تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, بانکوک, تایلند

بهترین بارهای بانکوک ، با فضای باز فوق العاده | Bangkok 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین بارهای بانکوک ، تایلند

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین بارهای بانکوک ، تایلند ، سخن خواهیم گفت.

گرمای بانکوک ممکن است غیر قابل تحمل باشد، اما این بارها و رستوران های سرد ارزش نشستن در این پایتخت گرم را دارند. در اینجا لیستی از بهترین بارها با فضای باز نشستن در بانکوک تابلند را به شما معرفی می کنیم.

رستوران رفلکت – Reflect Restaurant

خانه ی درختی بانکوک یکی از تنها گزینه های اقامتی است که مسافران می توانند داشته باشند، اگر واقعا بخواهید از دکوراسیون و فضای شلوغ شهری بانکوک به دور باشید. با این حال، اگر که تمایلی به خوابیدن در میان درختان ندارید، ممکن است حداقل بخواهید غذا خوردن در میان آنها را امتحان کنید. رستوران رفلکت (Reflect Restaurant) در خانه درختی بانکوک توسط مناظر زیبا در همه اطراف آن احاطه شده است. از مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری که در میان جزیره بانگ کراچو (Bang Krachao) ، که این هتل و رستوران در آن واقع شده است، تا شاخه های رودخانه چائو پرایا (Chao Phraya) ، قطعا شما کمبود مناظر زیبا و فوق العاده نخواهید داشت. اکثر صندلی ها در فضای باز و بیرونی قرار دارند، اما  همه آنها پوشش داده شده و مجهز به سایه بان هستند. همه چیز در این رستوران طبیعی و پایدار است و با استفاده از مزارع و باغات خود به شما غذاهای تایلندی و بین المللی خوشمزه ارائه می دهند. اکثر غذاها می توانند بر اساس درخواست افراد گیاهخوار نیز تهیه شوند.

بهترین بارهای بانکوک
بهترین بارهای بانکوک

آدرس و لوکیشن و ساعت کاری:


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

یکشنبه تا دوشنبه

am 8:00 – pm 9:00

د دک بای آرون رزیدنس – The Deck by Arun Residence

با وجود تعداد زیادی از بارها و رستوران ها که در حاشیه رودخانه چائو پرایا (Chao Phraya) قرار گرفته اند، انتخاب تنها یکی از آنها برای غذا خوردن، قطعا می تواند یک تصمیم سخت باشد. اگر بخواهیم این انتخاب را ساده تر کنیم، این انتخاب می تواند د دک بای آرون رزیدنس (The Deck by Arun Residence) باشد. مناظر اطراف به خوبی غذاهای لذیذ آن است. در این ساختمان سه طبقه برای انتخاب وجود دارد: طبقه اول و دوم غذاهای خوشمزه تایلندی و بین المللی سرو می کنند، در حالی که در طبقه سوم (بار آماروسا – Bar Amorosa) می توانید لم دهید و یک میان وعده سبک و نوشیدنی کوکتل داشته باشید. هر طبقه ای را که شما انتخاب کنید، منظره فوق العاده ای از وات آرون باشکوه در کنار رودخانه خواهید داشت، که ارزش دیدن دارد.

آدرس و لوکیشن و ساعت کاری:
دوشنبه تا سه شنبه
10:00 am 8:00 – pm
جمعه تا شنبه
11:00 am 8:00 – pm

د گاردنز آو دینسور پالاس – The Gardens of Dinsor Palace

باغ های کاخ دینسور (The Gardens of Dinsor Palace) نیز رستوران دیگری است که باعث می شود شما احساس کنید که شلوغی پایتخت را پشت سر گذاشته اید. هیچ راهی بهتر برای لذت بردن از غذا در فضای باز این کاخ مستعمره دو طبقه وجود ندارد. کاخ در دهه 1930 ساخته شد و هدف اصلی ساخت آن، محل اقامت سلطنتی برای دختر شاهزاده بود. از آنجا که این رستوران برای مهمانان سلطنتی ساخته شده بود، هیچ جزئیاتی در طراحی این رستوران در حال حاضر عاشقانه، نادیده گرفته نشده است. از جمله شاخه های سرسبز اطراف آن که سایه در فضای باز ایجاد می کند، محل غذاخوری در فضای باز می تواند تا 300 نفر گنجایش داشته باشد.

بهترین بارهای بانکوک
بهترین بارهای بانکوک

آدرس و لوکیشن و ساعت کاری:

دوشنبه تا شنبه

اباو الون – Above Eleven

در طبقه 33ام ساختمان فریزر سوئیت Fraser Suites ، اباو الون (Above Eleven) قرار دارد. دو بخش فضای باز، درای پوشش وجود دارد که میتوانید انتخاب کنید، و هر دو چشم اندازهای دیدنی از پایتخت را دارند. حتما به دکور منحصر به فرد آن را در حالی که غذا می خورید توجه کنید، دکوری که مانند پارک مرکزی در نیویورک ساخته شده است. در حالی که بخش غذاخوری در فضای باز مطمئنا برای عکس های اینستاگرام شما ارزشمند است! اما حداقل از یکی از اتاقهای استراحت را نیز امتحان کنید.

بهترین بارهای بانکوک
بهترین بارهای بانکوک

آدرس و لوکیشن و ساعت کاری:

دوشنبه تا یکشنبه

2:00 pm 6:00 – am

چاکلت ویله – Chocolate Ville

اگرچه کمی در خارج از مرکز شهر واقع شده است ، اما چاکلت ویله (Chocolate Ville) و منطقه ی گسترده ی فضای باز آن قطعا ارزش رفتن را دارد. این رستوران مانند آن است که از یک روستای عجیب و جالب اروپایی در حومه بانکوک دیدن کنید. صدها صندلی در فضای باز در دسترس هستند، که همه آنها از مناظر عالی و دکور جذاب برخوردارند. بازدیدکنندگان می توانند یک غذای خانوادگی را پشت یکی از میزهای بزرگ چوبی که در مجاورت آبراهه های رستوران قرار دارند انتخاب کنند. همچنین میزهای بالا دارای ظرفیت دو نفر هستند که می توانید یک وعده غذای عاشقانه تر داشته باشید.

بهترین بارهای بانکوک
بهترین بارهای بانکوک

آدرس و لوکیشن و ساعت کاری:

دوشنبه تا شنبه

12:00 pm 4:00 – am

ایسایا سیامسه کلاب – Issaya Siamese Club

ویلای 100 ساله تایلندی که ایسایا سیامسه کلاب (Club Issaia Siamese) در آن قرار گرفته است مطمئنا یک فضای رمانتیک را برای شما فراهم می کند. با این حال، در بیرون از فضای داخلی، فضای باز جذاب تر برای نشستن وجود دارد. ممکن نیست که هر نوع درختان و باغ سرسبز در مرکز بانکوک باشد، اما این رستوران به گونه ای به نظر می رسد که شما احساس می کنید، تمام شهر شلوغ را رها کرده اید و به فضایی روستایی و زیبا آمده اید. این رستوران در ابتدا در دسامبر 2011 درهای خود را باز کرد و از آن زمان با بزرگترین تراس های بزرگ در فضای باز و دستور غذایی خوشمزه تایلندی که تحت نظارت دقیق سرآشپز  Yan Kittichai تهیه می شود، فضایی بسیار دلپذیر برای بازدیدکنندگان است.

بهترین بارهای بانکوک
بهترین بارهای بانکوک

آدرس و لوکیشن و ساعت کاری:

دوشنبه تا شنبه

2:30 am 11:30 – pm

10:30 pm 6:00 – pm

ورتیگو اند مون بار – Vertigo & Moon Bar

مناظر و ویو بهتر از آنچه در ورتیگو اند مون بار (Vertigo & Moon Bar) خواهید دید، پیدا نمی کنید. این رستوران و بار در ساعت 6 بعد از ظهر باز می شود و زمانی بسیار مناسب برای رفتن به طبقه 61 ام است تا دیدنی ها و مناظر شگفت انگیز شهر را مشاهده کنید. یک کوکتلمخصوص بگیرید و غروب خورشید را تماشا کنید یا به جای آن از گزینه های شام فوق العاده ای که در دسترس است امتحان کنید.

بهترین بارهای بانکوک
بهترین بارهای بانکوک

آدرس و لوکیشن و ساعت کاری:

دوشنبه تا شنبه

1:00 pm 5:00 – am

   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *