تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد, معرفی هتل

هتل عماد مشهد هتل دروغ سنج دنیا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

آشنایی با هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد مکان بسیار خوبی است که دست یک دروغگو را رو کنید . پس اگر علاقمند هستید همکار، دوست و نامزد خود را بیشتر بشناسید حتما در تور مشهد و سفر مشهد او را به هتل عماد دعوت کنید. این هتل که جزو هتل مشهد است از یک قدرت جادویی برخوردار است.

هتل عماد مشهد خود نیز روحش از این خاصیت جادویی هتل خبر ندارد و گرنه تا بحال بلیط وردی تشخیص دروغ را به قیمت گزاف می فروخت و بر درب هتل صفی طولانی وجود داشت. در وصف این هتل نظرات زیادی همچون کیفیت غذا و نظافت اتاق ها و غیره وجود دارد اما در برابر صفت دروغ سنجی، هیچکدامشان اهمیتی نخواهد داشت.

هتل عماد مشهد درست در نقطه ای جادویی یا خرافی قرار دارد. نمی توان تشخیص داد که آیا این یک خرافه است یا واقعیت اما بی شک شواهد تاریخی زیادی نشان از واقعیت آن دارد. مطالعه کمک بسیار زیادی می کند تا ناشناخته های مشهد و کوچه نوغان را بشناسید.

هتل عماد مشهد نزدیک به مقبره میرعلی آمویه قرار دارد. این منطقه زمانی قبرستانی یک میلیون ساله و بزرگ بود که اشخاص مشهور زیادی در آن دفن شده اند. زرتشتیان، ترکها، افغان ها، ازبکها، اعراب بسیاری اینجا به گورها سپرده شده اند. اما میرعلی آمو از نوادگان سادات رضوی است که در دوره تیموریان می زیست و صفویان دستور دادند که در این منطقه ساختمانی برای محافظت شهر احداث شود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
هتل عماد مشهد
هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد به دلیل همجواری با این ساختمان در حوضه دورغ سنجی قرار گرفته است. اما چگونه ؟ در کتاب های زیادی از مقبره یا دروازه میرعلی آمو نام برده شده است چون این مکان نقطه اصلی شهر بود که دشمن به شهر حمله میکرد.

هتل عماد مشهد اگر ماشین سفر در زمان در لابی قرار می داد تمام مسافرانش در جنگ های مغولان، ازبک ها و افغان ها و اعراب جان می باختند. این هتل درست بر سر راه لشکر دشمن قرار گرفته است.

هتل عماد مشهد نزدیک به مدرسه میر قرار دارد برای آگاهی و دیدن از این ساختمان تاریخی در کوچه نوغان سراغ مدرسه میر را بگیرید. این مدرسه در مالکیت آموزش و پرورش است.

هتل عماد و اینکه چگونه دروغ ها را برما میکند نکته اصلی متن است. در کتاب تذکره هفت اقلیم نویسده عنوان کرده است هر شخصی که در حوالی قبر میرعلی آمو قسم دروغ می خورد به هلاکت می رسد و بزودی میمیرد. خب پس فقط کافیست شخص مورد نظر را وادار کنید قسم بر راست بودن عقیده اش بخورد البته اگر طاقت مرگ وی را دارید.

هتل عماد مشهد و موقعیت مکانی آن بسیار جالب و مورد بحث می باشد. این منطقه دروازه فتنه خراسان و ایران نام دارد. تصور کنید هرگاه این دروازه باز می شد تاخت و تاز دشمن و غارت و کشتار روانه ایران میشد. این روند آنقدر تکرار شده بود که قاجاریان این دروازه را برای همیشه مسدود کردند تا حکومتشان در امان باشد.

هتل عماد مشهد بهترین اقامت را برای سفر در تاریخ به گردشگران ارائه میدهد.

جهت رزرو هتل عماد مشهد با شماره تلفن 38581516-۰۵١ تماس حاصل فرمایید

 

 


این مقاله تبلیغاتی بود وب سایت تاپ تراول هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ندارد


 


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *