تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی, راهنمای سفر, رپورتاژ آگهی, یزد

بهترین قطارها برای خرید بلیط قطار تهران یزد کدامند؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

سفر با قطار از گذشته تا امروز از بهترین انتخاب ها بوده و به همین دلیل ناوگان ریلی کشورمان همیشه در حال تغییر و تحول بوده و قطارهای متنوعی در آن قرار گرفته اند. به طوریکه می توان انواع قطارهای 5 ستاره و لوکس و ارزان قیمت و شش تخته را در مسیرهای مختلف مشاهده نمود. یکی از مسیرهای ریلی پرتردد داخلی در ایران، تهران به یزد و بالعکس می باشد که در قطارهای متنوعی در آن وجود داشته و شامل قطارهای اتوبوسی و کوپه ای چهار تخته و شش تخته می باشند. سایت خرید بلیط قطار رسپینا در ادامه به بررسی قطارهای این مسیر پرداخته و ویژگی های مثبت و منفی هر یک را ارائه خواهد داد.

خرید بلیط قطار تهران یزد

بلیط قطار تهران یزد غزال

یکی از بهترین انتخاب هایی که می توانید برای سفر از تهران به یزد با قطار داشته باشید، انتخاب قطارهای غزال می باشد. قطار غزال متعلق به شرکت بن ریل بوده و کوپه ای و 4 تخته می باشد و زیر مجموعه ای از قطارهای سفیر به شمار می رود. این قطار به امکاناتی از قبیل سیستم صوتی و تصویری، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ماکروویو در کوپه مهمانداران مجهز می باشد. علاوه بر امکان انتخاب قطار غزال برای خرید بلیط قطار تهران یزد، در سایر مسیرهای پرتردد از قبیل تهران مشهد و مشهد بندر عباس نیز این قطار تردد دارد.

بلیط قطار یزد تهران غدیر

برای تجربه سفری کاملا مجهز و سپری کردن چند ساعت از زمان پیمودن مسیر یزد به تهران در کوپه هایی بسیار لوکس، بدون شک هیچ گزینه ای بهتر از قطار غدیر نمی باشد. این قطار در سال 1388 به ناوگان ریلی شرکت ریل ترابر سبا پیوست و با سرعت 160 کیلومتر در ساعت به گزینه ای عالی برای مسیرهای طولانی تبدیل شد. یکی از دلایلی که باعث شده است تا قیمت بلیط قطار یزد تهران با قطار غدیر بیشتر از سایر قطارها باشد، نوع امکانات و شریط موجود در کوپه های آن است. در کوپه های این قطار امکانات متعددی به شرح زیر ارائه می گردد:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

* دکوراسیون داخلی با هارمونی رنگ آرامش بخش در کوپه ها

* سرو غذاهای با کیفیت و عالی به صورت گرم

* سرو انواع نوشیدنی های با کیفیت گرم و سرد به همراه تنقلات

* سیستم تهویه مطبوع هوا با قابلیت تنظیم دما توسط مسافر

* سیستم عطرافشان در داخل واگن

* پذیرایی و ارائه ی خدمات شایسته توسط مهمانداران و نیروهای متخصص و حرفه ای

* سیستم صوتی و تصویری و سرگرمی و نمایش فیلم و پخش موسیقی طبق خواسته ی مسافر

* نگهداری غذا و مواد خوراکی در هر واگن به صورت مستقل

* سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی با سیستم نظافت اتوماتیک

خرید بلیط قطار تهران یزد

بلیط قطار اتوبوسی یزد به تهران

قطارهای موجود در ناوگان ریلی کشورمان را می توان بر اساس فاکتورهای مختلف دسته بندی نمود که برخی از گروه ها عبارتند از قطارهای کوپه ای و اتوبوسی! قطارهای اتوبوسی همان طور که از نامشان مشخص است بدون کوپه بوده و صندلی های آن در سالن چیده شده و ساختاری کاملا مشابه با اتوبوس دارند. بلیط این قطارها ارزان تر از نوع کوپه ای بوده و تعداد آنها نیز محدود می باشد. به عنوان مثال، برای خرید بلیط قطار تهران یزد می توانید قطار اتوبوسی نگین را انتخاب کنید. این قطار متعلق به شرکت ریل ترابر سبا بوده و از امکانات و شرایط ایده آلی برخوردار است.

از جمله امکانات و ویژگی های این قطار می توان به ارائه سرویس خواب تمیز، ارائه بسته های پذیرایی همراه با تنقلات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم صوتی و تصویری، صندلی های راحت و متناسب با ارگونومی بدن، پذیرایی در دو وعده صبحانه و عصرانه و سیستم احضار مهماندار و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی همراه با میز تعویض پوشک کودک اشاره نمود. این قطار در مسیر تهران مشهد و تهران اهواز نیز تردد دارد و قیمت بلیط های آن نیز در سطح مطلوب و ارزانی قرار دارند.

بلیط قطار ارزان تهران یزد

راهکارهای متعددی برای خرید بلیط های ارزان قیمت قطار وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به انتخاب قطارهای شش تخته اشاره نمود. برای خرید بلیط قطار یزد تهران دو قطار کوپه ای شش تخته وجود دارد که قیمت ارزان تری نسبت به قطارهای 4 ستاره داشته و گزینه ای مناسب برای سفرهای گروهی و خانوادگی به شمار می رود. این دو قطار شامل قطار کویر و پارسی می باشند که در گروه قطارهای سه ستاره نیز قرار دارند.

هر یک از واگن های قطار پارسی دارای 10 کوپه شش تخته می باشند و امکاناتی به شرح زیر در آنها ارائه می گردد:

* پذیرایی میان وعده رایگان

* فروش تنقلات

* فروش غذا در رستوران/کوپه/سالن

* سیستم تهویه مطبوع هوا

* توزیع نشریات در ایام غیر تعطیل

* سرویس خواب

* ویلچر

* سیستم صوتی در کوپه یا سالن

* توالت فرنگی

* یک بطری رایگان آب برای هر مسافر

* جعبه کمک های اولیه

* شیشه های دوجداره و بدنه ی دو لایه ای واگن ها

خرید بلیط قطار تهران یزد

خرید اینترنتی بلیط قطار تهران یزد رسپینا

با توجه به تنوع زیاد در قطارهای موجود در مسیر تهران یزد و بالعکس و همچنین تفاوت هایی که در نوع امکانات و قیمت آنها وجود دارد، یکی از بهترین راهکارها برای انتخاب و خرید بلیط مناسب، خرید اینترنتی بلیط قطار می باشد. با خرید اینترنتی بلیط قطار از سایت های معتبر که تمام قطارها را پوشش می دهند، این فرصت برایتان فراهم خواهد شد تا قیمت و شرایط هر یک از بلیط ها را با هم مقایسه نموده و در نهایت ارزان ترین و بهترین گزینه را خریداری نمایید.

رسپینا یکی از اولین سایت های ارائه دهنده خرید اینترنتی بلیط قطار می باشد که تمام مسیرهای ریلی داخلی و برخی از مسیرهای خارجی را پوشش داده و امکان استرداد آنلاین بلیط را برای آنها فراهم نموده است. همچنین لازم به ذکر است که با این سامانه می توانید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس، رزرو هتل و تور داخلی و خارجی و بیمه مسافرتی را نیز خریداری نمایید. با رسپینا روی زمین نمی مانید…


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *