تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اصفهان, ایران

تله کابین صفه اصفهان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تله کابین صفه اصفهان

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی اصفهان یکی از جاذبه های بسیار زیبای اصفهان یعنی تله کابین صفه را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از تله کابین های بسیار زیبا، دیدنی و محبوب میان گردشگران است. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فناوری ها بشر توانسته است که طبیعت را نیز در خدمت خود در آورد و با سازه های مختلفی از طبیعت بهره و لذت بیشتر را کسب کند. یکی از این سازه ها تله کابین ها هستند که تفریحاتی جالبی محسوب می شوند. در این تله کابین های مختلفی طراحی شده اند و در شهرهای مختلف قرار دارند. تله کابین صفه اصفهان یکی از این تله کابین هاست. در ادامه به معرفی این تله کابین می پردازیم.

آدرس: اصفهان – بزرگراه شهدای صفه – کوه صفه


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

تله کابین صفه اصفهان

پارک کوهستانی صفه یکی از مکان های طبیعی و تفریحی اصفهان بوده که وجود تله‎کابین به جذابیت آن بسیار اضافه کرده است.

در این پارک دو خط تله کابین وجود دارد که خط اول آن دارای ۵۰ کابین ۴ نفره بوده و از روی بزرگراه صفه تا بالای گردنه باد بالا می رود.

با استفاده از این تله کابین می توان تا ارتفاع ۳۲۰ متری کوه صفه بالا رفته و نمای زیبایی از شهر اصفهان را به تماشا نشست.

تله کابین صفه دارای ۵۰ کابین ۴ نفره است.

همچنین با رفتن به ارتفاعات توسط این تله کابین و رسیدن به ارتفاعات بالا می توان چشم انداز زیبایی از قلعه شاهدژ که یکی از مکان های تاریخی اطراف اصفهان است را نیز شاهد بود.

در ایستگاه خط یک تله کابین صفه اصفهان امکانات بی نظیری نظیر سالن بولینگ وجود داشته که علاوخ بر لذت تله کابین سواری می توان از هیجان بازی بولینگ نیز بهره مند شد.

تله کابین صفه اصفهان

خط دوم این تله کابین از روی ارتفاعات بادبالا به سوی قله شاه دژ حرکت کرده و با گذراندن زمانی در حدود ۱۰  دقیقه فاصله کمتری از خط یک را سپری می کند.

در ایستگاه شماره ۲ تله کابین صفه امکانات رفاهی نظیر رستوران، کافی شاپ، وجود داشته و می توان در سفر به تله کابین صفه از آنها نیز بهره برد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شرکت توسعه گردشگری سپاهان

    مکانهای تفریحی اصفهان

    مثلث طلایی مراکز تفریحی گردشگری اصفهان

    ۱-اولین مرکز گردشگری شهر اصفهان را به جرات میتوان کوه صفه در جنوب شهر زیبای اصفهان دانست که شامل فضای سر سبزبا امکانات رفاهی و تله کابین زیبا و مراکز تفریحی همچون بولینگ صفه و بیلیارد و شهر بازی صفه اصفهان نام برد

    پس از سوار شدن تله کابین و گذشتن از روی جنگل و فضاهای دلنشین و تماشای مناظر جذاب به بام صفه یا همان بام اصفهان میرسیم مکانی دنج و زیبا که کل شهر اصفهان را میتوان به نظاره نشست با رستورانها و کافه های جذاب و همچنین قلعه تاریخی شاه دژ در بالای کوه صفه و آخرین ایستگاه تله کابین.

    ۲-دومین مرکز تفریحی گردشگری اصقهان پارک جنگلی ناژوان که در مجاورت زاینده رود زیبا و در غرب اصفهان واقع شده شامل تله سیژ ناژوان میباشد که لذتی همچون پرواز به روی درختان و مشاهده مناظر و طبیعت سر سبز ناژوان و تماشای خروش زاینده رود زیبا را برای شما عزیزان به ارمغان میآورد که از طبیعت سر سبز با درختان بید کنار زاینده رودش میتوانید برای گذران یک روز تفریح استفاده کنید

    ۳-سومین مرکز تفریحی گردشگری اصفهان در سمت شرق اصفهان و در جوار کوه نخودی و پارک دوچرخه سواری واقع شده بزرگترین شهر بازی خاور میانه ٬شهر بازی رویاها که شامل مجموعه بازیهای آبی مجموعه سینماهای چند بعدی و بازیهای فضای باز و همچنین کارتینگ رویاهاست و در فصول مختلف سال آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران میباشد

    روشهای اطلاع از ساعت کاری مراکز تفریحی شرکت توسعه گردشگری اصفهان

    منطقه صفه: شامل تله کابین صفه و بولینگ, بیلیارد,زیپ لاین وپل معلق

    منطقه شرق اصفهان :شهر بازی رویاها,کارتینگ رویاها

    منطقه ناٰژوان :تله سی یژ ناژوان

    شماره تماس:۱۲-۰۳۱۳۶۷۵۹۰۱۱
    وبسایت: http://www.stdconline.com

    اینستاگرام و تلگرام sepahantourismco

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *