تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
چالوس, مازندران

معرفی بهترین هتل‌های چالوس 

بسیاری از انسان‌ها به کشاورزی یا باغبانی علاقه دارند. تجربه پرورش یک موجود زنده از بذر تا درخت، بسیار لذت‌بخش است. معمولا انسان‌ها وقتی به چنین فعالیت‌هایی مشغول می‌شوند، احساس آرامش می‌کنند. سفر به طبیعت سبز، تجربه‌ای است که می‌تواند شما را برای مدتی از زندگی روزمره و خسته‌کننده‌تان دور کند. متاسفانه کشور عزیز و پهناور ما ایران مکان‌های سبز زیادی ندارد.

عمده این مناطق، در نوار شمالی ایران قرار دارند. به همین دلیل، اکثر مسافرینی که می‌خواهند دل به طبیعت سبز بزنند، راهی نواحی شمالی ایران می‌شوند. یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین این شهرها، شهر چالوس است. چالوس طبیعت بکر جذابی دارد که برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی، مانند بهشتی بر روی زمین است. چالوس به خاطر طبیعت خاص خود، گردشگران زیادی را هر ساله جذب می‌کند. به همین دلیل، هتل‌ها و مهمانسراهای زیادی در این منطقه وجود دارند. از میان تمامی انواع این‌ هتل‌ها، قصد داریم که بهترین‌ها را بررسی کنیم. اگر شما نیز قصد رزرو هتل چالوس را دارید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

معرفی بهترین هتل‌های چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس را چقدر می‌شناسید؟

بزرگ‌ترین هتل شهر چالوس، هتل ونوس پلاس است. این هتل با ارائه سطح بالایی از خدمات و سرویس‌ها، یکی از بهترین گزینه‌های شما برای رزرو هتل چالوس به شمار می‌رود. طراحی داخلی هتل ونوس پلاس چالوس بسیار تماشایی است. المان‌های بصری به کار رفته در فضاهای داخلی هتل ونوس پلاس، تجربه اقامت در محیطی آرام و چشم‌نواز را به شما هدیه می‌کنند. همچنین نورپردازی ویژه به کار رفته در فضاهای داخلی هتل، چشمان شما را نوازش خواهند داد. این نورپردازی‌ها در عین ملایمت، بسیار زیبا و جالب اند. به صورت کلی، اگر شما در یکی از رشته‌های معماری، عمران، طراحی، مهندسی شهرسازی و … تحصیل می‌کنید، مراجعه به هتل ونوس پلاس چالوس منبع الهام مناسبی برای شما خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این هتل، موقعیت جغرافیایی مناسب آن است. فاصله این هتل تا شهرک توریستی نمک آبرود تنها 900 متر است. اگر به پیاده‌روی علاقه داشته باشید، با یک پیاده‌روی کوتاه 11 دقیقه‌ای به این منطقه برسید. با افزایش فاصله، به مرکز خرید ایران کتان می‌رسید. این مرکز خرید، تنها هفت دقیقه با خودرو از هتل فاصله دارد.

معرفی بهترین هتل‌های چالوسهمچنین، رستوران ساحلی باران نیز در همان محدوده قرار دارد. فاصله رستوران ساحلی باران از هتل ونوس پلاس به پنج کیلومتر هم نمی‌رسد! در فواصل بلندتر از پنج کیلومتر، می‌توانیم به فروشگاه لایکو اشاره کنیم. همانطور که خودتان هم مشاهده می‌کنید، موقعیت مکانی هتل ونوس پلاس گزینه‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. در آخر، نزدیک‌ترین بنا به خود ساختمان هتل ونوس پلاس چالوس، رستوران آبشار است. این رستوران کیفیت غذایی مناسبی دارد. هرچند، کیفیت بالای غذاهای خود هتل ونوس پلاس شما را از مراجعه به هر رستوران دیگری معاف می‌کند. در رستوران‌های این هتل، انواع غذاهای داخلی و خارجی سرو می‌شوند. بنابراین، هر نوع سلیقه‌ای در نهایت می‌تواند غذای موردعلاقه خود را در این رستوران ها بیابد. هتل ونوس پلاس چالوس، تخفیف پنج درصدی تابستانه بر روی هزینه اقامت خود ارائه می‌کند. اگر قصد رزرو هتل چالوس را دارید، این تخفیف را از دست ندهید!

هتل آزادی خزر، تنها هتل پنج ستاره مجاور دریا

مجاورت با دریا امتیاز مهمی است که هتل‌های محدودی دارند. حتی هتلی مانند هتل ونوس پلاس که موقعیت جغرافیایی عالی و بی‌نظیری دارد، با ساحل دریا فاصله‌ای پنج کیلومتری دارد! این درحالی است که هتل آزادی خزر دقیقا در مجاورت دریاست و با فاصله‌ای بسیار اندک به آن راه دارد. با اقامت در هتل آزادی خزر چالوس، هر لحظه که اراده کنید می‌توانید به ساحل دریای خزر دسترسی پیدا کنید. برای دوست‌داران ساحل و دریا، گزینه‌ای بهتر از هتل آزادی خزر یافت نمی‌شود! فقط در نظر داشته باشید که به دلیل اعمال محدودیت‌هایی توسط شبکه بهداشت، همه رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی درونی هتل تعطیل اند.

علاوه بر منابع طبیعی، هتل آزادی خزر به امکانات تفریحی بسیاری دسترسی دارد. مجموعه تله‌کابین بزرگ خزر در همسایگی هتل آزادی خزر قرار دارد و منظره‌ای بسیار تماشایی برای مسافرین عزیز هدیه می‌دهد. علاوه بر این، این هتل تا شهرک توریستی نمک آبرود نیز فاصله بسیار کمی دارد. جدای از تمام این‌ها، جنگل‌های هیرکانی مازندران دور تا دور هتل آزادی خزر را فرا گرفته اند. بنابراین اگر شما از فعالین محیط زیست هستید یا به این زمینه علاقه دارید، هتل آزادی خزر انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. به دلیل تراکم بالای پوشش گیاهی و مجاورت با دریا، آب و هوای این ناحیه در هر چهار فصل بسیار عالی است. همچنین پس از رفع محدودیت‌های شبکه بهداشت، خدمات داخلی هتل نیز مجددا فعال می‌شوند و به ارائه خدمات به مشتریان محترم می‌پردازند.

معرفی بهترین هتل‌های چالوس

هتل ملک چالوس، انتخابی ارزان اما باکیفیت

به عنوان یک هتل ارزان، می‌توانید به سراغ هتل ملک چالوس بروید. این هتل یک هتل سه ستاره نسبتا کوچک است که خدمات بسیار مناسبی دارد. هتل ملک چالوس بین دو شهرستان چالوس و نوشهر قرار دارد. فاصله هتل ملک، با هر دو شهرستان اندک است و از این هتل می‌توانید به راحتی به هر دو شهرستان نوشهر و چالوس دسترسی داشته باشید. هتل ملک چالوس در دو طبقه ساخته شده است. در مجموع این دو طبقه، 43 اتاق و فضای اقامتی مختلف وجود دارند که از مسافرین محترم پذیرایی می‌کنند. درصورتی که همچنان سوالاتی درمورد رزرو هتل چالوس یا لیست هتل های باکیفیت این منطقه دارید، می‌توانید با قسمت پشتیبانی مجموعه ما تماس بگیرید و سوالات خود را با متخصصین ما در میان بگذارید. متخصصین ما در قسمت پشتیبانی با دقت به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *