تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
مقالات آموزشی

پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال جدید را در بیت پین معامله کنید! + معرفی 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال

از بیت‌ کوین و اتریوم گرفته تا دوج‌ کوین و تتر، هزاران ارز دیجیتال مختلف وجود دارند که دنیای ارزهای رمزنگاری‌شده را بی‌نظیر می‌کنند. یکی از دغدغه‌های کاربران مختلف در کار با ارزهای دیجیتال، این است که باید همیشه ارزهای دیجیتال و ویژگی‌های جدید آن‌ها را بشناسند. بیت‌پین اطلاعات مفیدی را درباره همه ارزهای دیجیتال معروف به سایت اضافه می‌کند تا شما به‌راحتی بتوانید درباره آن‌ها اطلاع داشته باشید. در این مقاله از بیت‌ پین قرار است درباره لیست جدیدترین ارزهای اضافه‌ شده به بیت‌ پین صحبت کنیم و درباره آن‌ها توضیح کوتاهی ارائه دهیم.

برخی از ارزهای دیجیتال جدید را معرفی می‌کنیم که بهتر است درباره آن‌ها بدانید. این ارزهای دیجیتال جدید را در سایت بیت‌پین نیز می‌توانید ببینید و روند آن‌ها را پیگیری کنید. اگر در بازار ارزهای دیجیتال حرفه‌ای هستید یا قرار است کار با آن را به‌تازگی آغاز کنید، حتماً درباره ارزهای دیجیتال جدید پیگیر باشید. این ارزها گاه رشدهای فوق‌العاده خوبی دارند و می‌توانند سودهای خوبی را نصیب شما کنند. توضیحات خود را با ارز FET آغاز می‌کنیم.

پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال

جدیدترین ارزهای دیجیتال لیست شده در بیت پین

ارز دیجیتال فچ با نماد FET

Fetch AI (FET) یک توکن اتریوم است که به Fetch.ai، یک پلتفرم یادگیری ماشین غیرمتمرکز برای برنامه‌هایی مانند تجارت دارایی، کار اقتصاد گیگ و بهینه‌سازی شبکه انرژی قدرت می‌دهد. اولین برنامه مالی غیرمتمرکز ai به کاربران Uniswap کمک می‌کند تا تجارت را مطابق با شرایط ازپیش‌ تعیین‌شده خودکار انجام دهند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

Fetch.ai (FET) سرمایه‌گذاری خوبی خواهد بود. پیش‌بینی قیمت کریپتو FET برای آینده صعودی است و نشان می‌دهد که این توکن دارای پتانسیل درآمد بلندمدت است. براساس سطوح قیمتی پیش‌بینی‌شده می‌توان آن را یک سرمایه‌گذاری سودآور بلندمدت در نظر گرفت.

رمزارز امپ با نماد اختصاری AMP

Amp یک پلتفرم قابل توسعه برای وثیقه انتقال دارایی است. با سرمایه‌گذاری Amp، هر شکلی از مبادله ارزش را می‌توان تضمین کرد. برخی از این موارد عبارت‌اند از: پرداخت‌های دیجیتال، مبادله ارز فیات، توزیع وام، فروش ملک و موارد دیگر. پس از قرارگرفتن در یک پارتیشن، Amp آماده است یک انتقال را وثیقه کند. با استفاده از استخرهای وثیقه، Amp به‌طور مؤثر ریسک انتقال دارایی را غیرمتمرکز می‌کند؛ به‌ویژه برای شبکه‌های ضد تقلب و برنامه‌های کاربردی در دنیای واقعی مناسب است. Amp همچنین توزیع پاداش شبکه را پس از تکمیل انتقال ساده خواهد کرد. قراردادهای هوشمند AMP انواع مدل‌های تشویقی داخلی، از جمله توزیع‌های خرد و ترکیب پیوسته را ارائه می‌دهند.

ارز امپل فورث با نماد AMPL

AMPL در کریپتو چیست؟ AMPL یک توکن مبتنی بر اتریوم است که عرضه در گردش آن به‌صورت الگوریتمی تنظیم شده و روزانه تغییر می‌کند. این پروتکل عرضه را در پاسخ به تقاضا برای AMPL تنظیم می‌کند. امروزه AMPL از ده‌ها حل‌کننده، چه نرم‌افزار منبع‌باز و چه نرم‌افزار تجاری، از جمله BARON، COPT، CPLEX، CONOPT، Gurobi، KNITRO، LGO، LINDO Global، LOQO، MINOS، Octeract، SNOPT و Xpress پشتیبانی می‌کند. AMPL توسط بیش از 100 مشتری شرکتی و توسط سازمان‌های دولتی و مؤسسات دانشگاهی استفاده می‌شود. پروتکل Ampleforth مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها در بلاک‌چین اتریوم است که یک واحد حساب غیرمتمرکز به نام AMPL تولید می‌کند. توکن AMPL بلوک اصلی اکوسیستم مالی Ampleforth Elastic Finance است.

جی ام ایکس GMX

GMX که در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد، یک صرافی غیرمتمرکز و دائمی است که کاربران را قادر می‌سازد ارزهای رمزنگاری‌شده محبوب مانند بیت‌کوین و اتریوم را مستقیم از کیف پول‌های رمزنگاری خود معامله کنند. GMX در سپتامبر 2021 در Arbitrum به‌صورت آنلاین عرضه و سپس در ابتدای سال 2022 در Avalanche راه‌اندازی شد. قیمت لحظه‌ای GMX امروز 58.35 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 38،646،384 دلار است. GMX در 24 ساعت گذشته 2.45 درصد افزایش داشته است. رتبه فعلی CoinMarketCap در رتبه ۷۹ قرار دارد و ارزش بازار آن ۴۹۲, ۰۵۱, ۸۴۲ دلار است.

رندر توکن با نماد RNDR

RNDR یک توکن 20ERC- است که به‌عنوان توکن ابزاری برای پرداخت هزینه انیمیشن، موشن‌گرافیک و رندر VFX در شبکه رندر استفاده می‌شود. شبکه Render ارائه‌دهنده راه‌حل‌های رندر غیرمتمرکز مبتنی بر GPU است. تحلیل توکن رندر، RNDR با Solana برای رندرهای بزرگ و عظیم با GPU شبکه فناوری Path Crypto همکاری می‌کند. RenderToken (RNDR) یک شبکه رندر GPU توزیع‌شده است که هدف آن اتصال هنرمندان و استودیوهایی است که به قدرت محاسباتی GPU نیاز دارند، با شرکای ماینینگ که مایل به اجاره قابلیت‌های GPU خود هستند.

توکن لیتنتری LIT

Litentry (LIT) یک تجمیع‌کننده هویت غیرمتمرکز است که امکان اتصال هویت کاربران را در شبکه‌های متعدد فراهم می‌کند. در 30 روز گذشته، Litentry 17/30 (57 درصد) روز سبز داشته است. با توجه ‌به داده‌های ما، در حال حاضر سرمایه‌گذاری در Litentry سودآور است. قیمت Litentry در 1 سال گذشته 16.10 درصد کاهش یافته است. Litentry (LIT) بخشی از پولکادوت است.

پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال

توکن راکت پول با نماد RPL

RocketPool (RPL) یک پروتکل غیرمتمرکز سهام‌داری ETH است که توسط جامعه اجرا می‌شود. هدف این دارایی ارائه درک بهتر Rocket Pool برای همه کاربران اتریوم است. Rocket Pool یک استخر سهام غیرمتمرکز اتریوم است که تا 4.33 درصد در آوریل را برای سهام 2 ETH ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با استفاده از شبکه اپراتور گره غیرمتمرکز به Rocket Pool بپیوندند یا گره‌های خود را تنها با 16 ETH اجرا کنند. در مورد دوم، آن‌ها می‌توانند از شرط‌بندی ETH پورسانت دریافت کنند و پاداش‌های RPL اضافی از ارائه وثیقه RPL به دست آورند که تا 6.36 درصد APR برای ETH و پاداش‌های RPL اضافی است.

توکن رالی با نماد اختصاری RLY

RLY یک توکن اتریوم است که شبکه رالی را تقویت می‌کند. رالی به سازندگان و جوامع آنلاین این امکان را می‌دهد تا ارزهای رمزنگاری‌شده خود را راه‌اندازی کنند. با ایجاد این به‌اصطلاح «نشانه‌های اجتماعی» طرفداران می‌توانند به مزایایی مانند محتوای منتشرنشده یا کالا دسترسی پیدا کنند؛ درحالی‌که سازندگان می‌توانند اشکال جدیدی از درآمد را باز کنند. رالی در سال 2018 توسط کوین چو تأسیس شد. همچنین از سوی سرمایه‌گذاران برجسته‌ای مانند Andreessen Horowitz، Battery، Canaan، Coinbase Ventures، SparkLabs، 1confirmation و دیگران حمایت می‌شود.

ان کی ان با نماد Nkn

نوع جدید شبکه، NKN یک پروتکل منبع‌باز برای شبکه‌های همتا به همتاست. مدل NKN روی یک بلاک‌چین عمومی متمرکز است که اتصال شبکه و ظرفیت انتقال داده را نشانه‌گذاری می‌کند. New Kind of Network توسط یانبو لی، بروس لی و ییلون ژانگ تأسیس شد.

توکن دیجیتال بنکی با نماد qi

توکن QI نشانی است که به دارندگان، این امکان را می‌دهد تا پیشنهادهای خود را آغاز کرده و درباره موضوعاتی که جهت پروتکل را هدایت می‌کنند، رأی دهند. دارندگان توکن همچنین می‌توانند برای تأمین نقدینگی و سهام‌داری پاداش دریافت کنند.

ارزهای دیجیتال جدید دیگر اضافه شده به بازار بیت پین

ارز دیجیتال رن با نماد Ren

رن REN یک توکن اتریوم است که پروتکل باز رن را برای انتقال ارزهای دیجیتال بین بلاک‌چین نیرو می‌دهد. رن قصد دارد دارایی‌های محبوبی مانند بیت‌کوین و زی‌کش را به زنجیره‌های بلوکی از جمله اتریوم بیاورد و امکان مشارکت این دارایی‌ها در یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز چند زنجیره‌ای را فراهم کند.

پیپل با نماد People

سکه مردم، People’s Coin یا PEEPS چیست؟ PEEPS یک پروژه جامعه‌محور است که راه‌حل‌های دنیای واقعی را برای پرکردن شکاف فعلی بین ابتکارات خیریه و فناوری بلاک‌چین ارائه می‌دهد. $PEEPS یک پلتفرم پرداخت دیجیتال برای جمع‌آوری کمک‌های مالی و اهدای خیریه است!

Beta Finance یک بازار پول در اتریوم برای وام‌دادن، استقراض و کوتاه‌کردن ارزهای دیجیتال است. Finance نیز یک بازار پول بدون مجوز در اتریوم برای استقراض، وام‌دادن و کوتاه‌کردن دارایی‌های کریپتو است. این به کاربران امکان می‌دهد به یک بازار پول مقیاس‌پذیر و قابل‌دسترس دسترسی داشته باشند که در آن توکن‌ها می‌توانند بدون مجوز و خودکار فهرست شوند و کاربران می‌توانند این توکن‌ها را کوتاه کنند

کی ان سی با نماد Knc

KNC ابزار اصلی و توکن حاکمیتی است که برای تسهیل و پرداخت هزینه تراکنش‌ها در شبکه Kyber استفاده می‌شود. این توکن روی اتریوم مطابق با استانداردهای ERC20 ساخته شده است که لیست مشترک قوانین را برای عملکرد توکن‌ها در اکوسیستم اتریوم تعریف می‌کند.

پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال

اوکی پروتکل با نماد Ooki

Ooki پروتکلی برای معاملات و وام‌های حاشیه توکن شده است. این یک ابزار اولیه مالی برای کوتاه‌کردن، اهرم، استقراض و وام‌دادن است که بلاک‌چین غیرمتمرکز، کارآمد و بدون رانت را تقویت می‌کند.

ارز دیجیتال آریوا با نماد

آریوا (ARV) Ariva یک ارز دیجیتال است که شرکت Ariva آن را راه‌اندازی کرده و برای استفاده فعال در شبکه‌های گردشگری و گردشگری جهانی و محلی در آینده نزدیک تولید می‌شود.

ارز دیجیتال گولم GLM

GLM یک توکن اتریوم است که به کاربران امکان می‌دهد به‌کمک پروتکل Golem برای منابع پرداخت یا دریافت کنند. هدف این پروتکل این است که به شرکت‌کنندگان در شبکه اجازه دهد قدرت پردازش اضافی رایانه خود را به دیگران قرض دهند.

ارز دیجیتال API3‌

API3 که در دسامبر 2020 راه‌اندازی شد، پلتفرمی است که برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین dApps را قادر می‌سازد از طریق رابط‌های برنامه‌نویسی برنامه API به داده‌ها و خدمات دنیای واقعی و خارجی بلاک‌چین دسترسی داشته باشند. API ها یک استاندارد بسیار تثبیت‌شده در توسعه نرم‌افزار و اپلیکیشن هستند.

این ارزهای دیجیتال تنها تعدادی از رمزارزهای محبوبی هستند که در سایت بیت پین لیست شده‌اند. شما به سادگی و ثبت نام در سایت بیت پین می‌توانید ارزهای دیجیتال محبوب را معامله کنید.

منبع: https://b2n.ir/n41322


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *