تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
هند

مکان های برتر تاریخی و معماری در هند 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

 کشور هند از نظر تاریخی و بناهای معماری بسیار غنی هست که در اینجا چندین مکان و شهر برتر تاریخی و معماری هند در ادوار مختلف تاریخ را معرفی می کنیم:

مکان های برتر تاریخی و معماری در هند

تیروپاتی

حتی نام ان برای برانگیختن احساسات معنوی قوی کافی است.در واقع عدالت را در جای خود انجام می دهد جاذبه های این شهر جاذبه های توریستی دیگری نیز دارد که این شهر را به یک شهر توریستی برای بازدید از آن تبدیل می کند.

تیروپاتی واقع در منطقه از آندرا پرادش، یکی از محبوب ترین مراکز زیارتی در کشور است. تیروپاتی یکی از قدیمی ترین شهرهای هند است که در بسیاری از مکان های میراث فرهنگی و مجموعه ای از معابد و بناهای تاریخی باستانی قرار دارد و در بسیاری از متون باستانی ذکر شده است.

مونت آبوی راجستان

تنها ایستگاه تپه ای راجستان   در تور هند است که جو خنک و محیطی سرسبز و سرسبز آن را به یک نقطه مهم گردشگری در ایالت تبدیل کرده استمهمترین جاذبه اما بدون شک معابد دیلورا است که یکی از خیره کننده ترین قطعه معماری کشور است.اگر اهل تاریخ یا معماری هستید ، این یکی از مکانهایی است که در هند کاملاً نباید از دست بدهید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

جیپور

لحظه ای که پای در جیپور گذاشتید احساس خواهید کرد که همه چیز مستقیماً از صفحات رمان حماسی بیرون آمده است. بناهای باشکوه، داستانهای نبردهای قهرمانانه، قلعه ها و کاخهای باشکوه و شخصیت های چند وجهی آن بی نظیر است.

 راجستان یکی از رنگارنگ ترین و چشمگیرترین ایالت های سراسر هند است و پایتخت آن جیپور نیز با همان شهرت زندگی می کند. جیپور یک ادغام پر جنب و جوش از قدیمی و جدید است. مناطق خرید در کنار قلعه ها و کاخ های شفابخش به طور اتفاقی به وجود آمده است.

 جیپور از دیرباز یکی از درخشانترین جواهرات فرهنگی در تاریخ شبه قاره هند بوده است، و راهروهای سلطنتی معروف به نام “شهر صورتی”، مجموعه ای از ماجراها و فعالیت ها را ارائه می دهد که تجربه تعطیلات به یاد ماندنی را رقم می زند.

لوکناو 

شهری کباب و نواب، معماری و تاریخ، ادبیات و فرهنگ. این به طور خلاصه برای شما لوکناو است. پایتخت و بزرگترین شهر اوتار پرادش، لوکوه ، واقع در سواحل رودخانه گمتی، با یادداشت دلنشین تاریخی ادبی از شما استقبال می کند.

معروف به “شهر نوابس” است که مقاومت در برابر آن بسیار دشوار است. در حالی که خود شهر بسیار غنی و پر زرق و برق است.

 مردم لوکناو نیز از فرهنگ دلپذیر (شما برای اولین بار) پیروی می کنند ، که همیشه لبخندی بر چهره بازدید کنندگان خود می گذارد.

از تکه ای از تاریخ غنی استعمار گرفته تا موزه های مدرن ، “شهر نواب” زیبایی زیبایی گذشته ای پر زرق و برق و سادگی یک شهر مدرن را به زیبایی جمع می کند.

بمبئی

یک پارادوکس تماشایی از هرج و مرج و امید، زرق و برق و زورگویی، مدرنیته و سنت، قدیمی و جدید است.معروف به شهر رویاها ، بمبئی؟ قبلاً با نام بمبئی شناخته می شد؟

 تاریخ استعماری طولانی دارد، از بازدیدهای گاندی به شهر گرفته تا اعتراضات شدید علیه کمیسیون سیمون در سال 1928، این شهر شاهد بسیاری از وقایع مهم در مبارزات آزادی این کشور بوده است.  می توانید تور باکو ارزان را در سایت سفر باتو ببینید و خرید کنید.

امروز، بمبئی یک گلدان ذوب زیبا با فرهنگ و سبک زندگی است. شهر همه چیز را درون پارچه خود خیس می کند و آن را بسیار خاص خود می کند. از ساکنان اروپایی و پرتغالی که سالها پیش به این شهر مهاجرت کرده اند، تا بازیگرانی که در آینده تلاش می کنند این فیلم را بر پرده نقره ای بزرگ کنند.

 از سوپراستارهای بولی تا صنعتگران بزرگ گرفته تا قبیله های ماهیگیران و زاغه نشینان ، بمبئی شهری است که با افتخار از داستان های مختلف بقاء انسانی برخوردار است.

دهلی نو

از بناهای تاریخی گرفته تا مراکز خرید شلوغ، از باغ های مغول تا دانشگاه  دهلی  همه دارای جذابیت بی نظیر است.پایتخت دارای شخصیت های مختلفی است که آن را “خوب ، بد و زشت” می نامند. شهر دهلی پایتخت هند و محل اصلی برای گشت و گذار در هندوستان شمالی است،  دهلی به عنوان یک شهر با قلب در نظر گرفته شده است.

واراناسی

شهری به قدمت خودش. شهری که در جای خود باقی مانده است و شهری که هزاران سال در آزمایش زمان ایستاده است.

به تعبیر مار تواین، “قدیمی تر از تاریخ ، قدیمی تر از سنت، حتی قدیمی تر از افسانه، و به نظر می رسد که دو برابر قدیمی تر از همه جمع شده است”.شهری که بیش از پایتخت معنوی هند است.

 شهری که به راحتی می تواند به عنوان یک گلدان ذوب توصیف شود که زندگی و مرگ در آن جمع می شوند. شهری که شما فقط باید یک بار برای دیدن آن سفر کنید تا برای همیشه در کنار شما باشد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *