تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, تایلند

تماشای زیبایی های پوکت در ۲ روز 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

تور 2 روزه پوکت تایلند

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول راهنمای تور 2 روزه پوکت تایلند را قرار داده ایم تا در کمترین زمان در سفر به پوکت بتوانید استفاده کامل را ببرید

یکی از جزایر فوق العاده و بی نظیر که به گفته بسیاری از گردشگران مکانی رویایی و ایده آل برای هر گردشگری است و تمام خصایص یک مکان گردشگری خوب را دارد پوکت است پوکت جزیره ای در جنوب تایلند است . این شهر دارای آب و هوای گرم می باشد و دارای جنگهایی با میوه های گرمسیری نارگیل و … کوه های سنگی زیبا و دره های عظیم آبی می باشد که در  جذب گردشگر به این منطقه تاثیر بسزایی داشته است . این شهر زیبا در تایلند را در سفرهای خود به کشورهای مختلف از یاد نبرید تا سفر خوش برای شما باشد. با تاپ تراول همراه باشید.

پوکت جزیره‌ای افسانه‌ای در جنوب تایلند است که بسیاری از گردشگران معتقدند این شهر تمام ویژگی‌های یک مقصد عالی برای تعطیلات را دارد. سواحل شنی و زیبای پوکت به همراه برآمدگی‌های سنگی و پرتگاه‌های عظیم آهکی، تورهای جنگل‌های سرسبز گرمسیری و جنگل‌های گسترده نارگیل، همه و همه باعث شده تا سفر به پوکت تجربه‌ای بی نظیر برای مسافران رقم بزند.

روز اول

بهتر است بدانید پوکت گران‌ترین بخش تایلند است. البته بدون شک گزینه‌های مقرون به صرفه‌ای هم وجود دارد. سفر به پوکت را با بازدید از معبد بودای بزرگ آغاز کنید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بودای بزرگ پوکت

متوسط زمان بازدید: بین ۱ تا ۲ ساعت

اولین روز سفرتان را در اول صبح شروع کنید و برای تماشای مناظری زیبا به سمت بودای بزرگ حرکت کنید. در سمت شرق این تندیس خلیج چالونگ (Chalong Bay)، شهر پوکت و دماغه‌ی پانوا (Panwa) و همچنین در طرف غرب آن، امتداد زیبای سواحل کارون (Karon) و کاتا (Kata) قرار دارند. خود مجسمه هم با ۴۵ متر ارتفاع ارزش بازدید بالایی دارد.

بودای بزرگ روی تپه‌ای بین خلیج چالونگ و ساحل کاتا در ارتفاع ۴۰۰ متری از سطح دریا واقع شده است، به هیچ وجه بازدید از آن را از دست ندهید.

 تور 2 روزه پوکت تایلند
تور 2 روزه پوکت تایلند

ساحل کاتا

متوسط زمان بازدید: ۲ تا ۳ ساعت

از مجسمه بودای بزرگ تا ساحل کاتا،با ماشین ۲۸ دقیقه راه است.

ساحل کاتا یکی از مناطق دیدنی و تفریحی در پوکت است که از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده که با دماغه‌ای کوچک از هم جدا شده‌اند. این ساحل معمولا شلوغ اما بسیار زیبا است. آفتاب درخشان و ماسه‌های سفید همراه با دریای آرام و تمیز، جلوه بیشتری به این ساحل زیبا داده‌اند. انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات مختلف ورزش‌های آبی در این مکان وجود دارد.

 تور 2 روزه پوکت تایلند
تور 2 روزه پوکت تایلند

پارک آبی جنگلی اسپلش

ساعت بازدید: ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۰۰

متوسط زمان بازدید: ۲ تا ۳ ساعت

فاصله این پارک آبی از ساحل کاتا یک ساعت و نیم رانندگی است.

وقتی وارد این پارک می‌شوید، در نمای اول شبیه به پارک جنگلی بسیار زیبایی است. این پارک آبی یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های پوکت است که می‌توانید ۲ یا ۳ ساعت را در این پارک بگذرانید. پارک آبی جنگلی اسپلش ۶ استخر بزرگ برای بزرگسالان و یک استخر برای کودکان دارد. رودخانه‌ای به طول ۳۳۵ متر نیز در این مجموعه وجود دارد. استخر آب گرم جوشان معدنی، ۳ رستوران و کافی شاپ از دیگر امکانات این مجموعه هستند.

 تور 2 روزه پوکت تایلند
تور 2 روزه پوکت تایلند

جزیره‌ی فانگ انگا

متوسط زمان بازدید: بیش از ۳ ساعت

جزیره‌ی فانگ انگا که بیشتر به عنوان جزیره‌ی جیمز باند شناخته می‌شود (به دلیل حضور یافتن در یکی از فیلم‌های این سری)، مقصد خوبی برای سفری ماجراجویانه است. جاذبه‌‌های اصلی این جزیره، ساختارهای سنگ آهکی سربرافراشته از دریا هستند. این جزیره همچنین میزبان دهکده‌ی ماهیگیری چوب پا شکل Koh Panyee است.

چندین شرکت مختلف ارائه دهنده‌ی تور، امکان گشت و گذاری راحت را در این جزیره فراهم آورده‌اند که می‌توانید در یکی از آن‌ها شرکت کنید. در اینجا می‌توانید به غواصی، قایق‌سواری در میان غارهای آهکی و ماهیگیری بپردازید. این جزیره و محیط اطرافش را باید در بالای لیستتان قرار دهید. اگر دنبال تجربه‌ای به یاد ماندنی هستید، به هچ وجه بازدید از جزیره‌ی فانگ انگا را از دست ندهید.

 تور 2 روزه پوکت تایلند
تور 2 روزه پوکت تایلند

روز دوم

کافه صبحانه سیام پوکت

متوسط زمان بازدید: ۱ ساعت

صبح روز هشتم را با نوشیدن یک فنجان قهوه بسیار خوب در محیط صمیمی و گرم کافه سیام آغاز کنید. این کافه در قلب پاتونگ قرار دارد و با میز و صندلی‌های چوبی پر شده است. در تمام طول روز صبحانه با املت و نان برشته فرانسوی، صبحانه کامل و موسلی سرو می‌شود. قهوه ایتالیایی و میلک‌شیک‌های این کافه هم بسیار خوشمزه هستند.

 تور 2 روزه پوکت تایلند
تور 2 روزه پوکت تایلند

پارک موضوعی پوکت فانتاسی‌آ (Phuket FantaSea)

متوسط زمان بازدید: ۲ تا ۳ ساعت

فاصله این پارک از کافه سیام ۲۲ دقیقه با ماشین است.

پارک فانتاسی‌آ مکانی عالی برای تفریح کل خانواده است. این پارک با جاذبه‌های متنوع، فروشگاه‌ها، رویدادها و نمایش‌های فرهنگی بزرگ و همچنین سیرک‌های جذاب علاوه بر مفرح بودن، نمایانگر فرهنگ، تاریخ و هنر تایلند است. این مجموعه در زمینی به وسعت ۱۴۰ هکتار قرار دارد. البته بازدید از این پارک در شب بسیار جذاب‌تر و زیباتر است.

 تور 2 روزه پوکت تایلند
تور 2 روزه پوکت تایلند

ساحل کامالا

متوسط زمان بازدید: ۲ تا ۳ ساعت

فاصله از پارک فانتاسی‌آ: ۴ دقیقه با ماشین

ساحل کامالا در شمال ساحل پاتونگ قرار دارد و در آن خبری از شلوغی و سر و صدای پاتونگ نیست و محل مناسبی برای استراحت و گذران ساعاتی خوش است. این خلیج کوچک که محل مناسبی برای ماهیگیری نیز محسوب می‌شود و اطرافش را تماما جنگل‌های انبوه پوشانده‌اند، به عنوان یکی از زیبا‌ترین سواحل پوکت شهرت دارد.

با این‌که کامالا زیاد مورد توجه گردشگران قرار نگرفته است، اما ویژگی‌های خاص خود را دارد. افرادی که به این ساحل علاقه دارند و به آن سفر می‌کنند، همواره به بقیه گوشزد می‌کنند که از زیبایی‌های این ساحل برای بقیه تعریف نکنید چرا‌که همه به این‌جا می‌آیند و آن را خراب می‌کنند!

 تور 2 روزه پوکت تایلند
تور 2 روزه پوکت تایلند


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *