تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه

بالن سواری در کاپادوکیا ترکیه 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بالن سواری در کاپادوکیا

در این مقاله از معرفی جاهای تفریحی کاپادوکیا شما را با معروف ترین تفریح این منطقه یعنی بالن سواری در کاپادوکیا آشنا خواهیم کرد. پس اگر قصد سفر به این شهر را دارید تا انتهای این مقاله با مجله سفر تاپ تراول همراه باشد

مختصری درباره شهر کاپادوکیا بدانید :

قدمت شهر کاپادوکیا به زمان HITTIE  (بیش از 4000سال پیش) می رسد و زمانی از ایالت های امپراطوری روم بوده است . کاپادوکیای امروزی با دره ها محاصره و با بناهای سنگی فوق العاده زینت داده شده است.با هر سبک و یا سطح توقعی به این شهر سفر کنید،ناامید نمی شوید. از استانبول یا ازمیر تنها به اندازه ی یک پرواز یک ساعته تا کاپادوکیا فاصله است. بنابراین به راحتی هرچه تمام تر می توانید بازدید از این منطقه را هم در برنامه ی سفر ترکیه خود قرار دهید.. این محوطه باستانی از سال 1985 از طرف یونسکو جزو میراث فرهنگی جهان شناخته و ثبت گردیده است. در دنیا 3 شهر صخره ای وجود دارد که یکی از اونها کاپادوکیا میباشد. منطقه کاپادوکیا ، یکی از زیباترین نقاط جهان از نظر ادغام طبیعت و تاریخ می باشد.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

بالن سواری در کاپادوکیا

اغلب توریست هایی که به شهر کاپادوکیا سفر میکنند، مایل هستند از تجربه بالن سواری در این منطقه لذت ببرند . پرواز با بالن امکان اینکه چشم انداز زیبای این منطقه را به راحتی ببیند به شما خواهد داد و این منطقه از لحاظ آب و هوایی برای بالن سواری بسیار مساعد است . به خصوص اگر به روستای گورمه سر میزنید، پیشنهاد میکنیم حتماٌ از تورهای بالن سواری در این منطقه استفاده کنید. روستای گورمه به عنوان زیباترین روستای جهان انتخاب شده است و با بالن سواری میتوانید منظره بینظیر این روستا را از بالا ببینید و لذت ببرید.

با بالن سواری می توانید از بالای صخره های متفاوت کاپادوکیا عبور کنید و دره های زیبای کاپادوکیا را از ارتفاعات تماشا کنید و در حین تماشای زیباترین شگفتی های کره زمین، به صدای آرامش و سکوت گوش فرا دهید.به هر حال اگر می خواهید که یک تجربه به یادماندنی را برای همیشه در ذهنتان داشته باشید و هیجان و آرامش را به صورت همزمان تجربه کنید، باید بالن سواری در کاپادوکیا  را تجربه کنید . اما اگر شما هم در مورد بالن سواری در کاپادوکیا سوال های زیادی در ذهنتان دارید و دوست دارید اطلاعات کاملی در مورد هزینه بالن سواری در کاپادوکیا، روش رزرو بالن و مسائل این چنینی اطلاعات داشته باشید، این مطلب برای شماست.

بالن سواری در کاپادوکیا ترکیه

بهترین زمان بالن سواری

آپریل تا اکتبر زمان مناسبی برای بالن سواری می باشد چرا که آسمان کاملا صاف و شفاف است و باد آرامی می وزد، البته لازم به ذکر که بعضی از شرکت ها در فصل زمستان هم که هوا خوب است پرواز در آسمان دارند، بنابراین در اکثر روزهای سال بالن سواری رایج است.

در سال 2014 از 365 روز سال، 319 روز هوا برای بالن سواری مساعد است و حدود 100 بالن این شهر توانستند 27775 پرواز داشته باشند و حدود نیم میلیون توریست را بر فراز آسمان این شهر زیبا به آسمان ببرند.

امنیت بالن سواری

همه شرکت های برگزار کننده بالن سواری دارای گواهینامه می باشند و مجریان باید دوره کامل آموزشی را بگذرانند و سلامت باشند، بالن سواری در این شهر تفریح امنی است اما ریسک خود را دارد، که ممکن است برای بهترین شرکت در بهترین هوا و با بهترین تجهیزات هم حادثه ای رخ دهد.

در زمانی که سوار بر بالن هستید و از زمین فاصله می گیرید هرچه ارتفاع بیشتر می شود منظره های بی نظیری را خواهید دید که معمولا یک ساعت تا یک ونیم ساعت سوار بر بالن هستید. به سختی می توان زیبایی که در طول پرواز مشاهده خواهید کرد را شرح دهید، در این سفر فرصت دارید که در هنگام طول خورشید از بالای رودخانه کوه های تاورس را ببینیدچشم انداز شهر قدیمی آسپندوس که از ارتفاع 700 متری زیر پایتان خواهید دید شما را مجذوب می کند.

بالن سواری در کاپادوکیا ترکیه

انواع پروازها

وقتی که خواستید پرواز با بالون را رزرو کنید شاید برایتان این سوال ایجاد شود که چند نوع پرواز با بالن وجود دارد و چه نوعی برای شما مناسب است : استاندارد ،لاکچری و یا شخصی .

پرواز استاندارد

در هر پرواز استاندارد به طور معمول بین 14 تا 20 نفر برای یک ساعت در یک بالن سوار می شوند و میان صخره های زیبا و عجیب کاپادوکیا پرواز خواهند کرد .شروع قیمت این نوع پرواز برای هر نفر 110 یورو است

پرواز لاکچری

در این نوع از پرواز مدت زمان بیشتر را با همسفران کمتری طی خواهید کرد ؛ زمان بالن سواریتان 1.5 ساعت و همسفرتان بین 10 تا 14 نفر خواهد بود . شروع قیمت این پرواز از 200 یورو برای هر نفرشروع می شود.

پرواز شخصی

شاید بهترین نوع بالن سواری در کاپادوکیا ، پرواز شخصی یا انفرادی باشد . این پرواز می تواند برای مناسبت های خاص مانند تولد و یا سالگرد ازدواج نیز رزرو شود
زمان پرواز و همسفرانتان را خودتان مشخص خواهید کرد ؛ این شاید بهترین تجربه از حس پرواز باشد . ( حداکثر زمان پرواز 2 ساعت خواهد بود ) شروع قیمت از 1.500 یورو برای هر نفر می باشد.



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *