تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی, معرفی رستوران

رستوران عالی‌ قاپو تهران ، سفره خانه سنتی و محبوب 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رستوران عالی قاپو تهران

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ تراول شما را با رستوران عالی قاپو تهران ، سفره خانه ای سنتی و دیدنی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

رستوران‌های بسیاری در سراسر شهر بزرگ تهران وجود دارند که هرکدام به نوبه خود سعی دارند تا لحظات خوشی را برای مشتریانشان فراهم کنند. از آن‌جایی که غذای ایرانی متناسب با سلیقه و ذوق ایرانیان در طی سالیان دراز می‌باشد، غذاهای سنتی ایرانی و رستوران‌های ارائه‌ دهنده این غذاها همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرند. کیفیت و زیبایی فضا از عوامل تاثیر‌گذاری است که مشتریان را به این رستوران ها می‌کشاند.

رستوران عالی قاپو (Alighapoo Restaurant) یکی از بهترین سفره‌خانه‌های این شهر محسوب می‌شود که موسیقی زنده و غذاهای باکیفیتی دارد. این رستوران در سال 1358 توسط حاج محمد رشیدی طرقی، تاسیس شده است. این مکان بی‌نظیر، با معماری ایرانی، هنر ایرانیان را به نمایش گذاشته و در میان مهمانان خارجی، محبوبیت زیادی دارد. حال و هوای سنتی رستوران عالی قاپو و موسیقی زنده آن برای مشتریان بسیار دل‌چسب است.

رستوران عالی قاپو تهران


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

وارد محیط این رستوران که شوید گچبری‌ها و طاق‌هایی زیبا و سنتی را می‌بینید که همگی از زمان افتتاح رستوران باقی مانده است. خوشبختانه در طی سال‌ها این طراحی زیبا، کثیف یا در هم ریخته نشده است و مسئولان این رستوران اصالت آن را در کنار پاکیزگی و مرتب بودن حفظ کرده‌اند. آیینه‌کاری‌های سقف، نقاشی‌های دیواری زیبا و طاق‌هایی که با رنگ و آیینه تزئین شده‌اند واقعا همگی زیبا هستند و حس خوبی را در کنار صرف غذا منتقل می‌کنند.

رستوران عالی قاپو تهران

فضای رستوران عالی‌قاپو با گچ‌ بریهای سنتی، طاق‌های قدیمی و دکوری سنتی، شبیه به سفره‌ خانه‌های قدیمی ایرانی طراحی شده‌ است و به خوبی تداعی کننده حال و هوای تهران قدیم می‌باشد.

در ابتدا که وارد می‌شوید یک میز اردو و سلف سرویس می‌بینید. در این میز انواع سالاد و پیش‌غذاها موجود است که می‌توانید بدون محدودیت از بین آن‌ها انتخاب کنید و به میز خود ببرید. اما سرویس غذای اینجا سلف سرویس نیست و از روی منو انتخاب می‌شود.همچنین پرسنل این رستوران لباس‌های سنتی و جالبی دارند که کاملا با فضای رستوران هماهنگ است.

رستوران عالی قاپو تهران

منو رستوران 

در منو اصلی رستوران عالی قاپو، انواع چلوکباب‌های لذیذ مانند چلوکباب ممتاز گوسفندی، چلوکباب سلطانی، چلوکباب بختیاری، چلو گردن، چلو ماهیچه، قزل‌آلا و سایر غذاهای اصیل ایرانی مانند زرشک‌پلو با مرغ و ماهی قزل الا و خورشت‌های خوش عطر ایرانی مانند قورمه‌سبزی و قیمه و همچنین انواع خوراک مانند شنیسل مرغ، شنیسل ماهی و سایر خوراک خوش‌طعم دیگر را می‌توانید مشاهده کنید و سفارش دهید. قابل‌ ذکر است که دیزی نیز در این رستوران سرو می‌شود.

رستوران عالی قاپو تهران

آدرس: رستوران عالی قاپو در ونک، خیابان گاندی تهران قرار دارد.

وبسایت: http://www.alighapoo.com

شماره تلفن: 02188777803 و 02188784120


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *