تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, راهنمای سفر, معرفی هتل

بهترین هتل های اسلو برای سفری بی نظیر | Norway 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین هتل های اسلو 

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین هتل های اسلو ، سخن خواهیم گفت.

شهر اُسلو (Oslo) بزرگترین شهر و پایتخت کشور نروژ است. اسلو همچنین تنها شهر نروژ است که خود یک استان و یک شهرستان نیز به‌شمار می‌آید.

همانطورکه Oslo چیزهای بسیاری برای مسافران خود دارد، هتل های شهر نیز پر جنب و جوش است و گزینه های متنوعی را ارائه می دهد. چه شما مشتاق هتلی با ظرافت و تزیینات قدیمی باشید و چه هتلی با هنر مدرن بخواهید و یا فضایی با ترکیب هر دو این ها ، این هتل ها بهترین ها را برای یک سفر عالی در اسلو نروژ برای شما فراهم میکنند.

Hotel Cristiania Teater

هتل Christiania Teater یک هتل منحصر به فرد است و تنها 2 دقیقه پیاده روی از ایستگاه Nationaltheatret دارد. این هتل در یک ساختمان ساخته شده در سال 1917 قرار گرفته است، فضای این هتل تاریخی و نماد و صحنه رویدادها است و یکی از بزرگترین بارهای شراب اسلو را دارد. فکرش را بکنید بیش از 50 نوع شراب در شیشه و حدود 1400 نوع با دقت انتخاب شده در بطری ، همه در یک بار !


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
بهترین هتل های اسلو
بهترین هتل های اسلو

اطلاعات بیشتر:

Camillas Hus

Camillas Hus در موقعیت منحصر به فردی در Oslo، در کنار کاخ باغ سلطنتی قرار دارد و یک هتل منحصر به فرد است که معنای لوکس بودن را دوباره تعریف می کند. این هتل فقط 7 اتاق دارد، هر یک با ظرافت و زیبایی با مبلمان و اتصالات کلاسیک تزئین شده است، در Camillas Hus شما احساس می کنید که در زمان سفر می کنید – در حالی که تمام امکانات راحت قرن حاضر را در اختیار دارید.

بهترین هتل های اسلو
بهترین هتل های اسلو

اطلاعات بیشتر:

Thon Hotel Rosenkrantz Oslo

Thon Hotel Rosenkrantz هتل اسلو، فقط یک بلوک دور از خیابان شلوغ کارل یوهان، در قلب مرکز شهر اسلو، و دارای جزئیات بسیار است. این هتل با طراحی مدرن ، کیفیت و راحتی را با دسترسی راحت برای همه ترکیب می کند. (شما می توانید درخواست یک اتاق مخصوص معلولین بکنید یا اتاقی مناسب افراد دارای آلرژی درخواست کنید). این هتل همچنین اولویت خود را برای استفاده از محصولات سازگار با محیط زیست ترتیب می دهد، بنابراین شما می دانید که شما در مکانی کاملا مطابق با محیط زیست هستید.

بهترین هتل های اسلو
بهترین هتل های اسلو

اطلاعات بیشتر:

First Hotel Grims Grenka

First Hotel Grims Grenka در Kvadraturen بسیار نزدیک به قلعه آکرشوس است. این هتل به زیبایی نورپردازی پیچیده ای را طراحی کرده است که با پیروی از فصل های مختلف به صورت خیره کننده و کارآمد اجرا می شود. Q Lounge، در طبقه 6، به یکی از محبوب ترین تراس ها در اسلو تبدیل شده است ، و زمانی که آب و هوا خوب است میتواند نقطه مورد علاقه شما باشد.

بهترین هتل های اسلو
بهترین هتل های اسلو

اطلاعات بیشتر:

Oslo Guldsmeden

Oslo Guldsmeden در نزدیکی Aker Brygge ، یک هتل بوتیک دلپذیر با سبک طراحی داخلی متمایز نوردیک است که واقعا می داند که چگونه باید خدمات را انجام دهد. این که آیا شما یک نوشیدنی در بار میخواهید، یا یک حمام با با آرامش در میان شمع های روشن و یا اینکه میخواهید در اتاق خود ریلکس باشید، فضای گرم Guldsmeden باعث خواهد شد که شما حس کنید واقعا از خانه دور شده اید.

بهترین هتل های اسلو
بهترین هتل های اسلو

اطلاعات بیشتر:


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *