تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
بار و کافی شاپ, مشهد

کافی شاپ های مشهد ☀️ لیست بهترین کافه های روباز و پر طرفدار 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

مشهد، شهری است که به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و مذهبی مهم و خاص در ایران شناخته می‌شود. به دلیل مشهوریت آرامگاه مطهر امام رضا (ع)، مشهد هر ساله میزبان میلیون‌ها زائر و گردشگر از سراسر جهان می‌باشد. اما علاوه بر آرامگاه امام رضا (ع)، بهترین کافی شاپ های مشهد نیز در این شهر فعالیت می‌کنند که با ارائه خدمات باکیفیت و فضاهای زیبا، تجربه‌ی لذت‌بخشی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند. کافه‌ها اماکن نوظهوری هستند که روزبه‌روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود. کافه‌ها کارکردهای بسیار زیادی دارند و نقش پررنگی را در زندگی ما ایفا می‌کنند. روزانه بسیاری از مردم برای قرارهای کاری، دیدار دوستانشان و وقت گذراندن با آن‌ها، آشنایی با یک فرد جدید، قرارهای عاشقانه و… به کافه‌ها مراجعه می‌کنند. برخی کافه‌ها نیز برای جذب بیش‌تر مشتری و متمایز کردن خود از دیگر کافه‌ها خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهند. ارائه بازی‌های مختلف و متنوع، سرو غذاهای بسیار لذیذ و دوست داشتنی و پخش فیلم و سریال از جمله این خدمات ویژه است. کافه‌ها با دکوراسیون‌های خاص و زیبا سعی در ایجاد مکانی زیبا و آرامش بخش برای مشتریان خود دارند. وجود امکانات و خدمات متنوع، فضاهای مختلفی که کافه‌ها با دکوراسیون خاص خود خلق کرده اند، سبب شده است انتخاب میان آن‌ها دشوار شود. به همین منظور ما قصد داریم به معرفی تعدادی از کافه‌ های مشهد که جزء لوکس ترین و محبوب ترینها هستند بپردازیم و از زیبایی‌ها و امکانات این کافه‌ها برای شما شرح دهیم تا بتوانید بهترین کافه را انتخاب کنید.

کافی شاپ صامر

کافی‌شاپ صامر یکی از کافه‌های لاکچری و بسیار زیبای مشهد می‌باشد. این کافه از دو بخش تشکیل شده است. قسمتی از این کافه سرپوشیده است و طراحی بسیار زیبایی دارد. فضای لاکچری و مدرن و طراحی زیبا و استفاده مناسب از رنگ سیاه در طراحی، این کافه را به بهشتی برای افرادی که طرفدار کافه‌های تاریک هستند، تبدیل کرده است. قسمت دوم این کافه در فضای باز قرار دارد و طراحی و زیبایی و ظرافت داخل در این مکان نیز به خوبی رعایت شده است. این بخش برای افراد سیگاری و کسانی که دوست دارند در فضاهای باز وقت بگذرانند بسیار مناسب است. این کافی‌شاپ بسیار زیبا در حاشیه وکیل آباد و میان خیابان‌های اقبال لاهوری و لادن قرار دارد. ساعت کاری این رستوران نیز از ساعت ۸ تا ۲۳:۳۰ می‌باشد.

  • نشانی: بلوار وکیل آباد، بین اقبال و لادن
  • شماره: ۰۹۱۵۵۰۲۶۹۲۱
  • اینستاگرام : @summercafe.ir

کافی شاپ های مشهد

کافه رستوران ویولانژ 

کافه ویولانژ (Cafe Violin) یک کافه پرطرفدار در انتهای خیابان کوهسنگی مشهد می‌باشد. این کافه با فضایی آرام و موسیقی زنده، از محبوبیت و تماشاچیان زیادی برخوردار است. کافه ویولانژ ارائه دهنده انواع نوشیدنی‌های داغ و سرد مانند قهوه، چای، نوشیدنی‌های مختلف، شیک‌ها و آبمیوه می‌باشد. همچنین، انواع چای سبز و سیاه در فهرست نوشیدنی‌های آن موجود است. ضمن نوشیدن نوشیدنی‌های خوشمزه، می‌توانید از انواع شیرینی‌ها، کیک‌ها، پای‌ها و ساندویچ‌های تازه و خوشمزه نیز لذت ببرید. از جمله ویژگی‌های کافه ویولانژ، موسیقی زنده در شب‌های خاص است که اجراهای زنده از سازهایی مانند ویولن، پیانو و گیتار را شامل می‌شود. این بخش از کافه به شما اجازه می‌دهد تا در کنار دوستان و خانواده خود لحظاتی را با صدای زنده موسیقی به یاد بسپارید. مکان‌های نشیمن راحت و طراحی زیبا در کافه ویولانژ وجود دارد، این امکان را به شما می‌دهد تا در یک محیط دلنشین و دوستانه وقت خود را سپری کنید گار آزاد است.

  • آدرس: مجتمع مهر کوهسنگی، طبقه ۶
  • صفحه اینستاگرام: the.viewlounge

کافی شاپ های مشهد

کافه رستوران هالیدیز – فضا باز و بسته

کافی‌شاپ هالیدیز (Holidays Café) یکی از کافی‌ شاپ‌ های مشهد است که محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. این کافی‌شاپ با فضایی روشن و مدرن، انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های متنوع را در منو خود دارد. در هالیدیز می‌توانید از انواع قهوه‌های مختلفی مانند اسپرسو، لاته، کاپوچینو و موکا لذت ببرید. برای علاقه‌مندان به چای نیز انواع چای سبز، چای سیاه و چای میوه در دسترس است. علاوه بر نوشیدنی‌ها، هالیدیز انواع شیرینی‌ها، کیک‌ها، دسرها و ساندویچ‌های متنوع را نیز ارائه می‌دهد. این کافی‌شاپ منویی گوناگون و مناسب برای صبحانه، ناهار یا یک استراحت کوتاه در طول روز دارد. کافه هالیدیز فضایی راحت و دلنشین دارد که برای دیدار با دوستان، گذراندن وقت با خانواده یا کار با لپ‌تاپ برای دانشجویان مناسب است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
  • آدرس: بلوار هاشمیه، هاشمیه 11، چهارراه اول سمت راست
  • صفحه اینستاگرام: holidays.cafe.restaurant

کافی شاپ های مشهد + لیست بهترین کافه های روباز و پر طرفدار

کافه رستوان Be One

کافه بی وان (B1 One) یکی از کافه های لاکچری مشهد است که با نوشیدنی‌های قهوه و فضای دلنشین خود شناخته می‌شود. این کافی‌شاپ با طراحی مدرن و منحصربه‌فرد، فضایی را برای لذت بردن از قهوه و گذراندن وقت با دوستان و خانواده فراهم می‌کند. در بی وان، می‌توانید از انواع مختلف قهوه‌های معتبر و مزه‌های متنوع استفاده کنید. باریستاهای این کافه از دانش و مهارت درست‌کردن قهوه بهره‌ برده و از بهترین دانه‌های قهوه استفاده می‌کنند تا تجربه قهوه‌ای بی‌نظیر را به مشتریان خود ارائه دهند. همچنین، بی وان انواع نوشیدنی‌های دیگری مانند چای، شیک ها، نوشیدنی‌های گرم و سرد را نیز در منوی خود دارد. بی وان فضایی را با طراحی مدرن و دکوراسیون جذاب فراهم کرده است. با استفاده از نورپردازی مناسب و انتخاب دکوراسیونی با ذوق و سلیقه، فضایی آرام و دلنشین را به مشتریان ارائه می‌دهد. این کافه معمولاً با فضایی مناسب برای تماشای مناظر طبیعی و نمایشگاه‌های هنری همراه است که جذابیت ویژه‌ای به آن اضافه می‌کند.

ساعت میزبانی: از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب  | آدرس : حاشیه بلوار وکیل‌آباد. بعد از دندانپزشکان

اینستاگرام : b1.caferestaurant  

کافه رستوان Be One

کافه شوکت ( Chouquette Cafe)

اگر میخواهید حس و حال فضای کافه های فرانسوی با چیدمان جذابشان همراه با طعم بی نظیر قهوه و کیک را حس کنید حتما این کافی شاپ را که حزء بهترین کافی شاپ های مشهد می باشد امتحان کنید. کافه شوکت با ترکیبی از هنر قنادی فرانسوی و طعم و ذائقه ایرانی آماده پذیرایی از کافه دوستان عزیز می باشد.

آدرس: مشهد ، حد فاصل صارمی 29 و 31 ، ساختمان راد

بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه سی (See Cafe)

کافه سی یک کافه صمیمی در محیطی جنگلی و منحصر به فرد می باشد . در این کافه می توانید در یک فضای بی نظیر قدم بزنید و از قهوه تون لذت ببرید.این کافه برای رفاه مشتریان از چهار فضای متفاوت تشکیل شده است.

آدرس: نبش هنرستان 2 ، درب پارکینگ بیمارستان جواد الائمه

بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه رستوران دیت (Date Cafe & Restaurant)

این ‌کافه رستوران در طبقه پنجم برج و در مجاورت سینماگلشن قرار دارد و طبق معرفی خود این ‌مجموعه، کافه ‌رستورانی بر فراز بلندترین سازه شرق کشور است. دیت دو فضای سربسته و فضای باز (نمای دلنشین شهری این ‌فضا بسیار جذاب است) و دکوراسیون کلاسیک ساده و شیکی دارد و ازجمله مهم‌ترین فاکتورهای آن، منوِ جامع و متنوعش ( قهوه برپایه‌ اسپرسو، قهوه دمی، آیس و فراپه، بستنی و میلک شیک، چای و دمنوش، نوشیدنی‌های گرم ترکیبی، آب‌میوه و نوشیدنی‌های ترکیبی، آب‌مرکبات گازدار، گریل، انواع ‌پاستا، برگر و ساندویچ، انوع ‌سوخاری، انواع‌ سالاد، انواع ‌سیب‌زمینی) است.

آدرس: مشهد، برج آرمیتاژ گلشن، نبش هفت‌تیر 8، خیابان گلشن.

بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه فورته (Forte Cafe)

اگر دوست دارید قهوه دمی را با دریپر های جدید تجربه کنید حتما به کافه فورته سر بزنید.  در کافه فورته از آنجایی که به دنبال ارائه و سرو قهوه های تخصصی هستند هر هفته با یک قهوه تخصصی و جدید از شما پذیرایی خواهند کرد.

آدرس: وکیل آباد ، نبش دانش آموز ( بین وکیل آباد 27 و 29)

بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه لئون (Lèon Cafe)

اگر می‌خواهید یک منظره خوب از شهر مشهد داشته باشید این کافه را شدیدا  توصیه می‌کنیم.این کافه دارای فضای باز و بسته می باشد. کافه لئون یکی از بهترین کافی شاپ های مشهد است. فضای باز آن دلباز و بزرگ می باشد. کارکنان این کافه کاملا مشتری مدار و مهربان هستند. بهتر است اگر بعد ازظهر یا شب به کافه می روید از قبل رزرو کنید.

آدرس: مشهد، مجتمع توریستی آبادگران، کاوه ۳۸ تلفن:۰۹۱۲۳۸۴۸۰۰۲

بهترین کافی شاپ های مشهد
بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه کیوسک (Kiosk Cafe)

کافه کیوسک در یکی از بهترین منطقه های مشهد قرار گرفته است. دکوراسیون زیبای این کافه شما را جذب می کند و وادارتان می کند که حتما چند عکسی را به یادگار بگیرید. برخورد کارکنان کافی شاپ گرم و صمیمی است. این کافه برای ملاقات های کاری، پذیرایی از مهمان ویژه مناسب می باشد. امکانات کافه کیوسک رزرو تلفنی، اینترنت، جای پارک خودرو است. انواع نوشیدنی سرد و گرم، غذا و صبحانه در کافه موجود می باشد.

آدرس: مشهد، بلوار سجاد، حامد جنوبی 12

بهترین کافی شاپ های مشهد
بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه خیابان سی ام (30th Street Cafe)

یکی دیگر از بهترین کافه های مشهد ، کافه رستوران خیابان سی‌ام است. این کافه رستوران فضایی دل‌نشین و روشن برای مهمانان کافه فراهم می‌کند. این کافه از 8 صبح تا 1 شب آماده خدمت‌رسانی برای شماست. فضای بزرگ، دل‌باز و روشن کافه متفاوت‌ از باقی کافه‌های مرسوم است و کارکنان این کافه در نهایت ادب شما را از خدماتی عالی بهره‌مند می‌کنند. پیشنهاد ما صرف سالاد سزار و سیب‌زمینی با سس قارچ این کافه است. اگر وعده غذایی مورد علاقه‌تان صبحانه است حتما به این کافه رستوران سر بزنید.

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، خیابان حافظبهترین کافی شاپ های مشهد

کافه رزماری (Rosemary Cafe)

بسیاری از کافه گردها به دنبال کشف فضاهای جدید تر هستند. اگر شما هم دوست دارید کافه های جذاب تر و متفاوت تری را امتحان کنید باید سری به رزماری بزنید . این کافه  یکی از کافه های زیبا ی مشهد است که می توانید از فضای باز و بسته آن استفاده کنید.

آدرس: مشهد.بین کلانترى ١١و ١٣

بهترین کافی شاپ های مشهد
بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه و رستوران سیلوانا

یکی از بهترین و معروف ترین کافی شاپ های مشهد ، کافه و رستوران سیلوانا در بلوار ملک آباد است ، این کافه رستوران یکی از کافه های بسیار لوکس مشهد است که می توانید از فضای باز و بسته آن استفاده کنید ، اهالی مشهد بسیاری از جشن ها و مراسم خود را در این کافه ترتیب می دهند .

آدرس: مشهد، بلوار ملک آباد، بین ملک آباد 13 و 15

بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه ویو کوهسر

کافی شاپ ویولند همانطور که نامش پیداست دارای چشم انداز زیبای مجتمع کوهسر است و جزء بهترین کافی شاپ مشهد می باشد. این کافی شاپ ۲۲۰ نفری می تواند شما را به مشتری دائم خود در این منطقه تبدیل کند. جایی که همیشه آن را به دوستانتان معرفی خواهید کرد. کافی شاپ ویو دارای دکوراسیون زیبا و هارمونی چشم نواز چیزی برای تعریف کم نمیگذارد. منوی این کافی شاپ کامل و متشکل از انواع دسر و کیک ،‌ چای و دمنوش و مهم تر از همه نوشیدنی های طبیعی است.

آدرس : بین هاشمیه ۶۰ و ۶۲ مجموعه کوهسر ورودی

بهترین کافی شاپ های مشهد
بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه مرسی

کافی شاپ مرسی مشهد یکی از مکان های پر طرفدار در منطقه باهنر می باشد.این کافی شاپ در مجاور پارک باهنر قرار گرفته است از این رو با نشستن در این کافی شاپ یک منظره زیبا و طبیعی در مقابل چشمان شما ظاهر می شود.کافی شاپ مرسی چیدمانی بسیار جالب و جذاب دارد ظرف های این مجموعه شکل زیبایی دارد و صرف کیک در این ظروف بسیار دلچسب است. کافی شاپ مرسی دارای منویی جذاب  از انواع قهوه ها، بستنی ها، نوتلا و . … نیز  می باشد.این مکان از نظر مراجعه کنندگان خود بسیار مفرح و دنج است.

آدرس: مشهد، بلوار باهنر

بهترین کافی شاپ های مشهد
بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه پیانو

کافه پیانو از سال 89 آغاز به کار کرده است و سابقه درخشانی میان کافه‌‌های مشهد در ارائه خدمات مناسب به مشتریان دارد. این کافه هر روز از 9.30 صبح تا 11.30 آماده پذیرایی از مهمانان است و یکی از مناسب‌ترین کافه‌ها برای برگزاری جشن تولد است. به این کافه دوست‌داشتنی سر زده و از نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوشمزه در ظروفی شیک حظ ببرید. لازم است بگوییم که سرویس‌دهی در فضای آزاد و اینترنت رایگان از قابلیت‌های دیگر این کافه است.

آدرس: مشهد، بلوار پیروزی، حدفاصل هفت تیر و هنرستان، روبروی پیروزی 49

بهترین کافی شاپ های مشهد
بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه 1860 

بسیاری از کافه گردها به دنبال کشف فضاهای جدید تر هستند. اگر شما هم دوست دارید کافه های جذاب تر و متفاوت تری را امتحان کنید باید کمی از شهر دور شوید و با ورود به کافه 1860 کمی در زمان سفر کنید.همانطور که از نام این کافه مشخص است؛ شما با ورود به این کافه با فضایی شبیه به فیلم های وسترن قدیمی روبه رو خواهید شد. دیدن کلاه های کابویی روی دیوارها عکس ها و پوسترهای فیلم های وسترن به شما این حس را می دهد که در قهوه خانه های لاس وگاس قرار گرفته اید.

آدرس: هاشمیه ۵/۹۱، خیابان سوم سمت چپ، قطعه آخر

بهترین کافی شاپ های مشهد
بهترین کافی شاپ های مشهد

کافه رترو

اگر در مشهد بخواهید کافه‌ای بروید که محیط دوستانه و موزیک‌های خوب در آن پخش می‌شود، کافه رترو میتواند انتخابتان باشد. کافه رترو خیلی کافه خاصی نیست و نباید از آن انتظار زیادی داشت. این کافه که یکی از پاتوق‌های مشهدی‌ها به حساب می‌آید به خصوص آخر شب‌ها به جای دنجی تبدیل میشود.

آدرس: بلوار پیروزی، بعد از میدان اقبال، بین پیروزی ۷۹ و ۸۱

بهترین کافی شاپ های مشهد
بهترین کافی شاپ های مشهد

کافی شاپ الماس گلستان

 کافی شاپ الماس گلستان یکی از زیباترین مجموعه رستورانی در مشهد می‌باشد که در بلوار امام رضا واقع شده است. در منو خود از انواع نوشیدنی‌ها تا غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌دهد اما منوی غذاهای ایرانی ندارد. این کافه در هر سه وعده صبحانه و نهار و شام سرویس‌دهی دارد. اگر شما مایل به سرو غذا در کنار برکه ای زیبا هستید، این کافه از لوکیشن‌های فراموش‌نشدنی برای دوستداران غذا و طبیعت می‌باشد.

  • آدرس: جاده طرقبه، بلوار امام رضا ، امام رضا 28
  • صفحه اینستاگرام: almase.golestan

سخن پایانی :

اگر در مشهد زندگی می‌کنید یا برای سفر به این شهر رفته‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنم حتما به یکی از این  کافه ها سر بزنید و از امکانات و فضاهای زیبای آن‌ ها بهره‌ مند شوید. می‌توانید به این کافه‌ ها بروید و چندین ساعت با دوستان خود وقت بگذرانید و اوقات بسیار خوب و لذت‌ بخشی را تجربه کنید. حتی می‌توانید بهترین دوستان و عزیزان خود را با مراسم‌ های مناسبتی مانند تولد یا سالگرد، خوشحال کنید و آن‌ها را در چنین اماکن لاکچری و زیبایی سوپرایز کنید. این کافه‌ها مکان‌های مناسبی برای سالگرد ازدواج و یک شام عاشقانه نیز هستند. پس اگر دنبال کافه‌ های لاکچری مشهد هستید و هنوز در انتخاب کافه شک دارید، بهتر است به یکی از این کافه‌های معرفی شده در بالا سری بزنید و مطمئن باشید بهترین انتخاب را کرده‌اید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *