تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مهاجرت و اقامت

هزینه مهاجرت به استرالیا 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هزینه مهاجرت به استرالیا

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ تراول به توضیحی در مورد هزینه مهاجرت به استرالیا خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید.

هزینه مهاجرت به استرالیا

استرالیا کشوری در نیم کره جنوبی زمین می باشد که از طبیعت بکری برخوردار می باشد . کشور استرالیا از سمت شمال به دریا و از سمت جنوب به اقیانوس ختم می شود . کشور استرالیا حدود ۲۰ میلیون جمعیت دارد که از ۴ نفر ۱ نفر متولد غیر استرالیایی می باشد که از این رو میتوان فهمید که این کشور جزء کشور های مهاجر پذیر می باشد.

هزینه مهاجرت استرالیا میتواند بسیار متفاوت باشد و عوامل متعددی در نظر گرفته شود .همیشه شرایط و عوامل فردی است که میتوان در هزینه های کلی نقش داشته باشد به طور مثال شخصی به تنهایی مهاجرت کند هزینه اش با مهاجرت خانواده بسیار متغیر می باشد .

هزینه های ویزا بسیار متفاوت میباشد و بستگی به نوع ویزا دارد . هزینه های ویزا میتواند از ۲۰۰ دلار استرالیا تا ۷۰٫۰۰۰ دلار استرالیا باشد .


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

در اکثر موارد هزینه کل ویزا برای یک خانواده از ۷۰۰۰ دلار استرالیا تا ۱۲٫۰۰۰ دلار استرالیا میباشد.

هزینه مهاجرت به استرالیا
هزینه مهاجرت به استرالیا

ترجمه مدارک

صرف نظر از نوع ویزای درخواستی، همه متقاضیان مهاجرت به استرالیا نیاز به ترجمه مدارکشان به زبان انگلیسی خواهند داشت. مراجع ذیربط استرالیایی فقط مدارک به زبان انگلیسی را قبول میکنند و برای متقاضیان ایرانی، امکان ارائه انواع ترجمه های زیر به اداره مهاجرت استرالیا وجود دارد:

ترجمه رسمی با تایید دادگستری

هزینه ترجمه رسمی با تایید دادگستری بسته به نوع مدرک متغیر است ولی به طور تقریبی، هزینه ترجمه مدارکی ساده مانند شناسنامه یا کارت ملی با احتساب هزینه تاییدات دادگستری،حدود ۱۰۰ هزار تومان است. البته این نوع ترجمه برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا مقرون به صرفه نیست و به دلیل هزینه کمتر ترجمه ناتی، اکثر متقاضیان از خدمات ترجمه ناتی استفاده میکنند. به طور مثال، هزینه ترجمه ناتی کارت ملی حدود ۶۰ هزار تومان است که به مراتب کمتر از هزینه ترجمه رسمی با تایید دادگستری میباشد.

ترجمه ناتی

هزینه ترجمه ناتی حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد کمتر از هزینه ترجمه رسمی با تایید دادگستری است و به همین علت، اکثر متقاضیان مهاجرت به استرالیا از ترجمه ناتی استفاده میکنند.

هزینه ویزا

اداره مهاجرت استرالیا هزینه ای برای بررسی مدارک ویزا از متقاضیان دریافت میکند که حتی در صورت عدم صدور ویزا، این هزینه به آنها عودت داده نخواهد شد. هزینه درخواست ویزا (Visa Application Fee) نسبت به نوع ویزا متغیر است. تعرفه هزینه درخواست ویزا برای ویزاهای متداول استرالیا برای یک نفر متقاضی در جدول زیر ذکر شده است:

ویزای مهارت(Skill Worker) ۳۷۷۰ دلار استرالیا
ویزای توریستی برای متقاضیان خارج استرالیا ۱۴۰ دلار استرالیا
ویزای دانشجویی ۵۶۰ دلار استرالیا
ویزای سرمایه گذاری ۴۸۷۵ دلار استرالیا
ویزای کار موقت برای فارغ التحصیلان دانشگاه تهران و امیرکبیر ۳۶۵ دلار استرالیا
ویزای ازدواج ۷۰۰۰ دلار استرالیا

هزینه وکیل مهاجرت

استفاده از وکلای مهاجرت برای اقدام برای مهاجرت استرالیا الزامی نیست ولی ترجیح بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا، استفاده از وکیل مهاجرت در این پروسه میباشد. هزینه وکلای مهاجرت بسته به نوع ویزا متغیر است .

هزینه تست پزشکی

متقاضیان ایرانی که درخواست اخذ ویزای دایم استرالیا را دارند، نیاز به انجام تست پزشکی دارند که هزینه آن حدود ۳۰۰ دلار استرالیاست.

هزینه ارزیابی شغلی و تحصیلی برای ویزای مهارت

بسته به شغل متقاضی، برای مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت، سازمانی تخصصی مسولیت ارزشیابی مدارک کاری و تحصیلی متقاضیان را بر عهده دارد. این پروسه اولین قدم برای مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت به حساب می آید و بسته به نوع سازمان ذیربط، هزینه ای حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار استرالیا دارد. محض اطلاع شما، هزینه های سازمانهای ارزشیابی متداول استرالیا در زیر ذکر شده اند:

سازمان مهندسین استرالیا (بیشتر مشاغل مهندسی) ۱۰۸۵ دلار استرالیا
انجمن کامپیوتر استرالیا (مشاغل مرتبط با مهندسی کامپیوتر) ۵۰۰ دلار استرالیا
موسسه مدیریت استرالیا (مشاغل مدیریتی) ۵۵۰ دلار استرالیا
موسسه TRA (مشاغل فنی و حرفه ای) ۱۰۰۰ دلار استرالیا
سازمان VetAssess (مشاغل گوناگون دیگر) ۸۸۰ دلار استرالیا

هزینه های حسابرسی و ارزشیابی اموال

متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری نیاز به تهیه مدارک حسابرسی توسط حسابدار رسمی و همینطور مدارک ارزشیابی اموال توسط کارشناس رسمی دادگستری دارند. هزینه این خدمات متغیر است.

هزینه هواپیما و اسکان در استرالیا

نهایتا، بعد از اخذ موفق ویزا، نوبت به خرید بلیط هواپیماست. قیمت بلیط دوطرفه هواپیما از ایران به استرالیا بسته به تاریخ سفر، بین ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار استرالیا برای هر نفر میباشد. هزینه زندگی در این کشور هم (شامل هزینه مسکن، خورد و خوراک و غیره) حدود ۲۰۰۰ دلار استرالیا برای هر نفر است.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۲

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *