تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

عمده فروشی های پوشاک در استانبول

در این مقاله از معرفی مراکز خرید استانبول تصمیم گرفتیم تا شما را با بازار عمده پوشاک استانبول آشنا کنیم. پس اگر قصد خرید پوشاک عمده از استانبول را دارید تا انتهای این مقاله با تاپ تراول همراه باشید تا بیشتر با بازارهای عمده فروشی استانبول آشنا شوید

یکی از علت های اصلی سفر به استانبول ترکیه، مراکز خرید و بازارهای بی نظیری است که دارد. همچنین ارزان بودن قیمت اجناس بیشتر مراکز خرید این شهر بزرگ از دیگر علت های سفر به بزرگ ترین شهر جهان است. خیلی از تجار هم برای خرید عمده پوشاک و… از این شهر بزرگ بازدید می کنند.

استانبول را بیشتر باید به عنوان یک مرکز خرید بزرگ که امکانات بسیار زیادی دارد دید که در آن امکان زندگی و کار کردن برای اهالیش نیز موجود است! هر کجای استانبول پر است از مراکز خرید، اوت لت ها و بازارهای گوناگون که برای خرید کردن مانند یک بهشت می مانند. بیشتر از همه ی این عناوین، خیلی ها هستند که در پی یک خرید جانانه هستند، حال چه برای مصارف شخصی خودشان و چه برای فروش به طور مزون، بوتیک و عمده.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بازار آکسارای | Aksaray

نخستین بازاری که می خواهیم به شما معرفی کنیم که در زمینه ی بازار عمده ی پوشاک استانبول فعالیت می کند، بازار آکسارای (Aksaray) است. آکسارای یکی از قدیمی ترین مناطق استانبول است و خیابان های معروف زیاد و همچنین جاذبه هایی همچون میدان سلطان احمد، ایا صوفیه و مسجد سلطان احمد را در خود دارد اما عمده ی شهرت آکسارای به علت مراکز خرید عمده ای است که در آن موجود است. منطقه ی آکسارای در استانبول مرکز فروش عمده ی انواع پوشاک خانم ها و آقایان، کیف، کفش و پارچه است. در بازار آکسارای می توان بهترین نوع پوشاک را با بهترین قیمت را به طور عمده خریداری کنید.

جالب است بدانید که این محله به پاتوق ایرانیان شهرت پیدا نموده است. درباره ی بازارهای آکسارای این نکته را فراموش نکنید که در صورتی که برای خرید آن هم به طور عمده می روید، تا می توانید بدون خجالت چانه بزنید زیرا در آخر مطمئن باشید که هر چقدر هم که تخفیف زیادی گرفته باشید اما فروشنده ی مورد نظر شما سود نموده است. مرکز خرید آکسارای قیمت های بسیار مناسب و اجناس با کیفیتی دارد.

در آکسارای یک بازار زیرزمینی هم موجود است که به عنوان یکی از بازارهای بزرگ شهر استانبول شناخته می شود. در بازار زیرزمینی آکسارای مغازه های زیرزمینی زیادی موجود است که این مغازه ها لباس های زنانه و مردانه می فروشند، اما به هر حال این انتظار را نداشته باشید که لباس های اصل و به اصطلاح اورجینالی را تحویل بگیرید بلکه در بهترین حالت، اجناس های کپی (high copy) خوبی را می توانید از این بازار خریداری نمایید. به هر حال، این مرکز برای افرادی مناسب است که در پی اجناسی با قیمت مناسب هستند.

آدرس: Aksaray Mahallesi, Asım Bey Sk. 29/A, 34096 Fatih/İstanbul, Turkey

بازار عمده پوشاک استانبول

بازار فاتیح استانبول | fatih istanbul market

بازار فاتیح استانبول (fatih istanbul market) را به عنوان بازار عمده ی پوشاک استانبول اما کلی تر باید دید. این بازار یکی از مراکز خرید کلی و ارزان است که علی الخصوص چهارشنبه ها در بازاری به نام چهارشنبه بازار (Carsamba) بسیار شلوغ تر و پرجنب و جوش تر از همواره خواهد شد. در هر روز هفته در صورتی که در ساعات اولیه ی روز به منطقه ی فاتیح و محله ی چهارشنبه در استانبول که بروید، بدون شک با صحنه ای جالب مواجه خواهید شد. دست فروشان و مغازه ها همگی با هم اجناسشان را عرضه می کنند و خریداران را به سمت خود فرا می خوانند.

از دوران بیزانس چهارشنبه بازار در این محله به پا می شد و از همان زمان با تاروپود این محله عجین شد، به طوری که ترک ها هم بعد از تصرف این منطقه به آن احترام گذاشته و نام کل منطقه را چهارشنبه گذاشتند. بیشتر محصولات این بازار را لباس های ارزان قیمت، لوازم خانگی و مواد غذایی تشکیل می دهد. اینجا برای خرید گردشگران چیز خاصی وجود ندارد اما آن ها برای بازدید از چهارشنبه بازار استانبول انبوهی از مردم محلی و سرزندگی که بر آن حاکم است به این محله می آیند. درست است که این بازار، عمده فروشی است اما شما در آن می توانید در چهارشنبه بازار میوه، سبزیجات، پنیر، زیتون، ادویه جات، لوازم آشپزخانه، لباس، کیف و کفش بخرید.

آدرس: Zeyrek Mh., Nevşehirli İbrahim Paşa Cd. No:19, 34083 Fatih/İstanbul, Turkey

بازار عمده پوشاک استانبول
بازار عمده پوشاک استانبول

بازار ماحموت پاشا | Mahmut Paşa

بازار بعدی که می خواهیم به شما به عنوان بازار عمده ی پوشاک استانبول به شما معرفی نماییم، بازار ماحموت پاشا (Mahmut Paşa) است که در آن می توانید همه نوع وسیله ای را پیدا کنید. بازار ماحموت پاشا استانبول بازاری تاریخی است که از مراکز خرید استانبول آن هم از نوع ارزانش در ناحیه ای بین بازار بزرگ و امینونو قرار دارد. در این بازار همه نوع لباس زنانه، مردانه و حتی بچه گانه ای پیدا خواهد شد. در همسایگی این بازار جاذبه های گوناگونی موجود است که در صورتی که خواستید بعد از یک دل سیر خرید کردن می توانید به آن ها هم سری بزنید. مسجد محمود پاشا که به وسیله ی وزیر اعظم محمود پاشا احداث شده است یکی از این جاذبه ها است.

این بازار خرید بسیار بزرگ در استانبول که اجناسش را با قیمت های مناسب به فروش می رساند، حدود ۲۵۶ مغازه، ۱ حمام عمومی، آرامگاه، آبخوری و کیوسک هایی برای توزیع آب آشامیدنی در خود دارد. از جمله کالاهایی که می توان در بازار محمود پاشای استانبول با قیمتی ارزان و به صرفه تهیه کرد می توان به: پوشاک و لباس زنانه مردانه و بچگانه، صنایع دستی، ظروف مسی، ادویه جات، روسری، کیف پول، عینک و ملزومات زنانه، مواد غذایی و سبزیجات تازه، سوغاتی های مخصوص ترکیه، شیرینی و باقلوا و همچنین طلا و جواهر اشاره کرد اما تجارت اصلی این بازار، پوشاک است.

بازار هم ماحموت پاشا همثل دیگر بازارهای خرید عمده ی پوشاک استانبول که برای خرید ارزان مناسب است اما باید این نکته را در هنگام خرید در بازارهای محلی و قدیمی همچون ماحموت پاشا به علت داشته باشید که حتماً برای هر خریدی که می کنید، چانه بزنید. چانه بزنید زیرا در صورتی که فروشنده ها بفهمند که شما توریست هستید قطعاً قصد دارند تا گران تر کالای مذکور را به شما بفروسند پس با خیال آسوده درباره ی قیمت و از روی موضع قدرت با خریدار وارد مذاکره شوید.

آدرس: Mahmutpaşa Hamamı Sk. No:20, 34120 Fatih/İstanbul, Turkey

بازار عمده پوشاک استانبول

بازار مرتر | Istanbul market Merter

بازار مرتر استانبول یکی از بزرگ ترین بازار های خرید در شهر استانبول است که به آسانی می تواند از عهده ی برآورده کردن سلیقه ی خریداران مشکل پسند بر بیاید. مرکز خرید مرتر یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه بوده و در اصل قطب اصلی پوشاک و صادرات عمده در زمینه ی لباس از شهر استانبول به سراسر جهان می باشد.

بازار مرتر استانبول به علت فروش عمده ی انواع لباس های خاص، با کیفیت و زیبا با قیمت ارزان و با صرفه؛ بهشتی رویایی برای بازرگانان لباس و همین طور مشتریان پوشاک از سراسر دنیا می باشد. یکی از قابلیت های بازار مرتر استانبول این است که به فرودگاه بین المللی آتاتورک نزدیک است و به همیتن خاطر مسافرین و گردشگران بسیاری به آن می توانند دسترسی داشته باشند.

از جمله قابلیت های خوبی که بازار مرتر به عنوان بازار عمده ی پوشاک استانبول دارد این است که در کنار فروش و توزیع عمده ی پوشاک در این بازار به ارائه ی فروش جزئی و تک نیز می پردازد که برای خریداران با هدف استفاده ی شخصی از البسه، فرصت بسیار خوبی به حساب می آید. همچنین در این بازار در زمان حراج می توان بهترین و شیک ترین لباس ها اعم از لباس های خانگی و مجلسی، کیف و کفش را با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

اضافه بر این هر ساله در فستیوال های مهم و پر طرفدار خرید فصل ترکیه که با آمدن نوروز و جشن سال نو میلادی در بازارهای استانبول پر رونق تر خواهد شد، می توان خریدی با تخفیفات ویژه را انجام داد. دریافت و ارسال پوشاک خریداری شده به کشور مقصد نیز از دیگر خدمات ارزنده و موثری است که تجار این بازار برای راحتی حال مشتریان و گردشگران عرضه می کنند.

آدرس: Mehmet Nesih Özmen Mahallesi, Haldun Taner Sk. No:3, 34173 Güngören/İstanbul, Turkey

بازار عمده پوشاک استانبول
بازار عمده پوشاک استانبول

بازار عثمان بی | Osmanbey

خیابان عثمان بی یکی از خیابان های بسیار قدیمی استانبول است که علاوه بر داشتن جاذبه های تاریخی در خود، بازار عمده ی پوشاک استانبول نیز هست. این خیابان در سال ۱۸۶۰ میلادی ساخته شده و امروزه به عنوان یکی از پاتوق های بوتیک داران و خانم های عاشق خرید نیز گردیده است. وجود مراکز خرید متنوع و بزرگ با اجناسی برتر و شیک، باعث گردیده است تا این خیابان در نگاه تمامی بانوان، ایده آل ترین نقطه ی استانبول به شمار آید. در این خیابان می توانید انواع و اقسام لباس های زنانه ،مردانه و بچه گانه را بیابید. لباس های مجلسی زنانه ای که در عثمان بی به فروش می رسد یکی از به روزترین مدل ها را به مشتریانش ارائه می کند.

آدرس: Karayolları Mahallesi, Osmanbey Cd., 34255 Gaziosmanpaşa/İstanbul, Turkey

بازار عمده پوشاک استانبول

بازار زیتون بورنو | Zeytinburnu

منطقه ی زیتون بورنو در خود یکی از بازارهای عمده ی فروش پوشاک کودکان را در خود دارد. زیتون بورنو محله ای قدیمی است که در بخش اروپایی استانبول و در همسایگی باکرکوی واقع شده است. این محله به این علت زیتون بورنو نام گرفته است که درختان زیتون در آن به فراوانی یافت خواهد شد. این محله همانطور که گفتیم دارای یک بازار بسیار عمده و بزرگ است که در آن انواع و اقسام پوشاک بچه گانه در انواع رنج های سنی را به همراه وسایل مورد استفاده ی کودکان به طور عمده و با قیمتی مناسب به فروش می رساند. البته چندین و چند مرکز خرید در این منطقه نیز موجود است.

آدرس: Yeşiltepe Mh., 24/A Sk., 34025 Zeytinburnu/İstanbul, Turkey

بازار عمده پوشاک استانبول
بازار عمده پوشاک استانبول

بازار خیابان نیشانتاشی | Nisantasi Anahtarcisi

یکی از خیابان های معروف استانبول که بورس فروش عمده ی لباس های مجلسی است، خیابان نیشانتاشی است. در صورتی که به استانبول رفتید و قصد خرید کردن از این خیابان را داشتید به یاد داشته باشید که لباس های دست دوز این خیابان بسیار گران قیمت هستند.

آدرس: Ali Bey Apt. No:3, Şişli/İstanbul – Avrupa, Turkey

بازار عمده پوشاک استانبول


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *