تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی

از کرمان تا تهران با اتوبوس چند ساعت است؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

از کرمان تا تهران با اتوبوس چند ساعت است؟

فاصله بین کرمان تا تهران  988 کیلومتر

زمان :12 ساعت

کرمان از زیباترین وتاریخی‌ترین شهرهای ایران است و از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ایران است. اگر قصد دارید به شهری زیبا که آرامشی بکر دارد و در دل کویر جا گرفته است بروید کرمان بهترین گزینه است چرا که به راحتی می‌توانید کویرنوردی کنید و از جاذبه‌ها و کلوت‌ها و زیبایی‌هایی تاریخی و طبیعی آن لذت ببرید.

اگر قصد سفر از تهران به کرمان را دارید با ما همراه باشید چراکه ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم شما را بد این شهر برده و گام به گام این مسیر و فاصله تهران تا کرمان را برایتان شرح دهیم .فاصله زمانی و مکانی این دو شهر با توجه به مسیری که شما انتخاب می‌کنید متفاوت است. همانطور که در تمام اطلاعات نقشه‌های سفر نوشته شده است شما برای رفتن به کرمان دو مسیر در دست دارید که باید از میان آنها یکی را انتخاب کنید. با خرید بلیط اتوبوس رویال سفر می‌توانید سفری جذاب به کرمان را شروع کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

مسیر اول که کوتاه‌تر است حدوداً ۹۸۶ کیلومتر است که از شهرهای قم، کاشان، یزد و رفسنجان می‌گذرد. اگر می‌خواهید این مسیر را با ماشین شخصی بپیمایید تقریباً ۱۰ ساعت و نیم در راه خواهید بود.

اما در مسیر دوم شماه جاده‌ای  طولانی‌تر را پیش روی خود خواهید داشت که در حدود ۱۲۲۰ کیلومتر است و این مسیر از شهرهای قم، اصفهان، شهرضا، آباده، مهریز و رفسنجان عبور می‌کند. فاصله زمانی در این حالت حدوداً ۱۳ ساعت و 15 دقیقه است. پس از خرید بلیط اتوبوس تهران کرمان بستگی دارد اتوبوستان کدام مسیر را برای رفتن به کرمان انتخاب می‌کند. رویال سفر ایرانیان در این مسیر خدمات خوبی را به شما ارائه می‌دهد.

کرمان تا تهران با اتوبوس

از تهران تا کرمان را چگونه سفر کنیم

مسافرت با ماشین خودتان بی‌شک برای شما خستگی‌هایی به همراه خواهد داشت و اذیتتان خواهد کرد پس در این زمینه باید به خود استراحت داده و از وسایل نقلیه دیگر استفاده کنید چراکه حدود ۱۳ ساعت رانندگی مداوم ممکن است برای شما سردرد آفرین باشد پس ما به شما خرید بلیط اتوبوس رویال سفر پیشنهاد می‌کنیم. رویال سفر ایرانیان به شما خدمات خوبی را ارائه خواهد داد.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از سفرتان به کرمان حتما محل سکونت خود را مشخص کنید تا زمانی که به آنجا رسیدید مشکل اسکان نداشته باشید و همراه با خستگی سفر شروع به گشتن مکان مناسب نکنید. برای این کار می‌توانید به رزرو هتل قبل از شروع سفرتان بپردازید.

مسافت تهران تا کرمان با اتوبوس:

اگر می‌خواهید از مناظر و طول مسیر تهران کرمان لذت ببرید پیشنهاد ما برای هزینه پایین و وسیله‌ حمل و نقل مطمئن و امن، اتوبوس است. با خرید بلیط اتوبوس می‌توانید با خیال راحت به کرمان سفر کنید.

اگر به دنبال پایانه اتوبوسرانی برای رفتن به کرمان از تهران هستید می‌توانید از پایانه بیهقی،‌ پایانه جنوب و غرب است (از هر سه مورد ذکر شده اتوبوس‌ها حرکت می‌کنند.) شروع کنید. با خرید بلیط اتوبوس رویال سفر ایرانیان سفر خود را آغاز کنید.

 سفر با اتوبوس مسائل خاص خودش را دارد. پس از خرید بلیط اتوبوس ممکن است سفر با اتوبوس برای بعضی، خسته‌کننده و کسالت‌آور باشد اما بی شک برای شما در کاهش هزینه‌ها بسیار کمک کننده است و در مقایسه با قطار زودتر به مقصد می‌رسد. با اتوبوس در حدود ۱۲ ساعت و ۱۵ دقیقه در راه خواهید بود. علاوه بر آن بلیط های اتوبوس همچنین می‌توانند دارای تخفیفات خوبی باشند.

چه قطارهایی برای مسیر مشهد کرمان وجود دارد؟

کرمان تا تهران با اتوبوس

زیبایی‌های مسیر تهران کرمان

یکی دیگر از مزیت‌های سفر با اتوبوس و خرید بلیط اتوبوس از تهران به کرمان زیبایی‌های مسیر است. طولانی بودن این مسیر و مسافت بین تهران و کرمان، سفر بسیار جذاب و پرهیجانی را برای شما به وجود خواهد آورد. در این بین همانطور که قبلا ذکر کردیم از مناطق مرکزی کشور عبور خواهید کرد. در مسیر بین تهران تا کرمان به تعداد بسیار زیادی شهر و روستا وجود دارد که اگر زمان داشته باشید بسیار عالی است تا به این روستاها سری بزنید تا به اندازه کافی از شهرها و روستاهای بین مسیر دیدن کنید. در این راه از شهری زیارتی‌ مثل قم عبور خواهید کرد، شهرهای سیاحتی‌ مثل یزد و اصفهان از دیگر مناطقی است که در این مسیر به چشمتان می‌خورد. هم از کویر و بیابان عبور می‌کنید، هم اینکه از شهرهای خوش آب و هوا و زیبایی مانند آباده و مهریز که جاذبه‌های طبیعی زیادی دارند. در اطراف کاشان همچنین می‌توانید به روستای ابیانه بروید. در مسیرفاصله تهران تا کرمان می‌توانید از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های درجه یک شهرهای بین‌راهی خریداری کنید و نهایتا سفر لذت‌بخش و خاطره‌انگیزی را داشته باشید. رویال سفر ایرانیان شرکتی است که خدمات خوبی را در این مسیر به شما ارائه می‌دهد.

کرمان تا تهران با اتوبوس

جاده تهران به کرمان و مسیر پرتردد آن یکی از جاده‌های مهم و قدیمی ایران است. با آغاز سفر خود و شروع پیمودن مسیر تهران تا کرمان در اول مسیر پس از یک ساعت و نیم نشستن در اتوبوس، از شهر قم عبور می‌کنید. در قم  به زیارت حرم حضرت معصومه (س)‌ و مسجد جمکران  بروید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید التبه اگر دیگر همسفرانتان نیز مایل به تاخیر در سفر و پیاده شدن از اتوبوس هستند. در فاصله بین تهران و کرمان شهرهای زیادی هستند که همگی کویری و زیبا هستند و اگر تمایل داشته باشید می‌توانید در میان مسیر نیز توقف داشته باشید. با خرید بلیط اتوبوس علی بابا می‌توانید به کرمان سفر کنید.

قم، کاشان، اصفهان، یزد، رفسنجان از شهرهایی است که بین تهران تا کرمان وجود دارد و هنگام مسافرت به شهر زیبای کرمان از این شهرها گذر خواهید کرد.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *