تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آذربایجان

شهر قبله آذربایجان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شهر قبله آذربایجان

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی آذربایجان یکی از جاذبه های بسیار زیبای آذربایجان یعنی شهر قبله را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از جاهای دیدنی بسیار زیبا و دیدنی این کشور محسوب می شود. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

شهر قبله یکی از شهرهای شمالی کشور آذربایجان است که در فاصله 225کیلومتری از شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان ، در ارتفاع 783 متری از سطح آب های آزاد و در ساحل راست رودخانه دَمیرپاراچای قرار دارد.

مقالات بیشتر بخوانید:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

شهر قبله در شمال کشور آذربایجان واقع شده است و حدودا 225 کیلومتر با شهر باکو فاصله دارد و یکی از شهر های جذاب توریستی کشور آذربایجان می باشد.این شهر همچنین دارای روستاهای توریستی گوناگونی می باشد که در دره ها و دامنه کوه ها قرار گرفته اند که محل مناسبی برای گذران اوقات فراغت، هم برای ساکنین و هم برای توریست های شهرهای دور و نزدیک پایتخت می باشد. . همچنین این شهر مهد موسیقی آذربایجان و جهان می باشد. فستیوال های مهم و بزرگ موسیقی در این شهر توریستی برگزار خواهد شد. قبله پایتخت ابریشم مصنوعی و پایتخت باستانی آلبانیای قفقاز است. کمپانی آذرگشت ملکی برای این منطقه زیبا و درخشان باکو تور زمستانی بسیار جذابی رو فراهم نموده است.

شهر قبله آذربایجان
شهر قبله آذربایجان

از آثار تاریخی این شهر می توان مسجد قدیمی را نام برد که به سال 19 قرن میلاد بر می گردد. از آثار فرهنگی معاصر و باستانی شهر موزه تاریخی، برج ساعت در میدان اصلی شهر  و ویرانه های شهر باستانی – واقع در 15 کیلومتری مرکز این منطقه را می توان نام برد. این شهر مملو از درختان بلوط و فندق است. و همچنین موقعیت جغرافیایی و کوهستانی این شهر در شکل گیری شرایط آب و هوایی پیچیده، تراکم شبکه رودخانه ای، نوع خاک و پوشش گیاهی این منطقه تاثیر بسزایی گذاشته است. این شهر با طبیعت تابستانی و زمستانی بکر به کمپ توریستی ورزش های زمستانی تبدیل گردیده است و هر ساله توریست های زیادی از نقاط گوناگون دنیا به این شهر می آیند.قابل ذکر است است که کمپانی آذرگشت ملکی در تور هوایی باکو از تبریز و تور زمینی باکو از تبریز و همچنین تور نوروزی باکو برای دیدن اماکن جذاب و زیبای باکو پیش قدم در تور باکو است.

شهر قبله آذربایجان
شهر قبله آذربایجان

به فاصله 4 کیلومتر از شهر قبله، تفرجگاه زمستانی و تابستانی توفان داغی قرار دارد که سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران و ورزشکاران است. این منطقه کوهستانی خاطره ای غیرقابل تکرار را برای تعطیلات میهمانان خود خلق می کند تا همیشه آن را در یاد داشته باشند. این کوهستان پر از برف انواع ورزش های زمستانی را برای شما فراهم می آورد تا میزبان شایسته ای برای مسافران داخلی و خارجی باشد. در مجموعه زمستانی و تابستانی توفان داغی مشتمل بر تله کابین های دایر در تمام طول سال، بالابر های مخصوص اسکی سواران، اسکی به دنبالست های گوناگون برای سطوح گوناگون مهارتی، آموزش اسکی، خدمات پذیرایی (قهوه و رستوران)، مراکز سرگرمی کودکان و هتل و محل های اقامتی مناسب و دیگر خدمات رفاهی و تفریحی است.

برای اسکی و اسنوبورد گردشگران 15 کیلومتر از دامنه های پر از برف این کوهستان در دسترس است که 5 بالابر نیز برای رفاه حال ایشان فراهم آمده است. پیست های اسکی برای همه گردشگران بسته به سطح شیب و سختی آن (بالا، متوسط و سطح دشواری کم) محاسبه خواهد شد که نه تنها از نظر ایمنی امن خواهد بود و کمترین تصادف و سانحه را به دنبال خواهد داشت بلکه در ایجاد تجربه ای خوب نیز کمک می کند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *