تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
دبی

قاب دبی یا دبی فریم کجاست ؟ + توضیحات و نحوه ی دسترسی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

دبی فریم

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی دبی یکی از جاذبه های بسیار زیبای شهر دبی یعنی قاب دبی را به شما معرفی می کنیم که به عنوان بزرگترین قاب دنیا شناخته می شود. پس اگر تور دبی رزرو کرده اید یا قصد سفر به دبی را دارید با ما همراه شوید تا با این نماد شهر دبی آشنا شوید.

دبی سرزمین بلندترین آسمانخراش دنیا، بزرگترین مرکز خرید، طولانی ترین سیستم متروی بدون راننده دنیا، بزرگ ترین جزیره مصنوعی دنیا، نخستین برج چرخشی و متحرک جهان  و … است که به تازگی دستاورد بینظیر دیگری را به فهرست دستاوردهای خود افزوده است. با افتتاح دبی فریم، حالا می توانید بزرگترین قاب عکس دنیا را هم در دبی ببینید و تحسین کنید.

قاب دبی یا دبی فریم


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

دبی فریم یا قاب دبی یک سازه ویژه شامل دو برج با ارتفاع 150 متر و یک پل 93 متری می باشد (که این برج ها را بهم متصل می کند) و در پارک زعبیل قرار دارد. این قاب که به طور یک مستطیل تو خالی باریک و بلند سر به سوی آسمان گذاشته، از کیلومترها دورتر هم قابل رویت می باشد. این سازه با دارا بودن روکش مدور طلایی اش، در زیر تابش آفتاب دبی می درخشد و شکلی بینظیر را برای این قاب به وجود می آورد. با توجه به آمار، برج دبی فریم برای شهر دبی حدود 260 میلیون درهم هزینه در بر داشته است!

این سازه که به شکل یک قاب مستطیلی طلایی است، از بعضی زوایا مثل یک دیوار مزمانی که خالی در کنار جاده به نظر می رسد که اثری از تبلیغات بر روی آن دیده نخواهد شد؛ از زوایای دیگر مثل یک طاق عظیم الجثه به نظر می رسد که بیش از اندازه دکور گردیده است. به علت داربست هایی که موقتا سازه را نگه داشته اند، برخی از محلی ها می پرسند چه زمانی کار ساخت آن تمام خواهد شد و داخل این مستطیل خالی با طبقات پر خواهد شد. دبی فریم حالا به پس زمینه ای محبوب برای گرفتن عکس های سلفی تعداد بی شماری از زوج های رمانتیک در پارک زعبیل تبدیل گردیده است.

در سمت شمالی این قاب مناطق قدیمی دبی نظیر دیره، کرامه و …. قرار دارند و در سمت جنوبی این قاب نیز مناطق جدید (در حال توسعه) دبی نظیر مراکز خرید مدرن، ساختمان های بلند مرتبه و آسمان خراش ها و برج خلیفه واقع شده اند.

قاب دبی یا دبی فریم

بازدید از دبی فریم

ورودی دبی فریم برای کودکان زیر 12 سال حدودا نصف قیمت خواهد شد. توریست ها و بازدید کنندگان می توانند پیش از اینکه سوار آسانسور شوند و به گالری بالای قاب با 93 متر طول برسند، از نمایشگاه جذاب تاریخ امارات دیدن کنند. در گالری بالای دبی فریم، بازدید کنندگان می توانند روی کف شیشه ای گالری راه بروند و از دیدن مناظری از شهر قدیمی دیره (Deira) در شمال و برج های بالا و پایین رونده (الاکلنگی) اتوبان شیخ زاید تا جنوب دبی، لذت ببرند. پس از آن  بازدید کنندگان از راه یک تونل حلقه ای که با نور نئون روشن خواهد شد به نمایشگاهی در ارتباط با آینده دبی منتقل می شوند و با نمایش چشم اندازهایی از امارات متحده عربی مواجه می شوند که از اکنون تا 50 سال بعد قرار است کامل شوند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *