تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ترکیه, دیدنی های آنتالیا

بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا کجاست ؟ 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا در رزرو تور آنتالیا کجاست ؟

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی آنتالیا درباره بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا در هنگام رزرو تور آنتالیا سخن خواهیم گفت . حتما برای شما هم پیش آمده است که قصد خرید تور آنتالیا داشته اید و هنگام رزرو هتل مورد نظر در آنتالیا با مناطق مختلی در اطراف آنتالیا که هتل ها در آنجا بنا شده اند برخورد خواهید کرد . در این مقاله قصد معرفی این مناطق را داریم تا بتوانید بهترین منطقه اقامت در آنتالیا را برای خود انتخاب کنید

مختصری درباره آنتالیا بدایند :

از جمله های شهرهای بی نظیر گردشگری در ترکیه ، آنتالیا است که دارای صفات بیشماری در میان مسافران و گردشگران منطقه و همچنین گردشگران مختلف دنیا می باشد که به این منطقه می آیند تا یک سفر خاطره انگیز را برای خود و خانواده شان به ارمغان بیاورند . از مناطقی که می توان به آن اشاره کرد سواحل بی نظیر و بی همتا آن ، هتل ها و رستوران ها و مراکز خرید آن است همچنین دارای مکانهای تاریخی و قدیمی دیدنی می باشد که برای علاقه مندان بسیار جذاب است حال تصور کنید اگر به چنین شهری با همه این ویژگی های خوب سفر کنید چقدر برای شما لذت بخش خواهد بود و همچنین این شهر نسبت به شهرهای دیگر برای بسیاری از گردشگران ارزان می باشد .

اگر جز دوستداران تاریخ هستید باز هم در این سفر بی‌نصیب نخواهید ماند. زیرا این شهر در زمان روم باستان بی‌سابقه ترین دوران پیشرفت خود را طی کرده است. شهر فرهنگ و آفتاب، ترکیبی مثال زدنی از مدرنیته و سنت را برایتان به نمایش خواهد گذاشت. از نظر هواشناسی تا اکنون برف و یخبدان در این شهر به ندرت دیده شده‌ است. بنابراین مقصد، شهری تابستانی است. امروزه آنتالیا از سرتاسر دنیا میزبان میلیون‌ها گردشگر و جهانگرد است که به محض ورود به فرودگاه آنتالیا، به یکی از اصلی‌ترین مناطق توریستی آنتالیا که در نوار ساحلی قرار دارند ، می روند و تعطیلات خود را در در هتل‌های نوساز و مجهز این منطقه سپری می‌کنند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

آنتالیا دارای مناطق توریستی معروف و منحصر به فردی است که اکثر مسافران بنا به بودجه و هتل و محیط مورد علاقه خود یکی از این پنج منطقه را انتخاب می کنند. این مناطق که بین نیم ساعت تا 1 ساعت از آنتالیا فاصله دارند شامل مناطق لارا، بلک، کمر و سیده هستند. این چهار منطقه از بهترین مناطق آنتالیا برای یک سفر بی نظیر هستند.

منطقه لارا – LARA

منطقه لارا یکی دیگر از بهترین مناطق آنتالیا با آب های شفاف و دریایی ملایم بوده که به سرعت گسترش یافته است. این گسترش همچنان ادامه یافته تا جایی که به یکی از جذابترین مکان ها برای اقامت و استراحت گردشگران تبدیل شده است. منطقه لارا نزدیک ترین ناحیه به شهر آنتالیا بوده و تنها ۶ کیلومتر در سمت شرق این شهر قرار گرفته است. لارا دارای سواحلی با شن های طلایی و سنگریزه ها بوده و دریای آن نیز امواجی ملایم دارند. بسیاری از بخش های سواحل منطقه لارا برای گردشگران با امکانات بسیار زیادی تجهیز شده اند.

این سواحل از صخره های آنتالیا آغاز شده و تا بخش های پایینی آبشار دودن Düden به طول چندین کیلومتر امتداد می یابد. جالب است بدانید که بیش از یک میلیون و هشتصد هزار متر مربع از نواحی ساحل در منطقه لارا قرار گرفته است. هتل های بسیار متنوعی در این ناحیه وجود داشته که از جمله آن ها می توان به Kervansaray Lara Hotel، Grand Park Lara، Ramada Resort Lara اشاره کرد.

بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا

به سبب نزدیکی به فرودگاه و مرکز شهر هتل های این منطقه از مشهوریت و نام آوری فراوان برخوردارند. علی رغم اینکه هتل های منطقه لارا کوندو تماماً ۵ ستاره می باشند ولی به سبب تغییر فصول و ماهها هتل های با قیمت مناسب را نیز می توان پیدا کرد.

دکوراسیون هتل های منطقه لارا اصولا مدرن، ساده و گاهی رنگارنگ هستند. جالب است که بدانید بیشتر هتل های 5 ستاره منطقه لارا در آنتالیا all-inclusive هستند و غذاها، میان وعده ها و نوشیدنی ها را به صورت کاملا رایگان برایتان سرو می کنند، البته رستوران های جذابی نیز در نزدیکی ساحل لارا وجود دارد که غذا خوردن در آن ها نیز احتمالا برایتان جالب خواهد بود.

بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا
بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا

منطقه بلک – BELEK

منطقه بلک حدودا در 45 کیلومتری شرق آنتالیا واقع شده است و لاکچری بودن و لوکس بودن را تمام و عیار برای توریستان معنا می کند. بعضی از بهترین هتل های لاکچری آنتالیا در این شهر کوچک اقامتگاهی واقع شده اند. پس کسانی که عاشق معماری های فوق العاده لوکس با سنگ های مرمرین و یا عاشق ساختمان های مدرن با تزئینات ترکیه ای، اسپا و گلف هستند، باید بدون تامل هتل های بلک را برای اقامت در آنتالیا انتخاب کنند. ساحل بلک به زیبایی با کوهستان ها احاطه شده است و آب های کریستالی و شن های ساحلی بی نظیری را به توریستان آفر می دهد.

از طرفی بلک به عنوان یک منطقه عالی در تور ارزان آنتالیا برای اقامت زوج های جوان برای تجربه اقامتی رومانتیک در آنتالیا نیز شناخته می شود. چراکه بلک به خوبی آرامش را با امکانات لوکس در آمیخته است و به بهترین شکل به توریستان خدمات ویژه ای ارائه می کند. جالب است که بدانید بعضی از هتل های بلک فقط مختص به بزرگسالان هستند و کودکان نمی توانند در آن ها اقامت داشته باشند.

بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا
بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا

منطقه بلک ترکیه دارای بهترین و گرانترین هتل های موجود می باشند و در این منطقه بیش از ۹۹% هتل ها ۵ ستاره می باشند. بلک در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است. اغلب هتل های ۵ ستاره این منطقه بسیار لوکس می باشند و می توان به Rixos Premium Belek، Titanic Deluxe Belek Beach، Ela Quality Resort Belek اشاره کرد.

بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا
بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا

منطقه کمر – Kemer

منطقه کمر منطقه ای است که در فاصله ۴۰ کیلومتری به سمت جنوب آنتالیا قرار گرفته و میزان شوری آب در این منطقه بالا نیست. نام این منطقه از دیوار بلندی که در جلوی روستا برای جلوگیری از ورود سیل کشیده شده بود گرفته شده است. توسعه و رشد این شهر بر اساس گسترش توریست انجام شده و سراسر آن را هتل های مجلل، رستوران ها، کافه ها و سواحل زیبا فرا گرفته است. آب های شفاف و زلال این منطقه می تواند فرصتی را برای گشت زنی با کشتی یا قایق به وجود آورده و همچنین افراد می توانند در این مناطق با شنا یا غواصی کردن در سواحل زیبای آن لذت ببرند. تفریگاه های مجهز و ساحلی منطقه کمر باعث شده تا علاقه مندان به دریانوردی و قایقرانی، سواحل بکر این منطقه را برای لذت بردن خود استفاده نمایند.

ساحل منطقه کمر جزء مناطقی است که پرچم آبی دارد. اصطلاح پرچم آبی از سوی اتحادیه اروپا ارائه گردیده و به معنی سواحل پاک و تمیز و دارای بالاترین استانداردهای زیست محیطی می باشد. منطقه کمر آنتالیا یکی از مکان های دیدنی بوده و آب و هوای تابستان های آن در طول روز به بیش از ۳۲ درجه و کمتر از ۱۰ درجه نخواهد رسید. از جمله هتل هایی که در این منطقه و یا نزدیکی آن وجود دارند می توان به Orange County Resort Hotel، Rixos Sungate، PGS Hotels Rose Residence Beach می توان اشاره کرد.

بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا
بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا

منطقه کمر (Kemer) طبیعی ترین و سرسبزترین منطقه آنتالیا می باشد. در این منطقه هتل هایی با درجه بندی بین ۲ تا ۵ ستاره را می توان یافت. به سبب وجود روستاهای با امکانات توریستی، گردشگرانی که طبیعیت را می پسندند نیز از روستاها برای اقامت خویش بهره می جویند.

بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا
بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا

منطقه سیده – Side

منطقه سیده در مجموع یکی از شناخته شده ترین مناطق گردشگری ترکیه به شمار می آید. این منطقه بندری در عین حال منطقه ای تاریخی و باستانی نیز محسوب گردیده، و در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد.امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی، ساحل ماسه ای، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت رفاه گردشگران ارائه می دهد به یک مرکز توریستی مهم تبدیل شده است.

تعداد بی شمار مغازه، کافه و رستوران، که همگی دارای چشم انداز زیبا از دریا می باشد زیبائی این منطقه را دو چندان نموده است.مغازه هایی که در اطراف خیابانهای پارک قرار گرفته اند با فروش جواهرات زیبا و وسایل چرمی متنوع خدمات خوبی را به مشتریان ارائه می نمایند.تالار تآتر تزئین شده با ستو نهای زیبا، در این منطقه از جمله زیباترین و بزرگترین تالارها بشمار می آید. بازار معبد آپولو و گورستان که در نزدیکی دریا قرار دارد از مناطق تاریخی دیگر این منطقه به شمار می آید.

بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا
بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا

در غرب ناحیه سیده مرکز توریستی کوم کوی (KumKōy) واقع شده و همچنین در فاصله ۱۵ کیلومتری شمال آن بوجاک شیهلار (Bucakşihlar) قرار گرفته است. توجه کنید که در این مناطق بازدید از حمام های رومی، کلیساها، آرامگاه ها و بازارهای تاریخی را از دست ندهید. از جمله هتل های این منطقه می توان به Royal AlhambraPalace ، VONRESORT Golden Coast، Roma Beach Resort & Spa اشاره نمود.

بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا
بهترین مناطق برای اقامت در آنتالیا

منطقه سیده (Side) در شهر آنتالیا از دیدنی ترین و زیباترین مناطق آنتالیا می باشد که با ساحل شنی نرم و انواع پلاژها توانسته نظر توریستها را به خود جلب کند. این منطقه از مرکز شهر ۱٫۵ ساعت مسافت دارد. در منطقهسیده هتل ها در دامنه و رنج ۲ تا ۵ ستاره می باشند.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *