تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اصفهان, ایران

کویر ابوزیدآباد اصفهان | Abouzeidabad 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

کویر ابوزیدآباد اصفهان

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران سفری به استان اصفهان و روستای ابوزیدآباد خواهیم داشت تا یکی از جاذبه های بسیار زیبای این استان یعنی کویر ابوزیدآباد اصفهان را به شما معرفی کنیم. کویر ابوزیدآباد با دیدنی های جذابی که دارد هر ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

استان اصفهان  به این دلیل که در بخش کویر های مرکزی ایران قرار گرفته است از مناطق بکر و دیدنی زیادی برخوردار است . کویر فخره که هنوز برای تورهای کویر گردی ناشناخته مانده است، کویر مصر، کویر مرنجاب و کویر ورزنه همگی در استان زیبای اصفهان قرار گرفته اند.

کویر ابوزید آباد که به کویر فخره بسیار نزدیک می باشد یکی از مقصد های گردشگری برای تورهای طبیعت گردی است که  با سردتر شدن هوا تصمیم به سفر به نقاط گرم ایران را دارند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

کویر هر کجا که باشد به سکوت و آرامش شب ها و درخشش ستارگانش معروف است. فرقی نمی کند در نزدیکی آران و بیدگل باشد یا کاشان. کویر خارتوران باشد در سمنان یا همین کویر ابوزید آباد در نزدیکی کاشان.کویر ابوزیدآباد اصفهان

چه طور به کویر ابوزیدآباد برویم ؟

شهرستان ابوزیدآباد در قسمت شمال شرقی کاشان قرار گرفته است. در صورتی که قصد ندارید از تور کویر ابوزیدآباد که بین تورهای گردشگری به راحتی پیدا می شئد استفاده کنید، به اتوبان تهران قم رفته و پس از آن وارد جاده قم به کاشان شوید.

پس از ورود به شهر کاشان به بلوار قطب راوندی و از آنجا به بلوار ملاصدرا بروید. پس از این بلوار باید در پی جاده ی شهرستان ابوزیدآباد به قاسم آباد باشید. قرار گرفتن در این مسیر شما را به بخش کویری ابوزید آباد می رساند.کویر ابوزیدآباد اصفهان

جاذبه های ابوزیدآباد

از آنجایی که ابوزیدآباد تنها در ارتفاع 950 متری از سطح دریا قرار گرفته است منطقه ای جلگه ای و کم ارتفاع به حساب می آید.

در 8 کیلومتری شهر ابوزیدآباد می توانید تپه های شن های روان را ببینید و به پیاده روی و شتر سواری روی این رمل ها مشغول شوید.

قلعه ی کرشاهی، قلعه ی سردار، قلعه ی گرماب، قلعه ی کاروانسرای سفید آب از مناطق تاریخی و زیبایی است که برای طبیعت گردان علاقه مند به تاریخ و بناهای باستانی بسیار جالب خواهد بود.کویر ابوزیدآباد اصفهان

یکی از جاذبه هایی که تورهای کویر گردی را به این نقطه می کشاند شهر تاریخی نوش آباد است. شهر تاریخی نوش آباد در دل خود شهر زیر زمینی اویی را جای داده است. توصیه می کنیم حتما سری به این شهر باستانی بزنید.

کویر ابوزیدآباد و فخره به دلیل اینکه کمتر شناخته شده اند پوشش گیاهی و جانوری متنوع تری نسبت به سایر کویر های ایران دارند.

در کویر ابوزیدآباد حیواناتی مثل: شاهین، عقاب، خرگوش، روباه شنی، گربه شنی و شغال زندگی می کنند.

جاذبه های هیجان انگیز کویر

در صورتی که با تورهای کویری به این نقطه سفر می کنید حتما برنامه های شاد آفرود سواری یا زیپ لاین برایتان تدارک داده می شود. اما در صورتی که به تنهایی و با دوستانتان به این نقطه ی زیبا سفر می کنید لذت تماشای آسمان شب کویر را از دست ندهید . آتشی راهن کنید و به شب نشینی مشغول باشید .

چه زمانی به کویر ابوزیدآباد سفر کنیم؟

کویر ابوزیدآباد اصفهان را باید در فصل های خنک سال دید . پاییز و زمستان و اوایل بهار بهترین زمان برای رفتن به کویر است.

چه وسایلی با خودمان به کویر ابوزیدآباد ببریم؟

به طور کلی سفر به کویر لوازم خاص خودش را دارد. در صورتی که قرار است در کاروانسراهای کویری بمانید وسایلی مثل ملحفه تمیز و لوازم بهداشتی خود را فراموش نکنید.

کجا اقامت کنیم؟

برنامه ی بازدید از ابوزیدآباد را می توانید در یک روز انجام دهید و لازم نیست نگران طولانی شدن سفر خود باشید. اما در صورتی که قصد دارید مدت طولانی تری در ابوزید آباد بمانید از مراکز اقامتی کاشان و آران و بید گل استفاده کنید و یا در کاروانسرای صفوی ابوزید آباد اقامت داشته باشید.کویر ابوزیدآباد اصفهان


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

  2. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

  3. ناشناس

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۴

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *