تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی

آشنایی با مکان های دیدنی امپراتوری روم ایتالیا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

آشنایی با مکان های دیدنی روم ایتالیا

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ تراول درباره مکان های دیدنی روم کشور ایتالیا سخن خواهیم گفت پس اگر قصد سفر به روم را دارید پیشنهاد میکنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

مختصری درباره شهر روم بدانید :

شهری ابدی که تاریخ طولانی خود را با آثار تاریخی، کلیساها و ویرانه های بازسازی شده جشن گرفته است. شهری که به شما منظره ای اجمالی به زندگی در دوره امپراتوری روم نشان می دهد. هر کوچه و خیابان در رم چیزی برای گفتن دارد. رم سرشار است از کلیساهای باشکوه، قصر های مجلل، بناهای تاریخی، خیابان های پر پیچ و خم و البته مجسمه ها و آثار هنری خیره کننده.

رم مانند یک موزه فضای باز است که در آن هنر و زندگی روزمره در همسایگی یکدیگرند. جای تعجب نیست که همیشه این شهر باستانی توریستی میلیونها نفر از سراسر جهان بازدید کننده دارد. در تور اروپا می خواهیم سفری داشته باشیم به شهر باستانی رم در کشور ایتالیا و شما را با جاذبه های این موزه زیبا آشنا کنیم.با سایت تور لحظه آخری لست تورز همراه شوید


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کولوسئوم

کولوسئوم رومی، سندی از مهارت های معماران روم باستان است و به شما بینشی از مبارزات گلادیاتوری در این میدان بزرگ می دهد. اولین مبارزه خونین حدود ۲۰۰۰ سال پیش، با مبارزه‌ای بین مردان و حیوانات درنده در حضور جمعیتی بالغ بر 50،000نفر آغاز شد.

تورهای بازدید از کولوسئوم شامل کاوش در راهروهای زیرزمینی، گذرگاه ها و نمایشگاه هایی است که تعدادی از آثار تاریخی را در معرض دید عموم قرار داده اند. شما حتی می توانید از یک تجربه VIPمنحصر به فرد با تور کریستال زیرزمینی شبانه لذت ببرید.

مکان های دیدنی روم
مکان های دیدنی روم

چشمه Trevi

سه سکه در چشمه، هر کدام در جستجوی خوشبختی هستند … هرچند بخشی از شهرت اینجا به دلیل ترانه ای است که فرانک سیناترا در رقابت اسکار خواند، اما چشمه Trevi، به لطف مجسمه های زیبایش و آبشار قدرتمندش معروف شده است. خروجی آب این چشمه در حدود ۵۵۰۰۰ هزار لیتر در دقیقه است. با چنین جریان چشمگیری، تصادفی نیست که معمار آن تصمیم گرفت مجسمه اکئانوس یا خدای اقیانوس ها را در وسط این چشمه قرار دهد. همین شگفتی هاست که باعث می شود گردشگران به سوی آن جذب شوند و مشتاق برای پرتاب سکه باشند. سکه اول را پرتاب کنید تا دوباره به رم باز گردید، با پرتاب سکه دوم عاشق می شوید و سومین سکه خبر از جشن عروسی می دهد.

مکان های دیدنی روم
مکان های دیدنی روم

کلیسای سیستین و موزه های واتیکان

احتمالا سقفی معروف تر از این نیست که میکل آنژ بر روی آن نقاشی کشیده باشد. این کلیسا به عنوان یکی از ده جاذبه ی رم شناخته می شود. با این حال، این نقاشی دوره رنسانس، تنها یکی از آثار شگفت انگیزترین مجموعه موزه در جهان است. با ده ها هزار اثر هنری، موزه های واتیکان همه چیز در خود دارند، از مومیایی های مصری تا هنر مدرن.

مکان های دیدنی روم
مکان های دیدنی روم

بیشتر اعتبار این مجموعه غنی به پاپ ژولیوس دوم بازمی گردد. کسی که نه تنها به میکل آنژ برای سقف کلیسای سیستین ماموریت داد، بلکه رافائل را نیز استخدام کرد تا در آپارتمان های خصوصی اش از جمله دانشکده معروف آتن نقاشی بکشد. ژولیوس همچنین یکی از عاشقان آثار باستانی بود و به این ترتیب شاهکارهای باستانی مانند “Belvedere Apollo”و “Laocoön”را به واتیکان آورد.

مکان های دیدنی روم
مکان های دیدنی روم

انجمن رومی و تپه پالاتین

این انجمن زندگی و قلب شهر باستانی بوده است. یک میدان عمومی بزرگ، که مرکز سیاست، مذهب و تجارت بود، محل برخی از معابد مهم رم و محل مجلس سنا. همچنین به عنوان صحنه ای برای برخی از لحظات دراماتیک تاریخ روم خدمت کرده است، از جمله مراسم تشییع جنازه ژولیوس سزار.

بلندی بالای انجمن، تپه پالاتین است، جایی که امپراتوران محل اقامت خود را ساخته اند. در حالی که تنها ویرانه هایی از این قصرهای مرمری باقی مانده است، اما همین ویرانه های عظیم، درک خوبی از زندگی اشرافی و افراطی آنها می دهند. از همه بقایای روم باستان، این دو بهترین چیزهایی هستند که می توانید طعم و مزه روزگار باستان را حس کنید.

مکان های دیدنی روم
مکان های دیدنی روم

کلیسای سن کلمنته

کلیسای قرن دوازدهم سن کلمنته یکی از جذاب ترین کلیساهای قرون وسطایی است. این کلیسا به خاطر موزاییک های درخشان و سنگ های مرمر رنگی اش معروف است. اما مورد شگفت انگیز آن، بنایی است که در زیر کلیسا قرار دارد. در حفاری های زیر کلیسا مشخص شد که کلیسای اصلی متعلق به حدود ۱۶۰۰ سال قبل در زیر ساختمان کنونی قرار دارد که بعد از ساخت فراموش و رها شده است. اگر دوست دارید به گذشته سفر کنید به عمق زمین بروید. جایی که با آثاری باقیمانده از امپراتوری روم اولیه روبرو خواهید شد.

رم با قدمتی نزدیک به سه هزار سال و آثار هنری الهام بخش می تواند یک تجربه خارق العاده برای بازدید کنندگان باشد. مردم محلی می گویند: رم، برای یک عمر کافی نیست. شما می توانید هفته ها در این شهر جستجو کنید و هنوز هم با شگفتی های تازه ای روبرو شوید.

اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید ما اروپا را به شما پیشنهاد می کنیم. قاره سبزی که فصل های سردش هم زیبا و جذاب خواهد بود. تور ارزان اروپا در این روزها اقتصادی و مقرون به صرفه است. آژانس های مسافرتی، تور اروپا را با قیمت های رقابتی ارائه می کنند. شما عزیزان با خرید تور لحظه آخری سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *