تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی, مقالات آموزشی

اگر مدارک رزرو هتل را گم کردید، از این روش استفاده کنید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

از چه روشهای درصورت گم شدن مدارک رزرو هتل استفاده کنیم

در این مقاله آموزشی شما را با اقدامتی که باید بعد از کم گم کردن مدارک رزرو هتل انجام دهید آشنا خواهیم کرد . پس در ادامه با ما همراه باشید

مدارک رزرو هتل
مدارک رزرو هتل

تا به حال برایتان پیش آمده است که پس از رزرو و عزیمت به هتل، متوجه شوید که واچر هتل را گم کرده‌اید؟ برایتان پیش آمده است که برای رزرو اینترنتی هتل اقدام کرده باشید و برخی از اطلاعات مهم مربوط به رزرو هتل را فراموش کنید و به آنها دسترسی نداشته باشید؟

در چنین شرایطی، آن هم با توجه به این موضوع که پذیرش شما در هتل با ارائه واچر ممکن است چه می‌کنید؟ البته ممکن است بدون واچر و با کمک اطلاعات ثبت شده در هتل، شما بتوانید اتاق یا سوئیت خود را دریافت کنید؛ اما معطلی و استرسی که به شما وارد می‌شود، جبران‌ناپذیر است.

به عنوان مثال اگر پس از رزرو هتل در کیش، متوجه شوید که واچر و به صورت کلی مدارکی که نشان‌دهنده رزرو هتل است را فراموش کرده‌اید، ممکن است نتوانید در هتل مورد نظرتان اقامت کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

حالا ما برایتان یک خبر خوب داریم. اگر هتل خود را از جاباما رزرو کرده باشید، علاوه بر برخورداری از امکاناتی چون، پرداخت ریالی هزینه هتل خارجی، امکان بررسی هتل مورد نظر از لحاظ موقعیت جغرافیایی و… می‌توانید از طریق مراجعه به بخش لیست سفارش‌ها در قسمت کاربری خود، پیشینه سفارش‌های خود را مشاهده کند و واچر را به هتل ارائه دهد.

با بررسی لیست سفارش‌های خود همچنین می‌توانید برنامه‌های سفر خود را بررسی و مدیریت کنید. کافیست حساب کاربری خود را در جاباما راه بیندازید و رمز عبورتان را به خاطر داشته باشید؛ البته در صورت نداشتن رمز عبور یا فراموش کردن نام کاربری، می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس حاصل کرده و با اعلام کد ملی مسافران به اطلاعات مورد نیازتان دسترسی یابید و حتی واچر خود را دوباره دریافت کنید. تیم پشتیبانی جاباما به صورت شبانه‌روز، آماده پاسخگویی و حمایت از شماست.

علاوه بر این امکان، شما با جاباما می‌توانید تنها در چند دقیقه هتل مورد نظر خود را در تمام نقاط ایران بررسی، انتخاب و رزرو کنید و هزینه آن را با کارت بانکی ایرانی پرداخت کنید. به عنوان مثال برای رزرو هتل‌های مشهد اقدام و هزینه آن را با کارت شتاب پرداخت کنید.

 همچنین می‌توانید با مطالعه نظر مسافرانی که قبل از شما در هتل مورد نظرتان اقامت داشتند، رزرو موفق‌تری داشته باشید.

پس اگر قصد سفر به نقاط مختلف ایران را دارید به وب سایت جاباما مراجعه کنید و به بهترین شکل ممکن هتل‌تان را رزرو کنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *