تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مشهد

بهترین گل فروشی های مشهد + گلخانه های مشهد 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

هر فردی برای رنگ و لعاب بخشیدن به زندگی خود از راه‌کارهای مختلفی استفاده می‌کند. نگه‌داری گل و گیاه یکی از بهترین راه‌کارهایی است که می‌تواند روحیات افراد را تغییر داده و رنگ بویی تازه به زندگی شما ببخشد. گل از جمله انتخاب های افراد برای هدیه به دوست، دیدار عاشقانه، روی میز کار، عیادت، برای مراسم ها شادی و غم و… است. شهر مشهد از جمله شهرهای شناخته‌شده در زمینه پرورش و فروش گل و گیاهان طبیعی است. در این مطلب با آدرس بهترین گل‌ فروشی های مشهد و امکانات و مزایای هر کدام از آن‌ها آشنا خواهید شد.

بهترین گل فروشی های مشهد

گل فروشی ژالان، متنوع و خلاق

یکی از گلفروشی‌های شناخته ‌شده در شهر امام رضا، گل فروشی ژالان مشهد است که به عنوان یک گل فروشی در هفت تیر مشهد شناخته می‌شود و در بلوار وکیل آباد، نبش وکیل آباد 22 قرار دارد. مجموعه گل ژالان در سال 1395 فعالیت خود را به شکلی رسمی آغاز کرد. ژالان در لغت به معنای گلی است که روی آن شبنم قرار گرفته است. این مجموعه تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان در زمینه گل و گیاه را ارائه می‌کند. امکان ثبت سفارش برای مشتریان از دو طریق تماس تلفنی و دایرکت اینستاگرام فراهم است. از جمله مزایای مهم مجموعه گل فروشی ژالان، تنوع بالای گل‌ها و هم‌چنین قیمت مناسب محصولات است. استفاده از گل‌های طبیعی، دسته‌گل‌های متنوع، سبد گل‌های جذاب و گلدان‌های زیبا از دیگر مزایای این مجموعه به شمار می‌آید. از جمله خدمات گل فروشی ژالان مشهد می‌توان به دیزاین ماشین عروس، دسته گل عروس، طراحی دسته گل ولنتاین، دسته گل بزرگ، گیاهان تزئینی، باکس‌های کادو اشاره کرد. در طراحی دسته گل‌های عروس این مجموعه سادگی، جذابیت و خاص بودن اولویت قرار داشته و به همین دلیل گلفروشی ژالان به انتخاب اول بسیاری از شهروندان مشهدی مبدل شده است. البته اگر شما با خرید اینترنتی بلیط قطار فوری به مشهد سفر کرده اید، خرید از گل فروشی های مشهد می تواند گزینه خوبی به عنوان هدیه برای میزبان های شما باشد.

بهترین گل فروشی های مشهد

گل فروشی رز گلد، مناسب برای مراسمات خاص

گل فروشی رز گلد به عنوان یکی از بهترین گل فروشی‌های مشهد سجاد محسوب می‌شود. اگر قصد خرید گل‌‌های زیبا و متنوع یا گیاهان آپارتمانی را دارید و اطلاعات دقیقی در مورد دیزاین و نحوه نگهداری آن‌ها ندارید، می‌توانید به سادگی از طریق تماس با این مجموعه از خدمات مشاوره بهره‌مند شده و همچنین سفارش خود را نیز به صورت تلفنی ثبت کنید. یکی از مزایای مهم این مجموعه، این است که شما می‌توانید به سادگی سفارش خود را از طریق تماس یا شبکه‌های اجتماعی به ثبت رسانده و محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید. از خدمات اختصاصی مجموعه گل فروشی رز گلد می‌توان به طراحی و دیزاین رزباکس، فروش رز طلایی، انواع مختلف گل‌های تزئینی، باکس هدیه، باکس لاکچری، باکس مخصوص شب یلدا و … اشاره کرد.

گل فروشی نسترن، زیبایی در عین سادگی

گل نسترن، یکی از گل فروشی های بزرگ مشهد است که در نزدیکی منطقه احمد آباد، نبش کلاهدوز 10 قرار دارد، به همین دلیل از گل‌فروشی نسترن به عنوان گل فروشی مشهد احمدآباد نیز یاد می‌شود. بنابر نظرات مشتریان این گل فروشی، تنوع بالای گل‌ها، سلیقه بالا در دیزاین و همچنین قیمت مناسب از جمله دلایلی است که گل فروشی نسترن به شما پیشنهاد می‌شود. از خدمات مجموعه گل فروشی نسترن می‌توان به دیزاین و طراحی گل خواستگاری، سبد گل پایه‌دار، دسته گل عروس، سبد گل ترحیم، دسته گل عیادت بیمار، طراحی ماشین عروس، دسته گل روز مادر، رز جاویدان، دکوراسیون بادکنک، دیزاین شب یلدا و … اشاره کرد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنیای گل و گیاه و حوزه گل آرایی علاقه دارید، مجموعه گل نسترن یکی از مجموعه‌هایی است که کلاس‌های گل آرایی را نیز به صورت مقدماتی و پیشرفته به صورت خصوصی برگزار می‌کند. مجموعه گل نسترن تجربه گل آرایی و دیزاین برنامه‌ها و جشن‌های مختلفی را در اختیار داشته است. این مجموعه بزرگ دارای شعبه دیگری نیز هست که در خیابان خیام، بین قدس و فرهاد قرار دارد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

گل من، بهترین گل فروشی در منطقه احمد آباد

مجموعه گل فروشی گل من، در خیابان احمد آباد، بین ملک آباد و ابوذر غفاری قرار دارد. این مجموعه به صورت تخصصی انواع سبدگل‌های دیدنی و متنوع را طراحی و دیزاین کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. تنوع بالای گل‌ها و خلاقیت در دیزاین سبدها از جمله دلایلی است که مجموعه گل من در میان علاقه‌مندان به گل و گیاه شناخته شده است. علاوه بر سبد گل، مجموعه گل من مشهد، متنوع‌ترین گیاهان آپارتمانی را به فروش می‌رساند. خرید این محصولات می‌تواند تنوعی بالایی به منزل شما بخشیده و جلوه آن را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. فضاسازی داخلی این مجموعه نیز به بهترین شکل انجام گرفته تا مراجعین بتوانند در فضایی آرام و زیبا خرید خود را با خیالی آسوده انجام دهند. با خرید بلیط قطار اصفهان مشهد می‌توانید به سادگی به بهترین گل فروشی های مشهد از جمله گل من دسترسی داشته باشید.

گل سوسن مشهد، گل فروشی قدیمی شهر

یکی از بهترین گل فروشی های هاشمیه مشهد، گل سوسن است که در هاشمیه 18، نبش صارمی 24 قرار دارد. مجموعه گل سوسن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌ها در حوزه فروش گل و گیاه محسوب می‌شود که فعالیت خود را در اواخر دهه 50 آغاز کرده است. این مجموعه با ارائه گل‌های خاص و دیزاین‌های متفاوت، رضایت حداکثری مشتریان خود را به ارمغان آورده است. مجموعه گل سوسن، علاوه بر فروشگاه اصلی‌ خود، دارای مرکز پخش و چندین گل‌خانه و انبار جداگانه است. فعالیت این مجموعه در زمینه صادرات گل به کشورهای مجاور نیز از دیگر نکات قابل توجه گل فروشی سوسن است. در سال‌های اخیر امکان و خرید آنلاین گل نیز در این مجموعه فراهم شده و مشتریان می‌توانند از سرتاسر ایران گل‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرند. علاوه بر خدمات خرید گل و گیاه و هم‌چنین دیزاین و طراحی، این مجموعه امکان آموزش گل آرایی حرفه‌ای را به صورت حضوری و خصوصی برای علاقه‌مندان فراهم کرده است. از خدمات کلی مجموعه گل سوسن می‌توان به: طراحی دسته گل، کادو آرایی، پول آرایی، ترحیم، سبد گل عروس، جام گل، پایه گل، باکس نوازد، مینی دسته گل، دسته گل حروف و … اشاره کرد.

بهترین گل فروشی های مشهدگل فروشی یاسمن، مکانی با ایده های خلاقانه

گل فروشی یاسمن یک گل فروشی در امامت مشهد است که در چهار راه آزادشهر به سمت امامت قرار دارد. از ابتدای تاسیس این گل فروشی تا به امروز تلاش این مجموعه، بر آن بوده تا ایده‌هایی متفاوت را در زمینه دیزاین و طراحی به مراجعین و مشتریان ارائه دهد. از خدمات این مجموعه از گل فروشی های مشهد می‌توان به: دیزاین ماشین عروس، دسته گل عروس، دیزاین مهمانی، تاج گل، باکس گل و … اشاره کرد. اگر برای طراحی و دیزاین مجالس خود نیز به دنبال طرح‌های خلاقانه و جدید هستید، نیز این مجموعه گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما محسوب می‌شود. برای مسافرانی که با خرید بلیط قطار مشهد یوتراوز به این شهر سفر کرده اند، پارک ملت یکی از جاهای دیدنی نام آشنا برای آنهاست. این گل فروشی دقیقا روبروی این بوستان بزرگ قرار دارد.

گل فروشی فرشته، ارائه قیمت های مناسب

گل فرشته یکی از گل فروشی های ارزان مشهد است که در خیابان سید رضی، نبش چهار راه معلم قرار دارد. این مجموعه خدمات طراحی انواع ماشین عروس را به شکلی تخصصی ارائه کرده و علاوه بر آن تمامی خدمات مرتبط با مراسمات عروسی را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این گل فروشی یکی از گل فروشی‌های قدیمی در مشهد به شمار می‌آید که به دلیل تنوع بالای گل‌ها و هم‌چنین موقعیت مکانی مناسب از مشتریان بسیاری برخوردار است. با توجه به عدم فعالیت این مجموعه در فضای مجازی برای انجام خرید خود می‌توانید از طریق تماس تلفنی اقدام کنید.

گل فروشی پروانه، خرید اینترنتی حرفه ای و متمایز

گل پروانه مشهد، جزو معدود گل‌فروشی‌های این شهر است که دارای وب‌سایت بوده و به همین دلیل از دیگر گل فروشی های مشهد متمایز است. این مجموعه در سال 1390 فعالیت خود را به شکلی رسمی آغاز کرد و با توجه به کیفیتی بالایی که به مشتریان خود ارائه می‌داد، توانست به سرعت مشتریان بسیاری را به دست بیاورد. مجموعه گل پروانه در سال 1400 با هدف گسترش کسب و کار خود، وب سایتی را راه‌اندازی کرد تا خدمات خود را به دیگر شهرهای کشور نیز ارائه دهد. این مجموعه دارای دو شعبه مختلف در شهر مشهد که است که شعبه اول آن در خیابان جلال آل احمد 1 و شعبه دوم بین جلال آل احمد 9 و 11 قرار دارد. از جمله خدمات گل فروشی پروانه می‌توان به فروش دسته گل و سبد ترحیم، گیاهان آپارتمانی، تشریفات مراسم، سبد گل و باکس گل اشاره کرد. اگر قصد سفارش دسته گل یا دریافت مشاوره را دارید، می‌توانید از طرق مختلف از جمله: برقراری تماس، دایرکت اینستاگرام و پیام تلگرام سفارش خود را به ثبت برسانید.

گل فروشی آستان قدس، خرید انواع نهال درختان در مشهد

نمایشگاه گل آستان قدس مشهد، یکی از مجموعه‌هایی است که در زمینه فروش انواع گل و گیاه در سطح مشهد فعالیت می‌کند. این مجموعه دارای دو شعبه مختف است که شعبه اول آن در خیابان کوهسنگی (انتهای ملاصدرا) و شعبه دیگر در نزدیکی میدان فلسطین (باغ ملک آباد) قرار دارد. اگر به دنبال خرید انواع گل و گیاه و نهال درختان مختلف در فضای داخل شهر هستید، مراجعه به این نمایشگاه گل، با توجه به قیمت معقول آن گزینه بسیار مناسبی برای شما محسوب می‌شود. موقعیت مکانی مناسب این مجموعه از دیگر دلایلی است که می‌توانید خرید خود را از گل فروشی آستان قدس رضوی انجام دهید. این مجموعه تحت نظر استان قدس مشهد مقدس فعالیت می‌کند.

بازار گل مشهد، بزرگترین مجتمع خرید گل در مشهد

اگر به دنبال یک محیط وسیع برای خرید انواع گل و گیاه، گلدان، وسایل تزئینی مرتبط با گل و گیاه و … هستید، بهترین مکان برای شما بازار گل مشهد است. این مجموعه بزرگ که با نام بازار فتح آباد مشهد نیز شناخته می‌شود، تعداد زیادی از فروشگاه‌های مرتبط با گل و گیاه را در خود جای داده است و شما می‌توانید برای خرید هر محصولی در این حوزه، به بازار گل فتح آباد مراجعه کنید. تنوع بسیار بالای این محیط و قیمت معقول آن از اصلی‌ترین مزایای بازار گل مشهد است. این بازار در خیابان خیام شمالی 40 قرار دارد. ساعت مراجعه به این مجتمع بزرگ در روزهای عادی از ساعت 8 صبح تا 8 شب بوده و در روز جمعه و روزهای تعطیل نیز از ساعت 8 تا 14 ظهر فعال است. با توجه به فاصله نسبتا کم این مجموعه تا حرم مطهر و هم‌چنین دسترسی بسیار مناسب آن به وسایل حمل و نقل عمومی، شما می‌توانید به سادگی به بازار گل خیام دسترسی داشته و خرید مورد نظر خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که فروشگاه‌های این مجتمع تنها به گل‌فروشی محدود نمی‌شود و شما می‌توانید تمامی وسایل و ابزار لازم برای دیزاین و طراحی حیاط و باغچه خود را از این مجتمع تهیه کنید.

سخن پایانی

امروزه با افزایش زندگی آپارتمانی، بسیاری از افراد دیگر امکان بهره‌مندی از فضاهایی نظیر حیاط و باغچه را ندارد. خرید گل و گیاه یکی از بهترین راه‌کارهایی است که می‌توان فضایی زیبا و دل‌نشین را برای منزل خود به ارمغان آورد. علاوه بر آن خرید گل‌های زیبا و رنگارنگ، در مناسبت‌ها و مراسمات مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مطلب با تعدادی از بهترین گل فروشی های مشهد در مناطق مختلف این شهر تاریخی آشنا شدید. برای خرید بلیط سفر به مشهد و رزرو هتل می تواند به وبسایت گردشگری یوتراوز سر بزنید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *