامت در خانه های تاریخی ماردین از این منطقه زیبا نهایت لذت را ببرید . همچنین می‌توانید به راحتی با فرهنگ محلی از جمله غذاهای شگفت انگیز محلی آشنا شوید و لذت ببرید.

بهترین مقاصد کشور ترکیه در پاییز
بهترین مقاصد کشور ترکیه در پاییز

Bozcaada

ماه سپتامبر زمان مناسب برای بازدید Bozcaada است چرا که این ماه، زمان برداشت انگورهای وحشی معروف در جزیره است. این جزیره دارای انرژی بی نظیری است و آرامش خاصی را به گردشگران خود منتقل می‌کند و در پاییز شما می‌توانید در آشپزخانه Aegean عالی غذا بخورید، استراحت کنید و لذت ببرید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
بهترین مقاصد کشور ترکیه در پاییز
بهترین مقاصد کشور ترکیه در پاییز

مرسین

مرسین زیبا در واقع توسط بیش از 108 کیلومتر از سواحل طبیعی احاطه شده است، که به معنی این است که برای شما گردشگران عزیز سواحل دیده نشده فراوانی برای کشف وجود دارد. همچنین با خرید بلیط هواپیما ترکیه می‌توانید از جازبه های تاریخی مرسین از جمله صومعه Alahan، قلعه Maiden، غارهای بهشت و جهنم،, Soli Pompeipolis, Adamkayalar, Kanlıdivane, Anemurium دیدن کنید.بهترین مقاصد کشور ترکیه در پاییز

آسوس

یک ایستگاه خارق العاده برای علاقه مندان به تاریخ، روستای قدیمی بهرام قلعه و شهر 3000 ساله آسوس می‌باشد. این شهر بازدیدکنندگان خود را به زمان خود حمل می‌کنند. با خرید ارزان بلیط هواپیما ترکیه از غذاهای محلی اژه و کشف خرابه‌های تاریخی‌اش لذت ببرید.

بهترین مقاصد کشور ترکیه در پاییز
بهترین مقاصد کشور ترکیه در پاییز

Cunda

جزیره زیبای Cunda یک جزیره استثنایی بسیار آرام و دیدنی بخصوص در ماه سپتامبر است و محل خوبی برای زوج‌ها برای لذت بردن از یک سفر تنها است. شما می توانید در یکی از هتل‌های بوتیک ای که در خانه‌های تاریخی بازسازی شده قرار دارد اقامت کنید.بهترین مقاصد کشور ترکیه در پاییز

کاپادوکیا

کاپادوکیا یکی از محبوب‌ترین مقصد گردشگران ترکیه در پاییز است به ویژه هنگامی که رنگ‌های فصل واقعاً دودکش‌های افسانه‌ای عرفانی را برجسته می‌کنند. قبل از اینکه به دوچرخه سواری یا پیاده روی در این منطقه بی نظیر بپردازید سوار شدن به بالن‌های رنگارنگ را تجربه کنید.

بهترین مقاصد کشور ترکیه در پاییز

آرتوین

منطقه دریای سیاه ترکیه به خاطر زیبایی‌های طبیعی خود شناخته شده است بخصوص پاییز آن فوق العاده زیبا است. در یکی از روستاهای کوهستان آکتوین اقامت کنید، از کوه‌های کاکار دیدن کنید و در جنگل‌های بی نظیرش پیاده روی کنید.

بهترین مقاصد کشور ترکیه در پاییز


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *