تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
اروپا, اسپانیا

این کشور دارای بهترین سواحل در جهان است | Spain 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین سواحل جهان

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره بهترین سواحل جهان ، سخن خواهیم گفت. در ادامه با تاپ تراول همراه باشید.

اسپانیا کشوری با بیشترین سواحل آبی بی نظیر در جهان است که 11 مورد آن فقط به لیست سال 2018 اضافه شده است.اسپانیا رسما به عنوان قهرمان جهان در زمینه کیفیت سواحل خود، پس از آنکه با 696 ساحل زیبا جایزه بلو فلگز (Blue Flags) را در سال 2018 دریافت کرد (بلو فلگز یک جایزه اروپایی برای سواحل بر پایه تمیزی و امنیت و کیفیت آب است).

این کشور از زمان آغاز طرح پرچم آبی در سال 1987 در جایگاه اول بوده است و در سال 2018 به یونان، فرانسه، ترکیه و پرتغال پیشی گرفته است .


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
بهترین سواحل جهان
بهترین سواحل جهان

این نتایج در روز سه شنبه توسط انجمن آموزش محیط زیست و مصرف کننده (Adeac)، بخش اسپانیایی فدراسیون اروپایی آموزش محیط زیست (FEE) منتشر شد.

معیارهای بلو فلگ شامل استانداردهای بالا برای ایمنی، کیفیت آب، اطلاعات و مدیریت زیست محیطی است. به علاوه ی سواحل، بلو فلگز به تفرجگاه های ساحلی و قایق های توریستی پایدار نیز اعطا شده است.

بهترین سواحل جهان
بهترین سواحل جهان

منطقه والنسیا بالاترین بلو فلگز، رتبه 132 را دارد، پس از آن گایسیا با 109 و کاتالونیا با 101 قرار دارند. اسپانیا 11 بلوفلگز دیگر در سال 2018 بیشتر از سال 2017 بدست آورد، اما برخی از سواحل نیز حذف قابل توجهی داشته اند.

خداحافظ بارسلونیتا

ساحل اصلی شهر بارسلونا لا بارسلونیتا (La Barceloneta) بلو فلگ خود را از دست داد، همچنین ساحل نوا لاکاریا (Nova Icària) در نزدیکی آن. شورای شهر این ناامیدی را کاهش داد و گفت که سواحل کیفیت آب تنی” خوب به جای” عالی ” که از نظر FEE برای رتبه بلو فلگ مورد نیاز است، به دست آورده اند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *