تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مقالات آموزشی

واردات از دبی با کمترین هزینه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

همه ما انسان‌ ها به دنبال یافتن راهی هستیم که با کمترین صرف انرژی، کمترین هزینه و کمترین کار ممکن بیشترین سود را پیش ببریم. یکی از مشهورترین مثال‌ ها در این زمینه مربوط به ارشمیدس ریاضیدان یونانی است.

او بعد از آنکه فهمید می‌تواند با اهرم هر جسم سنگینی را با کمترین نیروی ممکن جابجا کند این جمله مشهور را بر زبان آورد: تکیه‌گاهی به من دهید تا زمین را جابجا کنم. ما هم می‌گوییم تکیه‌گاهی به ما دهید تا با کم‌ترین هزینه واردات کالای شما را انجام دهیم. در اینجا می‌خواهیم این تکیه‌ گاه یعنی واردات با کم‌ترین هزینه را معرفی کنیم.

برای واردات از دبی با وانیکس کلیک کنید.

واردات از دبی با کمترین هزینه

واردات کالا تجارتی پرسود است

از دیرباز انسان‌ ها با ریسک کردن و سفر به نقاط دوردست، اقدام به واردات کالاهایی می‌کردند که در سرزمین خودشان تولید نمی‌شد. مثلا یکی از مشهورترین این تجارت‌ها سفر تجار ایرانی به هند و چین بود. در این سرزمین‌ها کالاهایی تولید می‌شد مثل جواهرات و ابریشم که در ایران وجود نداشت.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

از طرفی تجار ایرانی نیز با خود کالاهایی مثل فرش ایرانی به این کشورها می‌بردند و در واقع صادرات هم انجام می‌دادند. این گونه بود که در این سفرها با بردن کالای تولید ایران (صادرات) و وارد کردن کالاهایی که در اینجا تولید نمی‌شد، سود زیادی نصیب تجار و بازرگانان می‌شد. امروزه هم این قانون همچنان برقرار است، اما با این تفاوت که کار صادرات و واردات از کشورهای دیگر بسیار ساده‌تر شده و دیگر ریسک جانی و مالی ندارد.

تجار ایرانی امروزه سفر به چین و دبی را پیش گرفته‌اند. واردات از چین به خاطر ارزان بودن کالاهای چینی و تنوع بالای آن‌ها سودآور است. همچنین واردات و تجارت کالا از شهر دبی به خاطر نزدیکی و البته بعضی مزیت‌های دیگر بسیار سودآور محسوب می‌شود. در مورد واردات از دبی می‌توانیم بگوییم که کم‌هزینه‌ترین نوع تجارت کالا بوده و هر صاحب کسب‌و‌کاری با کم‌ترین هزینه ممکن می‌تواند اقدام به این کار کند. اما چطور؟

مراحل واردات کالا 

قبل از اینکه توضیح دهیم چرا واردات از دبی را می‌توان کم‌هزینه‌ ترین نوع در نظر گرفت باید مراحل کلی این عملیات را توضیح دهیم. بطور کلی برای خرید و واردکردن کالا 3 مرحله اساسی باید طی شود. مرحله اول عبارت است از خرید کالاها. در این مرحله شما با شرکت فروشنده شده و با ارسال یک پیش‌فاکتور درخواست خرید را ثبت می‌کند.

در این پیش‌فاکتور قیمت اجناس، تعداد آن‌ها و چگونگی پرداخت هزینه قید می‌شود. شرکت فروشنده بعد از تایید پیش‌فاکتور اجناس شما را تحویل گمرکی آن کشور داده و شما باید برای ترخیص اجناس از گمرکی اقدام کنید. برای ترخیص کالاها در گمرکی کشور خارجی لازم است که با قوانین آن کشور آشنایی داشته باشید. موضوعی که رابط‌های کمپانی وانیکس بطور کامل از آن مطلع هستند.

بعد از ترخیص کالا نوبت به انتقال اجناس وارداتی به داخل کشور می‌رسد. برای ارسال اجناس سه راه پیشروی شما قرار دارد. یا می‌توانید از طریق خشکی اجناس را ارسال کنیدف یا از طریق دریا و یا از طریق هوا. بسته به مسافت کشور صادر کننده و ایران هر کدام از راه‌ها ممکن است انتخاب شود.

در نهایت بعد از انتقال اجناس به ایران نوبت به ترخیص آن‌ها از گمرکی ایران می‌رسد. شما باید در این مرحله با دردست داشتن مدارکی مثل بارنامه، پیش‌فاکتور و کارت بازرگانی به گمرک ایران رفته و اجناس را ترخیص کنید. اما چرا واردات از دبی کم هزینه‌ترین نوع واردات است؟

خرید از دبی

برای پاسخ دادن به این سوال که چرا واردات از دبی کم‌هزینه‌ترین نوع واردات محسوب می‌شود لازم است که مراحل واردکردن کالا را برای کشور دبی دوباره بیان کنیم. شما برای واردات کالا از دبی باید به آنجا رفته و خرید کنید. خرید از دبی هزینه اندکی نیاز دارد، چرا که اولا مسافت بسیار اندکی با کشور ایران داشته و جزو همسایه‌های آب ما محسوب می‌شود.

برای خرید از دبی با وانیکس و واردات کالاهای برند کلیک کنید.

در ثانی اجناس موجود در دبی با قیمت پایین فروخته می‌شوند. علاوه‌بر این موارد هزینه انتقال اجناس به ایران به خاطر همین مسافت کم بسیار پایین بوده و عملا ارزان‌ ترین حمل‌ و‌ نقل واردات کالا از خارج به ایران محسوب می‌شود. در نهایت این نکته را هم در نظر بگیرید که مطابق قوانین گمرکی، هیچ هزینه‌ای بابت ترخیص کالاهای وارداتی از دبی از شخص وارد کننده گرفته نمی‌شود.

واردات از دبی با کمترین هزینه

مشاوره واردات

کمپانی وانیکس می‌تواند کارهای واردات کالای شما از دبی را به‌خوبی انجام دهد. مشاورهای واردات شرکت بازرگانی وانیکس شما را به‌خوبی راهنمایی کرده و راهی برای یک واردات پرسود پیش پای شما می‌گذارند. این کمپانی در امر واردات و صادرات به دبی و دیگر نقاط جهان تجربه فراوانی دارد.

برای دریافت مشاوره واردات رایگان از وانیکس کلیک کنید.

واردات از دبی با کمترین هزینه


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *