تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
هند

حمل و نقل عمومی آگرا هند 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

حمل و نقل عمومی آگرا هند

در این مقاله از معرفی کشور هند یکی از جاذبه های بسیار زیبای آگرا هند را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در این مطلب قصد داریمک حمل و نقل عمومی آگرا هند را به شما معرفی کنیم. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

اتوبوس، سه چرخه دستی، سه چرخه موتوری، تاکسی، قایق و قطارهای شهری، وسایل عمده ایاب و ذهاب در هند را تشکیل می دهند.

شهر آگرا همیشه سرشار از شلوغی و سرصدای گردشگران و مردم بومی است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

علاوه بر اهمیت تاریخی، این شهر همچنین به عنوان یک دروازه مدرنیزه (نوین) محسوب می شود. زیبایی فوق العاده رودخانه یامونا، باغ های زیبا و قصر عظیم تاج محل، شهر را مملوء از عشق، جاذبه و صفا نموده است.

مقالات بیشتر بخوانید:

حمل و نقل ریلی در آگرا هند

آگرا از نزدیکترین شهرها به پایتخت، دهلی محسوب می شود، شهر آگرا از طریق راه آهن و بزرگراه های ملی به پایتخت متصل خواهد شد. راه آهن آگرا نقش مهمی در اتصال این شهر با فضای بیرون شهر بازی می کند. راه آهن آگرا به شهرهای دهلی، مهاراشترا، مادایا پرادش، کلکته، ایالت های شمال شرقی، راجستان و بسیاری دیگر از ایستگاه های مهم متصل خواهد شد. این راه حمل و نقل، وضعیت ارتباطی را بهبود قسمتده و آسان می کند و منافع عمومی را تامین می نماید. راه آهن های اصلی آگرا عبارت اند از:

  • آگرا کانت (راه آهن شمالی مرکزی)
  • آگرا فورت (راه آهن شمالی مرکزی)
  • آگرا شهر(راه آهن شمال مرکزی)
  • رجا کی مندی (راه آهن شمال مرکزی)
  • پل یامونا (راه آهن شمالی مرکزی)
  • ایدجاه (راه آهن شمالی مرکزی)

تعدادی از راه آهن هایی که در نزدیکی آگرا قرار داشته و می توانند قسمتی از گردشگران احتمالی را سامان دهی کنند، عبارتند از:

  • ماثورا جانکشن، نزدیک به ۵۰ کیلومتر فاصله از آگرا
  • توندلا، ۲۲ کیلومتر فاصله از آگرا
  • آچهنرا جانکشن، ۲۷ کیلومتر فاصله از آگرا
حمل و نقل عمومی آگرا هند
حمل و نقل عمومی آگرا هند

حمل و نقل محلی در آگرا

کمپانی اتوبوسرانی دولتی اوتار پرادش یا UPSRTC، مسئول اداره تاسیسات اتوبوس عمومی در سراسر شهر است. آگرا سرشار از مکان هایی با ارزش های باستان شناسی است که شهر را نیازمند به تعداد وسایل نقلیه عمومی بیشتر برای برقراری ارتباطات بهتر در جاده ها می کند. ایستگاه اتوبوس ایدجاه، بزرگترین پایانه مسافربری اتوبوس در آگرا است.

این پایانه اتوبوس، مهمترین اقامتگاه آگرا و ایستگاه قطار ایدجاه را به هم متصل می کند. UPSRTC، شامل سرویس اتوبوس رانی دولتی، A/C،Non-A/C، Hi-tech، اتوبوس های لوکس،همچنین سرویس اتوبوس رانی نیمه لوکس است که شهر را به مهمترین مکان ها، از جمله دهلی، جیپور، کانپور، لکنونا، جانسلی، گالیور ، چندیگر، فاتپور سیکری و ماتورا، متصل می کند.

خدمات تاکسی رانی در آگرا

خیلی از خدمات تاکسیرانی A/C و همچنین خدمات غیر A/C در این شهر موجود است تا حس دلپذیر بودن و راحتی را برای گردشگران به ارمغان بیاورد. اکثر ون ها / تاکسی ها در نزدیکی فرودگاه، ایستگاه های راه آهن و ایستگاه های اتوبوس حضور دارند. نرخ جابه جایی با تاکسی ها مناسب است و پس می توانند در تمام طول روز برای بازدید از مکان های مورد نظر در اگرا به کار گرفته شوند.

همچنین می توان در آگرا به دیدن شهر فاتح پور سیکری بروید، در صورتی که چه که کرایه اضافی، خواهد داشت. تاکسی راحت ترین یا به اصطلاح بهترین راه جابه جایی در آگرا است. همواره به افراد، به خصوص کسانیکه از کشورهای دیگرآمده اند پیشنهاد می شود تا قبل کرایه کردن تاکسی، نرخ کرایه را تعیین کنند.

در کنار محدوده آگرا کانت، غرفه های پیش پرداخت تاکسی، لیست قیمت مناسبی برای هزینه های تاکسی ارائه می دهند. قیمت تاکسی های غیر AC: دهلی، ۲۰۹۰۰۰ تومان؛ در فاتحاباد ۱۱۹۰۰ تومان؛ بازار سادار  ۵۹۰۰ تومان؛ تاج محل ۱۱۹۰۰ تومان؛ تور نیمروزی (چهار ساعته) ۴۴۸۰۰ تومان؛ تور هفت ساعته (هشت ساعته) ۵۹۸۰۰ تومان. قیمت های گفته شده در اینجا شامل هزینه کرایه که ۵۹۰ تومان است و عوارض یا هزینه های پارکینگ (در صورت وجود) نخواهد شد.

حمل و نقل عمومی آگرا هند
حمل و نقل عمومی آگرا هند

خودروهای ریکشا در آگرا

برای گردش در خیابان های شلوغ آگرا، می توانید از خودروهای ریشکا و دوچرخه های ریکشا استفاده کنید که کاری بسیار منطقی بوده و می توانید از آنها برای عبور از جاده های شلوغ استفاده کنید.

درست در کنار ایستگاه های آگرا کانت، غرفه خودروهای ریشکا قرار داردند، که امکان چانه زنی بر سر قیمت را فراهم می کنند. معمولا سفرهای کوتاه تر از ۳ کیلومتر نباید بیش از ۲۹۰۰ تومان هزینه داشته باشند. پیش از کرایه ریشکا همواره کرایه را تعیین کنید.

نمونه ای از قیمت های ایستگاه آگرا کانت: خیابان فتح آباد ۸۹۰۰ تومان؛ ایستگاه اتوبوس ۱۱۹۰۰ تومان ISBT ؛ بازار سادار ۴۱۰۰ تومان؛ سیکاندرا ۲۳۹۰۰ تومان؛ تاج محل (دروازه غربی تاج محل) ۵۹۰۰ تومان، دروازه جنوبی تاج محل ۷۷۰۰ تومان، شیلپگرام (دروازه شرقی تاج محل) ۸۹۰۰ تومان؛ تور نیمروزی در اگرا (چهار ساعته) ۲۳۹۰۰ تومان؛ تور هشت ساعته آگرا گردی ۳۵۸۰۰ تومان. در صورتی که فقط می خواهید به تاج محل بروید، با درنظر گرفتن زمان انتظار، کرایه ای ۱۴۹۰۰ تومان می گیرند. توجه: خودروهای ریشکا مجاز به رفتن به فاتح پور سیکری نیستند.

دوچرخه های ریکشا و تونگاها در آگرا

دوچرخه های ریکشا

این وسایل نقلیه بسیار ارزان تر از سایر وسایل نقلیه شهری مورد استفاده برای بازدید مکان های گوناگون هستند. در خیلی از خیابان های باریک و همچنین کوچه ها، این نوع حمل و نقل رواج دارد، که البته گردشگری را کسل کننده و خسته کننده می کنند. افرادی که این وسایل نقلیه سازگار با محیط زیست را اداره می کنند، مسلط به زبان های خارجی نیستند، پس بهتر است، یک نقشه یا راهنمای تهیه شده برای گردشگران بین المللی را همراه داشته باشید.

تونگاها

کرایه ها در غرفه جنوبی تاج محل به این شکل است: ایستگاه قطار آگرا کانت ۴۷۰۰ تومان؛ آگرا فورت ۲۳۰۰ تومان؛ ایستگاه اتوبوس بیلی قار ۲۹۰۰ تومان؛ فاتح اباد ۱۷۰۰ تومان؛ بازار کیناری ۵۹۰۰ تومان؛ بازار سادار ۲۹۰۰ تومان؛ تور نیمروزی ۲۳۹۰۰ تومان. در صورتی که دو نفره سوار شوید، ۵۹۰ تا ۱۱۰۰ تومان بیشتر باید بپردازید.

قدم زدن در کوچه های آگرا

شهر آگرا مملوء از پارک ها و باغ های فوق العاده است. این شهر را می توان از طریق راه رفتن در مکان های اصلی شهر مثل بازار سادار، خیابانMG، خیابان های عمرانی و خیلی از مکان های دیگر، مورد ارزیابی قرار داد. مغازه های صنایع دستی گوناگون، مغازه های چرم فروشی و مغازه های فروش سوغاتی در این مناطق قرار دارند که توجه شما را به خود جلب می کند.

حمل و نقل عمومی آگرا هند
حمل و نقل عمومی آگرا هند

کمپانی های حمل و نقل آگرا

کمپانی های حمل و نقل بسیاری در آگرا وجود دارند که مسئولیت بسته بندی و انتقال اشیاء گوناگون، انتقال بار و چمدان ها، ارائه تاکسی و غیره را بر عهده دارند. تعدادی از این کمپانی ها عبارتند از:

اجاره ماشین در  Agra

۴۰/۴۳۸

چوتا یوکهارا

راجپور چانگی، خیابان  شمش آباد

آگرا، اوتار پرادش

شماره تلفن:۰۹۲۶۷۳۹۸۳۸۹

کمپانی حمل و نقل

یامونا کینارا

کالج سکساریا، بلنگنج

خطوط عمرانی، آگرا

اوتار پرادش

شماره تلفن:۰۵۶۲۲۶۲۳۱۰۸

سازمان حمل و نقل اقتصادی با مسئولیت های محدود

BO آگرا، ۶/۱۱۸

خیابان دانشگاه سکساریس، بلنگنج

پاندتی کالی چاران، خیابان تیواری

خیابان های عمرانی، آگرا

اوتار پرادش

شماره تلفن: ۰۵۶۲۳۲۶۶۹۰۲

کمپانی حمل نقل اشیاء بزرگ بانسال

۳، بازار لودهی ، نالبند

سینگ، خیابان MG

راکب گنج، آگرا

اوتار پرادش

شماره تلفن: ۰۵۶۲۲۸۸۳۱۲۹

خدمات اتوبوس رانی هری برادر

 ۵۷۳، سلطانپور، ایستگاه راه

آگرا کانت، سلطانپور

مجموعه ایدجاه، آگرا

اوتار پرادش

شماره تلفن: ۰۹۴۱۲۳۴۳۷۰۱

آژانس حمل و نقلی MS با مسئولیت های محدود Pvt

 ۳۷ B / ۵۷، نزدیک هتل مترو

کاخ سانجی، آگرا

اوتار پرادش


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *