تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی, مشهد

رازهای کشف استعداد کودکان در شهر مشاغل کارالند 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

شهر مشاغل کارالند

در این مقاله از معرفی دیدنی های مشهد درباره یکی دیگر از مکان های آموزشی این شهر بنام  شهر مشاغل کارالند سخن خواهیم گفت پس اگر در شهر مشهد به دنبال محیطی آموزشی و سرگرمی برای فرزندان خود میگردید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این مکان تفریحی و سرگرمی بدانید

رازهای کشف استعداد کودکان

در دنیای امروز موضوع شناخت دنیای کودکان و پی بردن به استعدادهای او یکی از مسائل مهم و قابل تأمل به شمار می رود. هر چقدر والدین به این امر اهمیت بیشتری بدهند به همان میزان در آینده با فرزندی روبرو خواهند شد که میداند از زندگی چه می خواهد و برای رسیدن به اهدافش برنامه ریزی درست و مسیر مشخصی را انتخاب کرده است. یکی از مهم ترین مسائل آینده کودک امروز شغلی است که در آینده نشان دهنده شخصیت و هویت فردی اوست.

چطور می توان فهمید که کودک در سال های اولیه زندگی اش که شخصیت او شکل می گیرد چه گرایش و تمایلاتی دارد و در چه کاری استعداد بیشتری نشان می دهد تا والدین با توجه به آن و همراه و همگام با او در مسیر درست گام بردارند؟

یکی از مهم ترین و در عین حال ساده ترین روش های شناخت شخصیت و گرایشات فکری و ذهنی کودک از طریق روانشناسی بازی است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

امروزه در سراسر دنیا بسیاری از مراکز استعدادیابی و روانشناسی بازی کودک برپایه یک تجربه عملی و در نظر گرفتن نیاز کودک به بازی حین آموزش شکل گرفته است. این مراکز کودک را در یک فضای پویا برای تجربه های گوناگون در زمینه های شغلی مختلف قرار می دهند تا بتوان به شکلی عینی و واقعی تر هوش و استعداد کودک را رصد کرد.

شهر مشاغل کارالند
شهر مشاغل کارالند

کارالند : کیدزانیای ایرانی!

شاید نام مجموعه کیدزانیا برای شما آشنا و شناخته شده باشد. کیدزانیا یک نمونه خارجی است که در برگیرنده همه موارد ذکر شده می باشد و با هدف تجربه مشاغل مختلف برای دختران و پسران تا قبل از رسیدن به سن نوجوانی طراحی و ساخته شده است.

نمونه داخلی کیدزانیا که هدف و رویکردی مشابه آن دارد شهر مشاغل کارالند مشهد می باشد.

این مجموعه در سال های اخیر در صدر فهرست جاهای دیدنی مشهد قرار گرفته است. مجموعه کارالند نتیجه سال ها تلاش، تحقیق و همفکری افراد  متخصص و متبحردر زمینه کودک می باشد که در خدمت کودک امروز قرار گرفته است. فرصتی که شاید والدین در زمان کودکی از آن محروم بودند.

 شهر مشاغل کودکان ، شهر بازی های هدفمند

شهر مشاغل کودکان کارالند بالغ بر 20 شغل را شبیه سازی و اجرا نموده است. از آن جایی که استعداد و گرایش کودکان با یکدیگر متفاوت است در این مجموعه سعی شده است تا مشاغلی طراحی و اجرا شود که برای همه گروه های کودکان با هر سلیقه و استعدادی فرصت تجربه و استفاده از آن ها فراهم باشد.

کودکانی با روحیه برون گرا قطعا از اینکه در لباس یک پلیس وظیفه شناس یا آتش نشانی ماهر و دلسوز و خلبانی شایسته ظاهر شوند لذت برده و اعتماد به نفس آن ها تقویت خواهد شد؛ و مشاغلی مانند آشپزی، باغبانی و انجام کارهای هنری برای کودکان درون گرا و هنرمند هیجان انگیز تر است.

شهر مشاغل کارالند
شهر مشاغل کارالند

شاید در یک مکان با این ظرفیت ها شما به عنوان والدین کودک متوجه شوید که تا کنون در مورد استعداد، علاقه و توانایی های فرزند خود درست تصور می کرده اید یا گرایش کودک شما به یک شغل بر خلاف آن چیزی است که فکر شما بوده است. همچنین می توانید از حضور کارشناسان متبحر در زمینه استعدادیابی و خلاقیت کودکان نیز در این مجموعه بهره مند شوید.

از دیگر اهداف شهر مشاغل کودکان تشویق بچه ها به انجام کارهای گروهی با قرار دادن آن ها در یک موقعیت شغلی خاص مثل ماموریت آتش نشانی یا عملیات ویژه نیروی پلیس و حتی کار تیمی در کارگاه قنادی است. این تعامل و همکاری باعث شکل گیری شخصیت اجتماعی و تقویت روحیه کار تیمی در آن ها خواهد شد که زندگی در دنیای واقعی و تعاملات آن را در آینده برایشان راحت ترخواهد ساخت. در شهر مشاغل کودکان کارالند سعی بر این است تا به مرور عنوان های شغلی بیشتری به مجموعه اضافه شوند تا گروه بیشتری از علایق کودکان را در بربگیرد.

شهر مشاغل کارالند
شهر مشاغل کارالند

با استفاده از امکانات و فضاهای اینچنینی که برای فرزندان این جامعه فراهم شده است می توانیم با کمک هم  گام های بزرگی به سمت آینده ای موفق برای کودکان سرزمینمان برداریم.

اگر برای سفر به شهر مشهد در حال برنامه ریزی هستید این تجربه گرانبها را از کودکان خود دریغ نکنید.

به امید آینده ای بهتر برای فرزندان این مرز و بوم

آدرس: مشهد، خیابان هفت تیر، نبش هفت تیر 8، برچ آرمیتاژ گلشن، طبقه سوم، شهر مشاغل کارالند

تلفن: 31733-051 و 051-38335300

وب سایت: https://karaland.ir

اینستاگرام: https://www.instagram.com/karalandcity

ایمیل : info@karaland.ir


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *