تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی

شرایط و نحوه اجاره ویلا آنلاین چگونه است؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

اجاره آنلاین ویلا

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره شرایط و نحوه چگوتگی اجاره آنلاین ویلا از وب سایت ویلا یار در خدمت شما کاربران عزیز هستیم . اگر فصد اجاره ویلا بصورت آلاین را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

افرادی که عاشق سفر کردن و تفریح هستند، قطعا از همین حالا در حال برنامه ریزی برای سفر بعدی خود هستند. اما اگر به دنبال یک تجربه بیاد ماندنی برای چند روز استراحت در محیطی دنج، لاکچری و البه تفریحی هستید می توانید به تجربیات و توصیه های ما در این مقاله خوب گوش کنید.

شما برای سفری چند روزه برنامه ریزی می کنید؟ آیا مجردی به مسافرت می روید و یا خانواده و کودکان دلبندتان هم به همراه می برید؟ آیا جوانان و نوجوانانی پر شور در مسافرت به همراه شما هستند که به دنبال تفریحات خاص خود باشند؟ در صورتی که پاسخ شما مثبت است، ما برای شما برنامه و توصیه جدیدی داریم

اجاره آنلاین ویلا
اجاره آنلاین ویلا

فرصت های گردشگری در شمال کشور

قطعا سفر و گردشگری در شمال کشور، یکی از بهترین فرصت ها برای بهره بردن از بهترین آب و هوا، امکانات تفریحی و دیدار از شگفت ترین منظره هاست.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

اما ویژگی خاص شمال کشور، بهره مندی از ساحل، دریا، و تفریحات وابسته به آن است، که معمولا در هیچ استان دیگری ( مگر استان های جنوبی به نوعی متفاوت تر ) مشاهده نخواهد شد.

بنابراین عاقلانه است که برای گردش و تفریح پیش رو، استان های شمالی را انتخاب کنید. اما مهم است که کدام استان را باید مد نظر قرار داد و اصلا چرا؟

اجاره آنلاین ویلا
اجاره آنلاین ویلا

چرا مازندران را برای گردشگری انتخاب می کنیم؟

مازندران استانی است که سراسر سبزی، طراوت و نشاط است و دامنه سواحل آن بیش از سایر استان های شمالی است. این استان، به حدی خاطره انگیز است که محال است کسی تا کنون، یک عکس یادگاری در کنار ساحل زیبای خزر آن نداشته باشد.

 برای حضور در مازندران، انگیزه های زیادی وجود دارد! مثلا ساحل، دریا، جنگل و البته جاذبه های گردشگری متفاوت و در نهایت اقامت امن و متفاوت و راحت در ویلاها!

بهترین حالت اقامت در مازندران با اجاره ویلا

همانطور که پیش تر هم اشاره شد، اقامت یکی از مهم ترین امتیازهایی است که در شمال کشور و در شهرک های ساحلی به شیوه ای متفاوت تر از سایر شهرهای گردشگری، فراهم شده است. شما می توانید برای اقامت خود، به هر تعداد روز که باشد، اقدام به اجاره ویلا کنید و از آرامش و امکانات عالی و البته خوابی آرام در مسافرت بهره مند شوید.

 شاید در سراسر استان مازندران بتوانید اقدام به اجاره ویلا کنید اما در شهرک های خاصی نظیر اجاره ویلا در دریا کنار، و یا اجاره ویلا در خزرشهر، به شما کمک می کند محیطی امن تر و با آسایش بیشتر را تجربه کنید چرا که این شهرک ها، در زمره شهرک های خصوصی هستند و هرکس اجازه تردد در آن را ندارد.

  مزایای اجاره ویلا در شمال و  مازندران چیست؟

معمولا توریست هایی که به دنبال یک مکان امن و گرم، و البته آرام برای استراحت هستند و همچنین به دنبال امکانات فوق العاده برای اقامت می گردند، اقدام به اجاره ویلا می کنند چرا که می توانند در منزلی همچون منزل شخصی خود، به دور از دغدغه ها و نگرانی های مختلف چند روزی اقامت داشته باشند.

چطور از راه دور نسبت به اجاره ویلا اقدام کنیم؟

خوشبختانه برای اجاره ویلا، اصلا نیازی نیست که روزهای زیادی سپری کنید و به دنبال ویلا باشید تا بتوانید چند روزی را در آن سپری کنید. وب سایت اجاره ویلا ویلایار به شما این کمک را کرده که بتوانید از هر جایی که هستید، حتی از دور ترین استان، بتوانید ویلاهای مختلف را سراسر کشور مخصوصا شمال کشور را مشاهده کنید و متناسب با نیاز خود، تصمیم گیری کنید و ویلایی را انتخاب کرده و در نهایت اقدام به رزرو ویلا کنید.

در وب سایت ویلایار تمامی امکانات برای شناسایی، مشاهده، تصمیم گیری و انتخاب و البته اجاره ویلا فراهم است.

 همچنین اگر دوست دارید به مراکز گردشگری نزدیک ویلاها نیز پی ببرید، می توانید  از اینجا نسبت به خواندن تجربیات گردشگری دیگران اقدام کنید.

اجاره آنلاین ویلا
اجاره آنلاین ویلا

شیوه اجاره ویلا در ویلایار چگونه است؟

برای اجاره ویلا در ویلایار، کافی است که وارد سایت شده و به جستجو و مشاهده ویلاهای مختلف بپردازید. اما بگذارید در این مرحله به شما بگویم که امکانات ویلایار برای خدمت رسانی بهتر به شما دوست عزیز چیست:

آنچه در ویلا یار در اختیار شما قرار گرفته است شامل:

  • لیست بلندی از ویلاهای مختلف از سراسر کشور
  • قیمت گذاری های خاص برای ویلاها
  • ارائه امکانات موجود در هر ویلا برای انتخاب بهتر شما
  • اجاره ویلا با یک تماس تلفنی! برای هر وقتی که تمایل به مسافرت دارید.
  • آشنایی با جاذبه های گردشگری مختلف
  • نوشتن در مورد جاذبه های توریستی که تا کنون از آن ها دیدار کرده اید
  • ایجاد وبلاگ شخصی
  • معرفی ویلای شخصی

آیا امکان اجاره ویلا استخر دار وجود دارد؟

پاسخ شما کاملا مثبت است. شما می توانید به کمک وب سایت ویلایار، اقدام به اجاره ویلا استخردار در شمال کشور نمایید. به طور کلی برای اجاره ویلا استخر دار می توانید از طریق باکس جستجو عبارت استخردار را انتخاب کنید و به تناسب دیگر تنظیماتی که در بخش جستجو داشته اید، لیست ویلاها را مشاهده کنید.

اجاره آنلاین ویلا
اجاره آنلاین ویلا

یک نکته در مورد اجاره ویلای استخر دار

 ویلاهای استخر دار معمولا به دو صورت استخر سر پوشیده و یا سر باز معرفی می شوند. این دو مدل، به تناسب نوع فصل اهمیت بیشتری پیدا می کنند. به فرض مثال اگر شما در فصل زمستان قصد اجاره ویلا دارید، بهتر است که از استخرهای سر پوشیده استفاده کنید اما در فصل تابستان بهترین انتخاب، اجاره ویلا با استخر سر باز است.

برای اجاره ویلا استخر دار در شمال، لازم است که ابتدا شهرک های مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما یک روش ساده تر این است که به طور مستقیم صرفا به دنبال اجاره ویلا استخر دار باشید و با جستجوی این گزینه در کمتر از یک ثانیه لیست کاملی از ویلاهای استخردار را مشاهده کنید

اما شما چه نوع ویلای استخرداری را دوست دارید؟

سر پوشیده؟

سر باز؟

ویلا با استخر رو کار؟

یا استخرهای تو کار؟

به هر حال ویلایار تمام این گونه ویلاها را به شما نمایش خواهد داد.

پیشنهاد ویلا یار برای اجاره ویلا استخر دار در شمال چیست؟

برای اجاره ویلا استخردار در شمال می توانید از هر کدام از شهرک هایی که دوست دارید دیدن کنید. انواع و اقسام ویلاها در ویلایار لیست شده اند که مشخصه استخر در آن ها کاملا مشخص است و تصاویر متعددی از این گونه ویلاها را مشاهده خواهید کرد.

ویلا یار تلاش دارد تا فرآیند انتخاب و تصمیم گیری تان را سریع، ساده و کاملا واقعی شبیه سازی کند.

 به هر حال شما برای انتخاب شهرک برای اجاره ویلا انتخاب های متفاوت و گسترده ای دارید، اما چرا بیشتر مردم ایران زمین از دورترین و نزدیک ترین نقاط از دریا کنار و خزرشهر استقبال می کنند؟

اجاره آنلاین ویلا
اجاره آنلاین ویلا

شهرک ساحلی – توریستی دریا کنار کجاست؟

زمانی که در حال طی مسیر از فریدون کنار به سمت بابلسر هستید، با شهرک دریا کنار روبرو می شوید. این شهرک یکی از بخش های اصلی شهرستان بابلسر است.

شهرک دریا کنار یک شهرک قدیمی و قدمت دار است که ساختمان شهری آن به شمایل ساختمان های اروپایی ساخته شده است از این رو بسیاری از توریست ها تمایل دارند تا از ویلاهای این شهرک برای اقامت خود هر چند کوتاه بهره مند شوند.

شهرک توریستی دریا کنار از نظر جمعیت نسبت به سایر شهرک های اطراف، معمولا مملو از مسافر می شود و این را می توان به وضوح در انتهای هر هفته مشاهده کرد.

برای شنا در دریا کنار، کافی است که به یکی از خیابان های زوج در این شهرک مراجعه کنید. البته برای شنای بانوان، باید برنامه ریزی صبحانه نمود تا از فرصت شنا بین ساعت های 8 الی 13 موفق به شنا شوید اما آقایان در ساعت 14 الی 20 اجازه شنا دارند.

با اجاره ویلا دریا کنار می توانید از فرصت های زیر بهره مند باشید:

  • قایق اجاره کنید و در دریای جذاب خزر قایق سواری کنید
  • ورزش های هیجان انگیز تر نظیر جت اسکی و موج سواری را تجربه کنید
  • در سی ساید دریا کنار ( کنار دریا ) بنشینید و یک شام رویایی میل کنید
  • به عنوان عصرانه، قهوه و چای میل کنید و در سی ساید از دریا لذت ببرید
  • در سواحل مخصوص شنا کنید
  • در پارک و فضای سبز شهرک قدم بزنید و زیر سایه درختان استراحت کنید
  • موتور و دوچرخه و سه چرخه اجاره کنید و در شهرک به راحتی و آزادانه پرسه بزنید
  • از ورزش های حرفه ای مثل تنیس و بسکتبال و فوتبال استقبال کنید
  • و یا این که از شهرک بیرون بزنید و روبروی شهرک به خرید از بهترین و معتبر ترین برند ها بپردازید
  • از فروشگاه علی دایی خرید کنید

شهرک ساحلی توریستی خزرشهر کجاست؟

خزرشهر شهرکی توریستی ساحلی است که به دو دسته شهرک خزرشهر شمالی و شهرک خزرشهر جنوبی تقسیم می شوند.

این دو شهرک، به طور مجموعه ای به عنوان واحد خزرشهر شناخته می شوند. خزرشهر از امکانات ورزشی، رفاهی و تفریحی بی نظیری برخوردار است که سفری خوب و بیاد ماندنی را برایتان رقم خواهد زد.

 به طور مرسوم توریست هایی که به دنبال یک اقامت امن و دنج هستند معمولا در شمال اقدام به اجاره ویلا در خزرشهر یا اجاره ویلا دریا کنار می نمایند، اما اگر هنوز بین این دو شهرک به دنبال جای دنج تری هستید، خزرشهر بهترین انتخاب است.

 2 ویژگی خاص و مخصوص خزرشهر به شرح زیر است:

  • برگزاری مسابقات سالانه ورزش های آبی
  • شهرکی برای نمایش خودرو های جدید خارجی

این دو گزینه نشان می دهد که خزرشهر علاوه بر این که از level بالایی برخوردار است، مورد توجه مسئولین ورزشی نیز قرار دارد.

در معرفی خزر شهر صحبت از امنیت آن شد! علت این امر این است که تنها مستاجرین و مالکین ویلاها اجازه تردد در شهرک را دارند و افرادی که جزو این دو دسته قرار نمی گیرند حق ورود و خروج و استفاده از امکانات شهرک و ویلاها را ندارند.

اجاره آنلاین ویلا
اجاره آنلاین ویلا

 خزر شهر شمالی با جنوبی چه تفاوتی دارند؟

خزرشهر را با معرفی دو قسمت آن یعنی شمالی و جنوبی معرفی نمودیم. اما در ادامه تفاوت های این دو شهرک را ارائه خواهیم کرد:

  1. برای بهره مندی از ساحل، باید به خزرشهر شمالی بروید چرا که خزر شهر جنوبی مستقیما به دریا دسترسی ندارد.
  2. برای بهره مندی از امکانات تفریحی و رفاهی غیر آبی در هر دو بخش امکانات فراوانی وجود دارد.
  3. برای تجربه ورزش های آبی باید به خزرشهر شمالی بروید که مدت زمان جابجایی تان تنها 10 دقیقه است.
  4. ساکنین خزرشهر شمالی / جنوبی به راحتی می توانند از امکانات و خدمات خزرشهر جنوبی / شمالی بهره مند شوند.
  5. خزرشهر شمالی و جنوبی روبروی یک دیگر قرار دارند و با جاده بابلسر از هم جدا می شوند و تنها با یک پل عابر به هم متصل شده اند.

یک پل عابر، که دو شهرک خزرشهر شمالی و جنوبی به هم متصل کرده به شما اجازه می دهد که بتوانید با پای پیاده، موتور و دوچرخه و حتی ویلچر، طی مدت زمانی کوتاه مثلا 10 دقیقه بین دو شهرک جابجا شوید.

با این حساب:

برای اجاره ویلا در نزدیک ترین مکان به دریا باید اقدام به اجاره ویلا در خزرشهر شمالی نمایید.

برای اجاره ویلا با استخر تنها می توانید از خزرشهر جنوبی استفاده کنید چرا که با وجود دریا در قسمت شمالی، استخر معنای چندانی پیدا نمی کند

 در صورتی که حتی در میان خزرشهر شمالی و جنوبی به دنبال شهرک دنج تر و باکلاس تر هستید و کیفیت و آرامش برایتان بیشتر اهمیت دارد، توصیه این است که از خزرشهر جنوبی استفاده کنید.

امکانات خزر شهر از نظر رفاهی و تفریحی

وقتی که اقدام به اجاره ویلا استخر دار می کنید، شاید فکر کنید که می توانید برای تفریحات خود اوقات خود را در استخر سپری کنید اما اگر از آب تنی خسته شدید و به دنبال تفریحات بیشتری بودید می توانید علاوه بر استفاده از حیاط سرسبز ویلا، درب ویلایتان را ببندید و وارد محوطه شهرک شوید و از امکانات بی نظیر شهرک توریستی خزرشهر استفاده کنید.

این امکانات شامل:

امکانات تفریحی ساحلی

امکانات تفیحی غیر ساحلی

می شود.

اما در مورد این دو آپشن خوب است بدانید که امکانات تفریحی ساحلی شامل:

  1. تجربه ورزش های آبی
  2. قایق سواری
  3. موج سواری
  4. شنا
  5. و غیره

است. این تجربیات و ورزش ها و امکانات رفاهی مختص خزرشهر شمالی است که اهالی و ساکنین خزرشهر جنوبی نیز می توانند از آن بهره مند باشند. اما برای امکانات تفریحی غیر آبی، می توان به مواردی نظیر:

  1. امکان اجاره موتور، دوچرخه، و سه چرخه
  2. تجربه ورزش های بسکتبال، فوتبال، تنیس
  3. و بهره مندی از فضای سبز و ورزش های موجود در فضای سبز

اشاره داشت.

 سی ساید، در خزرشهر شمالی، یکی از بهترین بخش های این شهرک است که در آن می توانید لحظاتی به  آرامش برسید! چرا که دریای خزر روبروی شماست و می توانید در کنار عزیزان تان در کنار میل کردن قهوه و چایی و حتی شامی دلچسب و دریایی، از بهترین منظره ها لذت ببرید و شاهد بازی های آبی باشید که هیجان اطرافیان را بر انگیخته است.

اگر با دیدن هیجان توریست ها تمایل دارید که از فرصت شنا در آب های دریای خزر بهره مند شوید بانوان عزیز باید بدانند که تنها در فصل تابستان و در بازه زمانی 8 تا 13 امکان و اجازه شنا دارند.

اجاره آنلاین ویلا
اجاره آنلاین ویلا

از جمله امکانات خزرشهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فضای سبز جذاب و دلپذیر
  2. کافی شاپ و رستوران در سی ساید ( کنار دریا )
  3. امکانات تفریحی و ورزشی
  4. امکان تجربه مسابقات کشوری جت اسکی
  5. برخورداری از شعبه بانک تجارت در ورودی شهرک
  6. بهره مندی ساکنین خزرشهر از دو بخش شهرک به طور همزمان
  7. بیمارستان امکام خمینی فریدون کنار در فاصله 700 متری
  8. وجود فروشگاه های متعدد و برند های معتبر در حاشیه روبروی خزرشهر
  9. نزدیکی به جاذبه های گردشگری بابلسر، سرخرود و غیره

با اجاره ویلا خزرشهر یکی از بهترین مکان ها برای تفریح و گذران اوقات فراغت شما خواهد بود.

راهنمای  اجاره ویلا در ویلایار به صورت آنلاین

با این اوصاف محال است تصمیم به سفر به شمال داشته باشید و هوای خزرشهر به دلتان نزده باشد. برای این که بخواهید به کمک ویلایار، اقدام به اجاره ویلا کنید می توانید ابتدا وارد سایت شده و در بدو ورود به سایت، با امکانات در نظر گرفته شده برای جستجوی دقیق تر مواجه شوید ( عکس زیر)

اجاره آنلاین ویلا
اجاره آنلاین ویلا

در لیستی که در بالا مشاهده می کنید می توانید شرایط دقیق اجاره ویلای مورد نظر خود را مشخص کنید

 در صورتی که دوست دارید ویلایی که قصد اجاره ان دارید از شرایط مکانی خاصی بهره مند باشد می توانید در فیلد نوع ملک / ویلا، این شرایط را مشاهده و انتخاب کنید. به فرض مثال برای اجاره ویلای استخر دار، می توانید مطابق عکس زیر روی استخردار کلیک کنید اما برای این منظور، شرایط دیگری نیز در نظر گرفته شده که در عکس مشاهده می نمایید.

اجاره آنلاین ویلا
اجاره آنلاین ویلا

وقتی که شرایط مورد نظر خود را مشخص کردید کافی است یک بار اینتر بزنید تا نتایج جستجو پیش رویتان لیست شود. با کمک این لیست می توانید روی هر ویلا کلیک کرده و اطلاعات خاصی در مورد ویلا مشاهده کنید که شامل موارد زیر است:

  1. مساحت زیر بنای ویلا
  2. مساحت کل ویلا
  3. نوع استخر در ویلا و عکس آن ( سر پوشیده و یا سر باز )
  4. تعداد اتاق های قابل سکونت در ویلا
  5. تعداد تخت ها برای اقامت شما
  6. میزان ظرفیت اسکان ( سقف انتخابی توسط صاحب ملک و ویلا )
  7. فاصله ویلا و ملک به دریا و مراکز گردشگری ( به صورت پیاده و سواره )
  8. عکس های واضح و کاملا واقعی از ویلا

می باشد.

 

کد ملک چیست و به چه کار می آید؟

اگر برای اطلاع از یک ویلا، به بررسی مشخصات ان پرداختید و در نهایت تصمیم به رزرو آن داشتید لازم است که کد ملک را بخاطر داشته باشید. کد ملک به شما و متصدی رزرو ویلا، در شناسایی و ثبت سریع و دقیق ویلا کمک می کند.

برای پیدا کردن کد ملک، لازم است که یک ویلا را باز کنید و در زیر عکس آن در سمت چپ، مطابق فلش بالا کد ملک را به خاطر بسپارید. دقت کنید که برای هر ملک یا ویلا یک کد اختصاصی وجود دارد.

اجاره آنلاین ویلا
اجاره آنلاین ویلا

نکاتی پیرامون رزور ویلا

  1. اگر برای اجاره ویلا برای یک سال برنامه دارید این کار کاملا شدنی است
  2. به کمک ویلا یار می توانید نسبت به اجاره ویلا به صورت روزانه، چند روزه، هفتگی و ماهانه و سالانه اقدام کنید.
  3. برای اجاره ویلا در ایام نوروز، به دلیل افزایش درخواست ها، بهتر است که یکی دوماه پیش از نوروز برای اجاره ویلای مورد پسند خود، اقدام کنید.
  4. برای ایام نوروز، اجاره ویلا برای کمتر از 1 هفته امکان پذیر نیست ( هفته اول – هفته دوم ).
  5. بعد از رزرو ویلا و انجام کارهای لازم، نیم ساعت پیش از حضور در محل شهرک، با متصدی برای هماهنگی ها تماس برقرار کنید.
  6. به عنوان مستاجر به شما یک کارت ارائه می شود، که ورود و خروج و ترددتان در شهرک منوط بر این کارت است.
  7. در شرایط استثنایی در نوروز، در صورتی که ویلایی خالی باقی مانده باشد و مدت زمان کمتر از 1 هفته باشد می توانید از فرصت رزرو آن برای کمتر از 1 هفته ( خلاف قانون مرسوم نوروز ) بهره مند شوید.
  8. قیمت اجاره ویلا، ثابت نبوده و به تناسب شرایط روز، امکانات ویلا، شهرک و محل ویلا تغییر می یابد.
  9. اگر تعداد افرادی که قرار است در ویلا اسکان داشته باشند بیش از ظرفیت واقعی ویلا باشد، لاجرم با پرداخت هزینه بیشتر، اقامت شما بلامانع است.
اجاره آنلاین ویلا
اجاره آنلاین ویلا , اجاره آنلاین ویلا ,

امیدواریم که بتوانید با شرایط گفته شده، بهترین اقامت را در خزرشهر داشته باشید و با اجاره ویلای استخردار، از لذت آب تنی در یک استخر سرپوشیده ی کاملا شخصی نیز بهره مند باشید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *