تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

قلعه اشفورد ایرلند

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی اروپا یکی از جاذبه های بسیار زیبای ایرلند یعنی قلعه اشفورد را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از قلعه های تاریخی زیبا، دیدنی و محبوب این کشور است. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید…

قلعه آشفورد یک قلعه تاریخی بسیار قدیمی مربوط به قرن سیزدهم است اما به خوبی محافظت و بازسازی شده به نحوی که در آن از بازدید کنندگان پذیرایی اشرافی خواهد شد و مناظر اطراف آن بسیار زیبا و روح نواز است. این قلعه تماشایی و زیبا که دارای مناظر فوق العاده و دیدنی است سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

قلعه اشفورد ایرلند
قلعه اشفورد ایرلند

ایرلند کشور زیبایی پر از تپه های سبز، قلعه، صخره های بلند زیبا و اهالی بسیار صمیمی است. دوبلین شهری زنده با کافه های زیبا و تاریخ، و دیگرنقاط این کشور پر از مناظر زیبا و قلعه است، به طوری که خوش نگذراندن در این کشور بسیار دشوار است. صرف نظر از مدت سفرتان، اندازه ی کوچک این کشور جستجو در آن را بسیار ساده می‎کند. ایرلند کشوری جادویی و پر از شگفتی، تاریخ و سرگرمی است. هیچکس ایرلند را با خاطره ی بد تر ک نکرده و با استفاده از این راهنمای سفر، از تمام کارهایی هیجان انگیزی که باید بکنید مطلع شوید تا شما هم این کشور را با خاطره ی خوب ترک کنید. به ایرلند سربزنید، فوق العاده است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
قلعه اشفورد ایرلند
قلعه اشفورد ایرلند


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *