تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه, دیدنی های استانبول, مراکز خرید استانبول

بازار عمده فروشی لباس لاله لی استانبول | Laleli Pazarı 

بازار لاله لی استانبول

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با بازار لاله لی استانبول، بازارعمده فروشی لباس آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

محله لاله لی استانبول (Laleli) که در قسمت اروپایی و در محله فاتیح قرار گرفته است یکی از پر رفت و آمدترین محله ­های واقع در استانبول محسوب می­گردد که مکان مناسبی برای خرید پوشاک و خانه­ های ارزان قیمت می­باشد. این منطقه که از خیابان­ های قدیمی استانبول نیز محسوب می­گردد، محلی برای قرارگیری هتل، اقامتگاه، خانه ­های مسکونی، مراکز پوشاک متعدد با قیمت­های مناسب می­باشد.

با ورود به خیابان لاللی شما می­توانید مغازه­های عمده فروش و خرده فروش بسیاری را ببینید که در حال فروش اجناس باکیفیت و در عین حال مناسب هستند، به همین دلیل است که این محله از مناطق پرتردد استانبول است.

بازار لاله لی استانبول

منطقه لاله لی منطقه ای است که در آن لباس های ارزان تا دلتان بخواهد پیدا می شود. در حقیقت در این منطقه بیش از 7000 فروشگاه وجود دارد که خیلی هایشان لباس فروشی هستند. حالا خوب است این را هم بدانید که هر ساله در ماه آگست یعنی حوالی اواسط مرداد تا اواسط شهریور یک فستیوال خرید لاله لی هم در این منطقه برگزار می شود که در طول آن کل منطقه شبیه به یک مرکز خرید بزرگ برای خرید لباس ارزان در استانبول تبدیل می شود. پس مخصوصا اگر در این حوالی به استانبول سفر کردید ، حتما یک سر به منطقه لاله لی بزنید.

به‌صورت کلی خیابان لاله لی مکانی برای خرید عمده و ارزان است و معمولاً برای خرید زیاد باقیمتی مناسب به آنجا می‌روند اما برای گردشگرانی که می‌خواهند بافرهنگ خرید عمده در ترکیه آشنا شوند نیز مناسب می‌باشند.

بازار لاله لی استانبول

جاذبه های توریستی محله لاله لی شامل مسجد سلیمانیه، مسجد آبی، کاخ دلما باغچه استانبول،کاخ توپکاپی استانبول،بازار بزرگ استانبول،مسجد ایاصوفیه ،رستوران آکدنیک هاتای سفره شی و رستوران امک سارای استانبول،کافه دمه استانبول،کافه زوریخ استانبول میباشد.

نحوه دسترسی‌

خیابان لاله لی بین دو خیابان بزرگ و معروف هایریه توچاری و اوردو می‌باشد. با استفاده از مترو در ایستگاه آکسارای پیاده شده و پیاده بعد از عبور از خیابان آکسارای وارد خیابان لاله لی شوید که در حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پیاده‌روی دارد.

همچنین ۱۰۰ متر قبل از آن در خیابان بزرگ اوردو ایستگاه اتوبوسی وجود دارد که از این طریق نیز می‌توانید به خیابان لاله لی رفته و از خرید کردن یا بازدید از این خیابان بهره‌مند شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *