تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اصفهان

کافه ‌های اصفهان را بشناسید | لذت کافه گردی در نصف جهان 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کافه گردی در نصف جهان

کافه‌ گردی در بین بسیاری از افراد رواج یافته و حتی گردشگران نیز در سفر به شهرهای مختلف زمانی را به بازدید از معروف‌ ترین کافه‌های آن شهر اختصاص می‌دهند. اصفهان نیز یکی از تاریخی‌ ترین شهرهای ایران بوده که سالانه پذیرای بسیاری از گردشگران است. از این‌رو ممکن است گردشگران به‌دنبال تهیه لیستی از کافه ‌های اصفهان باشند تا در سفر خود به این شهر تاریخی بازدید از این مکان‌ها را از دست ندهند. انتخاب یک کافه از سوی گردشگران و رضایت‌ مندی آن‌ها در زمان استفاده به پارامترهای متفاوتی بستگی دارد که شامل فضای داخلی زیبا و لوکس، کیفیت خدمات، جای پارک مناسب و… می‌شود. در ادامه شما را با بهترین کافه ‌های اصفهان که مورد توجه گردشگران قرار گرفته‌ اند آشنا خواهیم کرد تا بتوانید از آن‌ها بازدید کرده و اوقات خوشی را پشت سر بگذارید.

کافه ‌های اصفهان

کافه رادیو

در هنگام نام بردن از برترین کافه‌های اصفهان بی‌شک نام کافه رادیو به میان خواهد آمد. این کافه در زمان‌های قدیم در خیابان آرامگاه قرار داشته؛ اما بعد‌ها به‌دلیل برخی از مشکلات تغییر مکان داد. به هنگام قرارگیری این کافه در خیابان آرامگاه، فضای داخلی آن بسیار کوچک بود و تنها در حدود 10 نفر می‌توانستند در این مکان اوقات فراغت خود را سپری کنند. در آن زمان حال‌وهوای بسیار صمیمی و دوستانه‌ای در فضای کافه رادیو برپا بوده و افرادی که برای بار اول به این فضا قدم می‌گذاشتند شیفته آرامش و صمیمیت حاکم بر آن می‌شدند و این مکان را به عنوان پاتوق هفتگی خود با دوستان یا خانواده در نظر می‌گرفتند.

در زمان تعویض موقعیت مکانی کافه رادیو بسیار از مشتریان این کافه با این دغدغه روبه‌رو شدند که فضای صمیمی و آرامش‌بخش این کافه را از دست بدهند؛ اما بعدها دریافتند که قرارگیری کافه رادیو در خیابان چهار باغ عباسی نه تنها این حس‌وحال را از بین نبرده؛ بلکه به حالت منحصربه‌فردی نیز درآمده است. استقبال افراد از این کافه در زمان نقل مکان سبب گردیده تا مدیریت این کافه چندین شعبه از آن را در دیگر نقاط شهر اصفهان برپا کند تا افراد در هر کجای این شهر بتوانند ساعاتی خوش را در فضای دوستانه کافه رادیو بگذرانند.

آدرس دقیق کافه رادیو خیاباغ چهار باغ، کوچه سپاهان، روبه‌رو سینما سپاهان است و گردشگران می‌توانند از ساعت 8 صبح الی 12 شب به این مکان مراجعه نمایند. اگر شما هم به‌دنبال بازدید از یک کافه زیبا و منحصربه‌فرد در شهر تاریخی اصفهان هستید بهتر است که بازدید از کافه رادیو را از دست نداده و با یک بار بازدید مشتری دائم آن شوید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کافه ‌های اصفهان

کافه آنی

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های اصفهان کافه آنی نام دارد که برای قرارهای دوستانه و خانوادگی مکانی بسیار مناسب محسوب می‌شود. درست است که انتخاب کافه برای قرارهای دوستانه و خانوادگی یک انتخاب برگزیده است؛ اما بهتر است در هنگام انتخاب کافه، نسبت به فضای داخلی آن اهمیت ویژه‌ای قائل شوید؛ به این دلیل که دنج بودن و دلنشینی محیط داخلی، به هنگام حضور در این مکان لحظات بی‌نظیری را برای شما رقم خواهد زد و می‌توانید تمام این گزینه‌ها را در کافه آنی اصفهان شاهد باشید.

برای آشنایی بیشتر با کافه آنی اصفهان بهتر است بدانید که این کافه یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین کافه‌ها در این شهر به‌حساب می‌آید. بسیاری از افراد چه ساکنان شهر اصفهان و چه گردشگران بر این عقیده هستند که سپری کردن اوقات در فضای دلنشین و آرامش‌بخش این کافه بی‌نظیر است و همچنین پس از حضور در این مکان بیان کرده‌اند که با گذشت زمان دلتنگ فضای این کافه شده‌ایم.

یکی از دلایل تمایز کافه آنی با دیگر کافه‌ های شهر اصفهان دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه آن همانند چیز کیک مارس، کاپوچینو، چای دارچینی، کوکی‌ها، انواع بستنی‌، انواع نوشیدنی‌ سرد و خوشمزه، کیک‌هایی با طعم بی‌نظیر و … است. برای بازدید از کافه آنی اصفهان باید به محله جلفا بروید و در تقاطع خیابان جلفا و کلیسای وانک شاهد این بنا خواهید بود.

بهتر است بدانید که کافه آنی به‌دلیل موقعیت مکانی مناسب خود و نزدیک بودن به مکان‌ های گردشگری اصفهان، امروزه به یکی از معروف‌ ترین کافه‌ های این شهر تبدیل شده و با دیدن ساختمان زیبا و منحصربه‌فرد آن هر گردشگری به حضور در این مکان ترغیب می‌شود. شما می‌توانید برای بازدید از کافه آنی اصفهان هر روز هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب به این مکان مراجعه کنید و لحظات به یادماندنی را در کنار عزیزان خود به ثبت برسانید.

کافه ‌های اصفهان

کافه رستوران حیات

برخی از افراد به‌دنبال این هستند که با یک تیر دو نشان بزنند و در هنگام رفتن به کافه بتوانند از غذاهای خوشمزه نیز بهره ببرند. خوشبختانه چنین افرادی می‌توانند در هنگام سفر به شهر اصفهان به کافه رستوران حیات مراجعه نمایند. در بین کافه ‌های اصفهان کافه رستوران حیات یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای دوست‌داران کافه‌گردی خواهد بود. این رستوران در یک محل تاریخی به نام خانه صفوی قرار داشته و افراد به هنگام مراجعه به این مکان می‌توانند علاوه‌بر میل کردن غذاها و دسرهای خوشمزه از خانه شاه عباس صفوی نیز دیدن فرمایند.

خانه شاه عباس صفوی به خودی خود در شمار یکی از مناطق گردشگری شهر اصفهان قرار دارد و گذراندن اوقاتی در کافه این مکان خالی از لطف نخواهد بود. لازم به ذکر است که خانه صفوی باتوجه به قدمتی که داشته؛ اما آسیب زیادی ندیده و هنوز هم مانند دوران گذشته است.

در هنگام بازدید از کافه رستوران حیات با دیدن میزهای چوبی چیده شده در کنار حوض آب بی‌شک میل به انتخاب نوشیدنی‌های سرد و گرم افزایش یافته و شما می‌توانید ساعاتی لذت‌بخشی را در کنار عزیزان خود سپری کنید. صبحانه‌های این کافه رستوران شهرت بسیار زیادی دارند؛ پس بهتر است زمان را به‌گونه‌ای مدیریت نمایید که در هنگام سفر به این شهر زیبا، یک وعده صبحانه را در این محیط دلنشین میل فرمایید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این کافه این است که در فصول گرم سال به‌خصوص تابستان آب دوغ خیار نیز به منوی این رستوران اضافه می‌شود و بعد از بازدید از این بنای تاریخی بی‌شک صرف این غذا بسیار لذت‌بخش خواهد بود. برای بازدید از خانه صفوی و کافه رستوران حیات می‌بایست خود را به خیابان طالقانی برسانید؛ این کافه از ساعت 9 صبح الی 12 شب در حال فعالیت است.

کافه ‌های اصفهان

کافه بازی دوز

اگر به سرگرم بودن در فضای کافه و به‌ دنبال انجام بازی در آن هستید بهتر است به سراغ کافه بازی دوز اصفهان بروید. در بین کافه‌ های اصفهان زمانی که نام کافه بازی دوز به میان می‌آید، همه افراد به یاد سرگرمی‌های در نظر گرفته شده در این کافه می‌افتند. با مراجعه به این کافه با بازی‌ها و سرگرمی‌های بسیاری مواجه خواهید شد و به جهت انتقال این امر مدیریت کافه این نام را برای این مکان برگزید. هرگز در کافه دوز احساس کسل بودن را تجربه نخواهید کرد.

در این کافه می‌توانید به همراه دوستان یا افراد خانواده خود به انجام بازی‌هایی مانند دوز، منچ، مارپله و… مشغول شوید. جو حاکم بر این کافه نیز بسیار صمیمی و دوستانه است؛ اما امکان سیگار کشیدن در این کافه وجود ندارید. علاوه‌بر بازی‌های جذاب در کافه دوز، منوی بی‌نظیر آن بسیاری از افراد را به سمت خود جذب می‌کند. یکی از دلایل شهرت کافه دوز این است که باریستای این مجموعه سفارش‌های مشتریان را با دیزاین‌های خاص به آن‌ها تحویل می‌دهد و همین دلیل بسیاری از افراد ذوق بیشتری در هنگام سفارش از خود نشان می‌دهند.

ساعت کاری کافه بازی دوز از ساعت 9 صبح الی 20:30 است. برای بازدید از این کافه باید خود را به ارگ جهان‌نما و سپس دروازه دولت برسانید و اوقات فراغت خود را با سرگرمی‌های موجود و منوی غذایی بی‌نظیر این کافه سپری کنید.

کافه ‌های اصفهان

کلام آخر

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که در زمان سفر بخشی از زمان خود را در کافه‌ ها بگذرانند و به همین جهت پیش از اقدام برای سفر، به‌ دنبال لیستی از بهترین کافه‌ های آن شهر هستند. شهر اصفهان به‌ دلیل زیبایی‌ ها و مکان‌ های تاریخی که در خود جای داده مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار دارد. به همین دلیل چنین افرادی سعی می‌کنند تا بهترین کافه ‌های اصفهان را شناسایی کرده و در طول سفر به همراه دوستان و خانواده خود از این مکان‌ها استفاده نمایند. در واقع کافه‌ هایی مانند کافه بازی دوز، کافه رستوران حیات، کافه رادیو و کافه آنی بهترین گزینه‌ های انتخابی برای این افراد خواهند بود.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *