تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, رپورتاژ آگهی, کیش, معرفی تور

با سفر به جزیره کیش لذت یک سفر داخلی پرهیجان را امتحان کنید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جزیره کیش یکی از آن مقاصد گردشگری داخلی است که پر شده از انواع و اقسام تفریحات و هیجان‌های جورواجور. اصلاً به همین دلیل هم هست که در تمام روزها و فصل‌های سال، گردشگران و مسافران را در گوشه‌وکنار کیش می‌بینید. فرقی ندارد هوای جزیره کیش گرم و سوزان باشد یا در بهاری‌ترین حالت ممکن قرار داشته باشد؛ به‌هرحال همیشه کسی هست که دنبال رزرو تور کیش برای رسیدن به این جزیره باشد.

حتی اگر هیچ‌کدام از تفریحات این جزیره را هم امتحان نکنید، قدم‌زدن در کنار ساحل تمیز و زیبای کیش و دیدن طلوع یا غروب خورشید در این فضا، یکی از بهترین حس‌های دنیاست. البته تفریحات بی‌شماری که در جزیره کیش منتظر گردشگران و مسافران هستند، طعم دیگری از لذت را به شما می‌چشانند.

سفر به جزیره کیش

تفریحات کیش

از پارک‌های تفریحی کیش مثل پارک سیمرغ و مرجان بگیرید تا تفریحات دریایی مثل پاراسل، کیبل اسکی، جست اسکی و … . هزار و یک جور تفریح در جزیره کیش وجود دارد که اگر بخواهید همه را امتحان کنید، باید تور 100 روزه رزرو کنید! اما در این میان چیزی که مورد توجه اکثر گردشگران قرار گرفته پاراسل کیش است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

پاراسل کیش

پاراسل کیش هم لذت پرواز را به شما می‌چشاند و هم منظره‌ای بی‌نظیر از جزیره کیش و خلیج‌فارس را به شما نشان می‌دهد. شما با کمک قایق از ساحل فاصله می‌گیرید، جلیقه‌های نجات را می‌پوشید و طبق گفته‌های مربی، با کمک چتر به پرواز در می‌آیید. خوبی پاراسل این است که تا ارتفاع 150 متری می‌توانید از قایق فاصله بگیرید؛ اما بیشتر از این ارتفاع مجاز نیست.

برای امنیت بیشتر گردشگران، مسئولان پاراسل تعداد نفرات مجاز برای هر پرواز را 3 نفر در نظر دارند. البته مجموع وزن این افراد نباید خیلی زیاد شود. در مواردی هم دو نفری چتر را به پرواز در می‌آورند.

اگر آب و هوا جزیره در زمان سفرتان خوب بود، پاراسل را حتماً امتحان کنید که ارزشش را دارد. به خاطر داشته باشید که همه کلوپ‌های دریایی کیش، می‌توانند شما را به پاراسل و پرواز بر فراز آب‌های خلیج‌فارس برسانند.

سفر به جزیره کیش

جت اسکی

اگر دوست دارید روی سطح آب باشید و از ارتفاع خوشتان نمی‌آید، بهتر است به‌جای پاراسل از جت اسکی استفاده کنید. در کلوپ‌های دریایی جزیره کیش، تعداد زیادی جت اسکی آماده است تا شما را با سرعت روی آب‌های خلیج‌فارس ببرد. البته برای استفاده از جت اسکی تا حدودی اجازه سرعت و دور شدن از ساحل را دارید. برای امنیت خودتان و جلوگیری از حادثه‌های ناگوار و خاطرات تلخ، باید تمام نکاتی که به شما گوشزد می‌شود را، موبه‌مو اجرا کنید.

اسکوتر زیردریایی یا غواصی

برای این که سر از دنیای زیر آب‌های خلیج‌فارس دربیاورید، دو راه دارید. اولین راه که به ذهن همه هم می‌رسد، غواصی کردن است. اما چیزی که خیلی‌ها هنوز تجربه نکرده‌اند، اسکوتر زیردریایی است. با استفاده از اسکوتر زیردریایی، شنا کردن و نفس کشیدن زیر آب برای شما ساده‌تر می‌شود. دیدن ماهی‌های رنگارنگی که زیر آب در حال رقصیدن هستند، حس جالبی به شما منتقل می‌کند. این که از دنیای پر هیاهوی روی زمین ناگهان وارد سکوت زیر آب می‌شوید و همه چیز رنگ دیگری می‌گیرد، شاید برایتان عجیب باشد.

سفر به جزیره کیش

بازارگردی

اصلاً سفری که با خرید کردن همراه نباشد، انگار نصفه و نیمه رها شده! خیلی از مسافران کیش با هدف اصلی خرید به این جزیره سفر می‌کنند. در این جزیره پاساژهای متعددی وجود دارد که هر کدام در نوع خودشان بهترین هستند. پاساژهایی که هم در نزدیکی جاهای دیدنی جزیره قرار دارند و هم با هتل‌ها فاصله آن‌چنانی ندارند.

مثلاً پاساژ پردیس 1 و 2، پاساژ ونوس، مرکز خرید دامون، مروارید و … از جمله این موارد هستند. اما خب اگر بخواهیم به تمام این مراکز خرید کیش سر بزنیم و خرید کنیم، با جیب کاملاً خالی به خانه برمی‌گردیم! اگر بخواهید سفری کم‌خرج به جزیره کیش تجربه کنید، نیاز است که بعضی موارد را رعایت کنید:

چطور ارزان به کیش سفر کنیم؟

با رعایت چند نکته ساده، هزینه‌های مربوط به سفرتان به کیش را تا حدود زیادی پایین بیاورید. تور لحظه آخری کیش اولین راه‌حل برای شماست. فقط کافیست اهل سفر باشید و بتوانید یکی دو روزه همه چیز را برای راهی کیش شدن، آماده کنید. برای اطلاع از تورهای لحظه آخری بهترین کار دنبال کردن صفحه اینستاگرام تورتوکیش یا سایت آن است. از این طریق ارزان‌ترین تورها به مقصد جزیره کیش را پیدا می‌کنید. البته ممکن است هتل‌های سه ستاره و روزهای کمتر در این تورها گنجانده شده باشد. اما خب برای ارزان‌تر شدن قیمت تور کیش چاره‌ی دیگری نیست.

در طول سفرتان هم اگر دوست ندارید خیلی دست‌به‌جیب شوید، می‌توانید از تفریحات رایگان جزیره کیش، مثل همان پارک‌های مختلف و یا قدم‌زدن در ساحل استفاده کنید. به‌طورکلی انتخاب کردن هتل‌های ارزان‌تر به‌عنوان محل اقامتتان، اثر به سزایی در کم شدن هزینه‌های سفرتان به جزیره کیش دارد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *