تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مازندران

مکان های دیدنی کیاسر ، شهری زیبا در استان مازندران | Kiasar 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

دیدنی های کیاسر

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ تراول شما را با دیدنی های کیاسر آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با این شهر زیبا در استان مازندران با ما همراه باشید.

کیاسر در فاصله ۵۰ کیلومتری از شهر بهشهر، شهری کوچک اما زیبا و چشم نواز از توابع بخش یانه سر در استان مازندران واقع شده است. این شهر در ارتفاع ۱۱۱۰ متری از سطح دریا واقع شده و دارای آب و هوایی کوهستانی است با زمستانی سرد و تابستانهایی نسبتا گرم.

در نزدیکی این شهر دو رودخانه وجود داشته که مردم محلی آنها را با  نام خرده رود و گته رود به معنی رودخانه کوچک و رودخانه بزرگ می شناسند. وجود این دو رودخانه کوچک و بزرگ به کیاسر زیبایی و چشم انداز دو چندانی داده و سبب شده علاقه مندان بسیاری به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب و منظره های بی نظیر همه روزه به این منطقه سفر کنند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

همچنین در فاصله ای نه چندان دور از این شهر چندین چشمه آب زلال و شفاف قرار دارد چشمه های قدیمی و کهنی که آب شرب مردم و باغات اطراف آن را تامین می کند.

جاهای دیدنی 

علاوه بر طبیعت زیبا و بکر و آب و هوای عالی این شهر دیدنی های متعددی دارد. از جاهای دیدنی کیاسر می توان امام زادگان صالح و محسن، چشمه فکبند، چشمه فکچال، تبیاغ، باغ های به بن، روبار، چنپل و شاه رود دره را نام برد.

اراضی کشاورزی این منطقه سطحی صاف و ناهموار دارد. شغل مردم کشاورزی و دامداری می باشد. از جمله صنایع دستی ای که در کیاسر رواج دارد میتوان به گلیم بافی ،سفره بافی، چادر شب بافی و قالیچه اشاره کرد.

با سفر به شهر زیبای کیاسر می توانید از جاذبه های گردشگری اطراف آن نیز دیدن کنید. در ادامه برخی از جاذبه های مهم و دیدنی اطراف کیاسر را با فاصله تقریبی آنها آورده ایم.

وجود رودخانه جاری، چشمه های زلال، طبیعت سرسبز و زیبا و زمین های کشاورزی پر محصول، زیبایی ویژه ای را به کیاسر بخشیده و سبب شده که این منطقه به یکی از زیباترین مکان های ایران بدل شود.دیدنی های کیاسر


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *