تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, ایتالیا

چگونه یک هفته را در جزیره سیسیل ایتالیا سپری کنیم ؟ | Sicily, Italy 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر به جزیره سیسیل ایتالیا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره سفر به جزیره سیسیل ایتالیا ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

جزیره سیسیل بزرگترین جزیره در مدیترانه است. شهرهای پر جنب و جوش و سواحل بی نظیر، آتشفشان های فعال، ویرانه های باستانی و غذاهایی که در جهان شناخته شده اند در سیسیل وجود دارد. کارهای زیادی می توان در سیسیل انجام داد که بیشتر از یک مسافرت یک هفته ای زمان میخواهد، بنابراین ما برخی نکات برجسته را برای کمک به شما در برنامه ریزی برای یک سفر یک هفته ای در سیسیل، انتخاب کرده ایم.

شروع در پالرمو

پالرمو (Palermo) یک شهر پر زرق و برق و پرطرفدار و پر از پلازا است که هنوز هم از زمان اولیه تا حال باشکوه و فریبنده است. بازارهایی وجود دارند که مانند نقاشی هستند اما در زندگی واقعی و پر از محصولات تازه و غذاهای دریایی که تازه از دریای صید شده اند. شما می توانید اپرا را در تئاتر ماسیمو که به تازگی بازسازی شده است ببینید و همچنین درخشش کلیسای جامع پالرمو را که شامل عناصر معماری از قرن 12 تا 18 می باشد را ببینید. جلوه ای زیبا از سقف درخشان تا موزاییک های کف در پلازا دی نورمانی (Palazzo dei Normanni)، ساختمانی که در حال حاضر به عنوان ساختمان مجلس شناخته می شود، شما را مبهوت می کند. حتما در طول مسیر گشت و گذار خود برای خوردن یک وعده فوق العاده توقف کنید. می توانید یک بریوشه پر شده با بستنی یا یک کانولی پر شده از پنیر ریکوتا و یا یک بشقاب غذای دریایی را امتحان کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

برای آشنایی با خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی به لینک زیر بروید:

خوشمزه ترین غذاهای سیسیلی

سفر به جزیره سیسیل ایتالیا
سفر به جزیره سیسیل ایتالیا

وال د نوتو را کشف کنید!

مجموعه ای از هشت شهر در گوشه جنوب شرقی این جزیره از لحاظ معماری بسیار مهم هستند که در مجموع جزء میراث جهانی یونسکو هستند. شهرهای کالتاجیرونه (Caltagirone) ، میلیتلو وال دی کاتانیا (Militello Val di Catania) ، کاتانیا (Catania) ، مدیکا (Modica) ، نوتو (Noto) ، راگوسا (Ragusa) و سیسیل (Scicli) هر یک منحصر به فرد هستند و دارای کلیساهای جامع و پلازاهای بسیار هستند که ارزش دیدن دارد. ویرانی های ناشی از مجموعه ای از زمین لرزه ها در چند قرن پیش، دلیل این است که این شهرها چنین سبک انسجامی را به وجود آورده اند؛ چرا که همه آنها در همان دوره بازسازی شدند. شهر کالتاجیرونه به دلیل سرامیک های چند رنگ خود معروف است که طرحی قابل توجه است و پله ها را تزئین می کند و تقریبا هر مغازه ای را در شهر پر می کند. و شهر مدیکا برای نوع خاصی از شکلات مشهور است.

سفر به جزیره سیسیل ایتالیا
سفر به جزیره سیسیل ایتالیا

یک روز در ساحل

بیش از 600 مایل خط ساحلی در سیسیل وجود دارد، و همه نوع ساحل برای انواع مسافران عاشق سواحل وجود دارد. موندلو دارای یک دسترسی راحت و آسان از پالرمو است. اگر دنبال یک تصویر چشمگیر برای اینستاگرام خود هستید، به اسکالی دی دورکی (Scale dei Turchi) نزدیک آگریجنتو (Agrigento) بروید. ساختمان های جذاب در کنار شن و ماسه در تابستان با تابش نور آفتاب، آب های فیروزه ای و شن و ماسه نرم سفید در شهر سن ویتو لو کاپو (San Vito Lo Capo) در سیسیل معروف است. برای ماجراجویی بیشتر، طبیعت لو زینگارو (Lo Zingaro) دارای مسیرهای ساحلی زیبا و ورودی های سنگی است.

سفر به جزیره سیسیل ایتالیا
سفر به جزیره سیسیل ایتالیا

کاوش در جزیره

سیسیل مجموعه ای از جزایر مختص به خود دارد. ساده ترین راه رفتن به جزیره ایزولا بلا (Isola Bella) است که شما می توانید با تله کابین از ارتفاعی بالا در شهر تائورمینا (Taormina) به آنجا بروید. جزیره استرومبولی (Stromboli) دارای یک آتشفشان فعال است که هر شب هنگامی که خورشید غروب می کند، نمایش خود را ارائه می دهد. جزایر اگادی (Egadi) دارای آب های عمیق و شفاف و شیب های سنگی هستند که بسیار مناسب غواصی و شیرجه زدن است.

سفر به جزیره سیسیل ایتالیا
سفر به جزیره سیسیل ایتالیا

تست کردن شراب سیسیل

سیسیل هزاران سال است که شراب تولید می کند. مهم نیست که کجای جزیره هستید، چون قطعا نزدیک به یک تاکستان هستید. در جزیره سالینا Salina، انگور مالواسیا که در آن رشد می کند، برداشت می شود تا شرابی شیرین و بی نظیر تولید شود. شما می توانید یک روز در تاکستان ها به سر ببرید و تولید انواع شراب را از نزدیک ببینید.

سفر به جزیره سیسیل ایتالیا
سفر به جزیره سیسیل ایتالیا

ویدئویی از جزیره دیدنی سیسیل


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *