تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
تهرانگردی

کافه رستوران‌ های موسیقی زنده ‌دار تهران 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

رستوران رفتن همیشه باهدف خوردن یک غذای باکیفیت و خوشمزه نیست. گاهی افراد با هدف وقت‌ گذرانی و تفریح در کنار خانواده یا دوستان به ویژه در آخر هفته‌ ها به رستوران می‌روند. به همین علت برخی از کافه رستوران‌ ها با اجرای موسیقی زنده ، فضای شادتر و متفاوت‌ تری را به وجود می‌ آورند تا اوقات خوشی را برای مشتریان خود به ارمغان آورند.

کافه رستوران‌ های موسیقی زنده ‌دار تهران

کافه رستوران کشتی رویال لانژ

کافه رستوران کشتی رویال لانژ از متفاوت‌ ترین کافه رستوران‌ های تهران است. این کافه رستوران شناور روی عرشه یک کشتی در آب‌های دریاچه چیتگر قرار دارد و شما می‌توانید هنگام سرو غذا از اجرای موسیقی زنده لذت ببرید. این کافه رستوران دو طبقه بوده و در طبقه شیشه‌ای پایین، رستوران و در طبقه بالا کافه قرار دارد. برای تماشای اجرای زنده موسیقی شما باید به طبقه بالای کشتی که بخش کافه این مجموعه است، مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که هنگام ورود به کافه رستوران رویال لانژ باید مبلغی را به عنوان ورودی پرداخت کنید که از هزینه غذا و نوشیدنی جداست.

کافه رستوران پارکینگ

کافه رستوران پارکینگ به دلیل داشتن دکور جذاب و فانتزی در بین نسل جوان، محبوبیت زیادی دارد. برای میز و صندلی‌های این کافه رستوران از طرح ماشین‌های قدیمی نظیر فولکس واگن و بنز استفاده شده است. این کافه رستوران که در محله میرداماد واقع شده، اجرای موسیقی زنده دارد. کافه رستوران پارکینگ دقیقا در کنار متروی میرداماد و در مجتمع تجاری رز قرار گرفته و به راحتی قابل دسترسی است.

کافه رستوران‌ های موسیقی زنده ‌دار تهران


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

رستوران بوشهری گبگو

رستوران بوشهری گبگو واقع در شهرک غرب تهران، اولین رستوران جنوبی تهران به شمار می‌رود. این رستوران دارای دکور سنتی و بااصالت، غذاهای خوشمزه و اصیل جنوبی و کیفیت بالاست. رستوران بوشهری گبگو در شهرک غرب، خیابان فخار مقدم، کنار مرکز خرید آرن قرار دارد. همچنین در این رستوران می‌توانید شاهد اجرای زنده موسیقی باشید. همان طور که ممکن است حدس زده باشید، موسیقی زنده رستوران بوشهری گبگو معمولا موسیقی جنوبی است. منوی رستوران بوشهری گبگو شامل انواع غذاهای متنوع و خوش عطر جنوبی نظیر میگو پفکی، قلیه ماهی، دال‌عدس، قیمه بوشهری و… است. حتی اگر طرفدار غذای جنوبی نیستید، باز هم به شما پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بی‌نظیر شانسی بدهید و آن را امتحان کنید.

رستوران باکارا لانژ

رستوران باکارا لانژ در برج آفتاب واقع در محدوده ونک تهران قرار دارد. این رستوران دارای غذا، موسیقی و دکور عربی بوده و شما را با حال و هوای کشورهای عربی آشنا می‌کند. در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای نام آشنای عربی مانند بشقاب فطایر و بطاطاحره المقربیه را مشاهده نمایید. همچنین در این رستوران می‌توانید قلیان سفارش دهید.

کافه رستوران‌ های موسیقی زنده ‌دار تهران

رستوران باغ بهشت

رستوران باغ بهشت در فشم قرار داشته و یک رستوران بزرگ با 6 طبقه مجزاست. هر یک از طبقات این رستوران دکوراسیون متفاوتی با طبقه دیگر دارد. رستوران باغ بهشت انواع آلاچیق‌ها و اتاق‌های دو تا صد نفره را داراست که برای افراد مختلف با نیازها و سلایق متفاوت، مناسب است. چه بخواهید یک وعده غذای دو نفره میل کنید یا خانوادگی به رستوران بروید یا حتی مهمانی و جشن در رستوران برگزار کنید، رستوران باغ بهشت امکانات و شرایط مورد نیاز شما را فراهم می‌کند. آلاچیق‌ها و آشپزخانه این رستوران فضای شیشه‌ای دارد و شما می‌توانید آشپزهای این رستوران را در حال کار مشاهده کنید. همچنین منوی این رستوران انواع غذاها را در خود جای داده و با هر بودجه‌ای می‌توانید غذا سفارش دهید. به علاوه کیفیت مواد اولیه استفاده شده در غذاهای رستوران باغ بهشت عالی بوده و غذاهایی باکیفیت و خوشمزه در این رستوران سرو می‌شوند.

رستوران سنتی شهربانو

رستوران سنتی شهربانو در غرب تهران قرار داشته و از بهترین رستوران‌های دارای اجرای موسیقی زنده در این منطقه است. غذاهای این رستوران در دو وعده ناهار و شام و به شکل سلف سرویس سرو می‌گردند. در رستوران شهربانو هر شب از ساعت 8 تا 12 موسیقی زنده اجرا می‌شود و به همین علت در این ساعات این رستوران بسیار شلوغ می‌شود. بنابراین بهتر است از قبل با شماره 88385510 – 021 تماس گرفته و میز رزرو کنید. رستوران سنتی شهربانو در شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، مجتمع تجاری خلیج فارس قرار دارد.

کافه رستوران‌ های موسیقی زنده ‌دار تهران

رستوران سنتی ترمه

رستوران سنتی ترمه رستوران دیگری است که توانسته با اجرای زنده موسیقی، جای خود را در دل مشتریان باز کند. این رستوران فضایی سنتی و دلنشین دارد و در هتل فردوسی واقع شده است. در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را مشاهده کنید. از آنجایی که رستوران سنتی ترمه در هتل فردوسی قرار دارد، توریست‌های زیادی همه ساله به این رستوران می‌آیند. رستوران ترمه در میدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، هتل بزرگ فردوسی واقع شده است و برای رزرو میز نیز می‌توانید با شماره 66711449 – 021 تماس حاصل نمایید.

رستوران سنتی گیلار

رستوران سنتی گیلار توانسته با فضاسازی مناسب، کاری کند که در تهران بتوانید وارد حال و هوای گیلان شوید. این رستوران همچنین با اجرای موسیقی زنده توانسته جای خود را در دل دوستداران گیلان و مشتریان خود باز کند. رستوران سنتی گیلار منویی متنوع از غذاهای گوناگون با کیفیت بالا دارد. این رستوران در نیاوران، به طرف تجریش، نرسیده به چهارراه مژده قرار دارد و جهت رزرو میز می‌توانید با شماره 22741665 – 021 تماس حاصل نمایید.

کافه رستوران‌ های موسیقی زنده ‌دار تهران

رستوران باربد

رستوران باربد نیز از طراحی سنتی ایرانی بهره می‌برد. این رستوران با دارا بودن فضایی بزرگ و دل‌انگیز، مکانی مناسب برای برگزاری مهمانی‌های خانوادگی است. همچنین در این رستوران هر شب از ساعت 8 تا 12 موسیقی زنده اجرا می‌شود. رستوران باربد بخشی مجزا برای استفاده از قلیان دارد. این رستوران در ونک، خیابان سئول، بالاتر از میدان شیخ بهائی، پلاک 57 قرار داشته و جهت رزرو میز می‌توانید با شماره 88068410 – 021 تماس حاصل نمایید.

رستوران سنتی عالی قاپو

رستوران سنتی عالی قاپو از دیگر رستوران‌هایی است که از اجرای موسیقی زنده بهره می‌برد. در معماری این رستوران سنتی از معماری اصفهان الهام گرفته شده و مکانی مناسب برای وقت گذرانی با خانواده است. در منوی این رستوران می‌توانید غذاهای ایرانی متعددی را مشاهده کنید. کباب‌های این رستوران بسیار مشهور بوده و از غذاهایی است که بهتر است آن را امتحان کنید. رستوران سنتی عالی قاپو در میدان ونک، اول خیابان گاندی، پلاک 55 قرار داشته و جهت رزرو میز می‌توانید با شماره 88777803 – 021 تماس حاصل نمایید.

کافه رستوران‌ های موسیقی زنده ‌دار تهران

رستوران سنتی کشتی سندباد

رستوران سنتی کشتی سندباد به شکل کشتی طراحی شده است. این رستوران نورپردازی خاص خود را داشته و هر شب نیز اجرای زنده موسیقی دارد. رستوران سنتی کشتی سندباد دارای پارکینگ بوده و از طریق شماره تماس 66469025 – 021 می‌توانید اقدام به رزرو میز نمایید. این رستوران منوی متنوعی داشته و غذاهای آن نیز از مواد اولیه باکیفیت تهیه می‌شوند. رستوران سنتی کشتی سندباد در تهران، خیابان ولی عصر، خیابان طالقانی، روبروی جهاد سازندگی، پلاک 23، هتل پارسا واقع شده است.

رستوران حوض خونه

رستوران حوض خانه با فضای سنتی و دلنشین خود، از دیگر رستوران‌های موسیقی زنده‌دار تهران به شمار می‌رود. این رستوران علی رغم کوچک بودن، فضایی گرم و صمیمی دارد. منوی این رستوران بسیار متنوع بوده و پرسنل آن نیز با لباس‌های زیبای محلی و با استفاده از طروف سنتی از شما پذیرایی می‌کنند. همچنین در رستوران حوض خونه هر شب می‌توانید شاهد اجرای زنده موسیقی پاپ باشید. این رستوران در شریعتی، روبه‌روی خیابان ملک قرار داشته و از طریق شماره تماس 77539684 – 021 می‌توانید اقدام به رزرو میز نمایید.

کافه رستوران‌ های موسیقی زنده ‌دار تهران

رستوران باغ صبا

رستوران باغ صبا طراحی خاصی شبیه به دکوراسیون دوره قاجار دارد. این رستوران با طراحی داخلی و دکوراسیون خاص خود توانسته در بین محبوب‌ترین رستوران‌های موسیقی زنده‌دار تهران قرار گیرد. منوی این رستوران نیز بسیار متنوع بوده و در تهیه غذاها از مواد اولیه باکیفیت استفاده می‌شود. رستوران باغ صبا در شریعتی، روبه‌روی خیابان ملک قرار داشته و برای رزرو میز می‌توانید با شماره 77539684 – 021 تماس حاصل نمایید.

باغ رستوران گل یخ

باغ رستوران گل یخ واقع در منطقه فرحزاد از باغ رستوران‌های محبوب پایتخت است. این باغ رستوران فضایی بسیار بزرگ داشته و برای برگزاری دورهمی‌ها و مهمانی‌های خود می‌توانید روی آن حساب کنید. همچنین در این باغ رستوران اتاقک‌های چوبی نیز قرار دارند که می‌توانید به صورت خصوصی از آن‌ها استفاده کنید. این رستوران دارای پارکینگ بوده و از نظر پیدا کردن جای پارک دغدغه و مشکلی نخواهید داشت. باغ رستوران گل یخ در اشرفی اصفهانی، روبروی چاردیواری، ابتدای فرحزاد، خیابان صحرا قرار دارد. جهت رزرو میز می‌توانید با شماره 88772668 – 021 تماس حاصل نمایید. همچنین در این باغ رستوران در روزهای پنجشنبه و جمعه موسیقی زنده اجرا می‌شود. ورود به این باغ رستوران رایگان بوده و نیازی به پرداخت ورودی ندارد.

کافه رستوران‌ های موسیقی زنده ‌دار تهران

رستوران شبستان

رستوران شبستان از دیگر رستوران‌هایی است که از اجرای موسیقی زنده بهره می‌برد. این رستوران برای برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب است. در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی سنتی و همچنین غذاهای فرنگی نظیر استیک مرغ، استیک گوشت، جوجه چینی و… را مشاهده نمایید. در میان غذاهای این رستوران، کباب کاردی و باقلاپلو با گوشت گردن از محبوبیت بیشتری برخوردارند. همچنین پس از سرو غذا می‌توانید میوه، چای و باقلوا یا بستنی سفارش دهید. رستوران شبستان همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب پذیرای مشتریان است. این رستوران در تهران، خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، بعد از چهارراه طالقانی، پلاک 90 واقع شده است. برای رزرو میز و همچنین اطلاع از زمان اجرای موسیقی زنده در رستوران شبستان می‌توانید با شماره 88922080 – 021 تماس حاصل نمایید.

رستوران سروستان

رستوران سروستان نام رستورانی در نزدیکی دریاچه چیتگر است که تمامی غذاهای خود را با روغن زیتون طبخ می‌کند. منوی این رستوران بسیار متنوع بوده و انواع غذاهای شمالی و فست فود را شامل می‌شود. همچنین در رستوران سروستان غرفه‌هایی ویژه عکاسی و فروش صنایع دستی نیز قرار دارند که می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. رستوران سروستان همه روزه از ساعت 17:30 عصر تا 24 بامداد فعالیت داشته و پذیرای مشتریان است. برای رزرو میز می‌توانید با شماره 09357673547 تماس حاصل نمایید. این رستوران در همت غرب، شهید خرازی، خروجی دریاچه چیتگر قرار دارد. اجرای موسیقی زنده در این رستوران از ساعت 8 شب آغاز شده و تا ساعت 11 شب ادامه پیدا می‌کند.

کافه رستوران‌ های موسیقی زنده ‌دار تهران

رستوران لیدوما

کافه رستوران لیدوما واقع در میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی، از کافه رستوران‌های معروف و لاکچری شهر تهران است که از اجرا موسیقی زنده بهره می‌برد. این کافه رستوران همه روزه از ساعت 7:30 تا 12 شب فعالیت داشته و پذیرای مشتریان است. جهت رزرو میز و اطلاع از زمان اجرای موسیقی زنده می‌توانید با شماره 86090890 – 021 تماس حاصل نمایید.

کافه رستوران لیدوما دارای فضای CIP اختصاصی و روف گاردن است. همچنین این کافه رستوران فضای بزرگ و امکانات مناسبی برای برگزاری مهمانی و جشن دارد. بنابراین اگر می‌خواهید جشن‌ها و مهمانی‌های خود جایی غیر از خانه برگزار کنید، می‌توانید لیدوما را به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ ها در نظر بگیرید. منوی این کافه رستوران متشکل از انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی بوده و انواع نوشیدنی‌ها و کیک‌های تازه و خوشمزه را نیز شامل می‌شود.

سخن پایانی

برخی از کافه رستوران‌ های شهر تهران با بهر‌گیری از اجرای موسیقی زنده توانسته‌ اند جای خود را در دل مشتریان باز کرده و محبوبیت بیشتری پیدا کنند. این رستوران‌ها معمولا به نسبت رستوران‌ های عادی شلوغ‌ تر بوده و بهتر است پیش از مراجعه، به ویژه در ساعات اجرای موسیقی زنده، میز خود را رزرو کنید. از جمله رستوران‌های موسیقی زنده‌دار شهر تهران می‌توان به رستوران لیدوما، رستوران شبستان، رستوران حوض خونه، رستوران باغ صبا و رستوران سنتی شهربانو اشاره کرد.

+ کافه رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران را بشناسید


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *