تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

جاده سلامتی (جاده تندرستی) ایران مال ، تهران 

اجاره ماشین در دبی تور تابستان 1403 تور لحظه آخری

جاده سلامتی ایران مال

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با جاده سلامتی (جاده تندرستی) ایران مال در تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید

ایران مال یکی از پنج مرکز خرید بزرگ جهان و شماره یک خاورمیانه در تهران است. این ساختمان در غرب بوستان چیتگر تهران با مساحت کل 1700000 متر مربع واقع شده است. 18 درصد فضاها به اماکن فرهنگی، 31 درصد به فضاهای عمومی و تفریحی، 24 درصد به واحدهای تجاری، 19 درصد به پارکینگ و 5 درصد به مجتمع های هتلی اختصاص دارد.

جاده سلامتی ایران‌ مال که به طول ۱۱۰۰ متر، با کف‌پوش استاندارد تارتان افتتاح شد همه روزه آماده حضور علاقمندان به ورزش است. مجموعه عظیم ایران مال توانسته با پیاده سازی پروژه ی خود در زمینه ی ورزش و پیاده روی مسیری به نام جاده ی تندرستی را اعمال کند.

جاده سلامتی ایران مال

جاده تندرستی ایران مال یکی از بهترین و بزرگترین و مجهز ترین مکان برای انجام حرکات ورزشی و پیاده روی است. طول این مسیر 1.5متر و عرض آن به 180 متر می رسد. این مکان می تواند همچنین مورد علاقه ی کسانی باشد که همواره ورزش های حرفه ای انجام می دهند. این مسیر با کف پوش های مدرن و استاندارد ایتالیایی مجهز شده است.

مواد با کیفیت به کار رفته در سطح جاده سلامت بالاترین استانداردهای ارگونومیک را برای کوهنوردان نیز فراهم می کند. این مکان پر انرژی به عموم مردم اجازه می دهد تا در هوایی پاک و تازه به پیاده روی، ورزش کردن و پیاده روی با خانواده و کودکان بپردازند و از مکانی زیبا و مدرن نهایت استفاده و لذت را ببرند.

از دیگر مزایای جاده تندرستی تهران داشتن امکانات خوب رفاهی برای افراد و ورزشکاران است. این مکان دارای فضای سبز و زیبا با رستوران های متنوع و کافه هایی است که هنگامی که از کنار آن ها گذر می کنید شما را وسوسه می کند. در اطراف این مکان باغ تالاری قرار دارد که شما می توانید در آن به گشت و گذار بپردازید. همین امکانات زیبا و منحصر به فرد افراد مختلف را مجدوب خود می کند.

جاده سلامتی ایران مال

این مکان همچنین دارای دسترسی خوبی به استادیوم ورزشی نیز دارد، که در آن می توانید انواع ورزش ها و تفریحات از جمله اسکواش، سالن بولینگ، سینما، استخر ایران مال و سونا و همچنین اسپا را به راحتی و به صورت همزمان در آن جا انجام دهید و ساعت ها خود را سرگرم تفریح و ورزش کنید.

جاده تندرستی ایران مال با داشتن محیطی آرام و منحصر به فرد خود، آرامش و راحتی را برای شما و خانواده ی شما به ارمغان می آورد. و تجربه ای خاص را به شما هدیه می دهد، پس زمان را از دست ندهید و راهی این جاده ی زیبا شوید. این مکان علاوه بر امکاناتی که در بالا ذکر کردیم دارای ایستگاه های پزشکی و رفاهی سیار، انواع ملزومات خوراکی را نیز دارا است.

جاده سلامتی ایران مال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *