تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
ایران, راهنمای سفر, گلستان, گیلان, مازندران, هرمزگان

از شمال تا جنوب کشور ؛ تنها در چند روز 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

اگر شما از دسته افرادی هستید که به سفر و گشت‌وگذار علاقه دارید، باید با مناطق مختلفی آشنا باشید تا بتوانید از زیبایی‌های خلقت لذت کافی را ببرید. از همین جهت تصمیم داریم شما را با شمال تا جنوب کشور آشنا کنیم و از زیبایی که در این مسیر دیده می‌شود، برای شما تعریف کنیم.

از شمال تا جنوب کشور؛ تنها در چند روز

معروف‌ ترین شهرهای شمالی کشور

سفر به شمال همیشه یکی از انتخاب‌های اصلی برای افراد بوده است؛ اما از آنجایی که شهرهای شمالی بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید از هر یک دیدن کنید، انتخاب آسانی پیش رویتان نخواهد بود. از همین جهت در ادامه معروف‌ترین شهرهای شمالی کشور را برای شما معرفی می‌کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید و در صورت تصمیم به سفر، بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

رامسر: بدون شک رامسر از زیباترین شهرهای شمالی کشور به حساب می‌آید که از مناطق گردشگری بسیاری برخوردار است و به همراه طبیعت بکری که دارد، سالانه گردشگران بسیاری به آن سفر می کنند. در این شهر مراکز خرید، رستوران‌های گوناگون، مکان‌های تفریحی بسیار و … دیده می‌شود که شما می‌توانید چند روزی را به سفر و بازدید از رامسر اختصاص دهید.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

نور: نور از دیگر شهرهای شمالی به حساب می‌آید که جنگل و دریا را با هم دارد. در 15 کیلومتری این منطقه، چمستان واقع شده که جاده‌ای سرسبز و پر از درخت دارد. اگر شما این جاده سرسبز را طی کنید، به دریاچه الیمالات می‌رسید که سکوت و زیبایی آن شما را وجد می‌آورد.

نوشهر: نوشهر بهترین انتخاب برای طبیعت‌گردی به نظر می‌رسد. در این منطقه ویلاهای ساحلی بسیاری وجود دارد که همین موضوع یکی از دلایل شهرت نوشهر محسوب می‌شود. همچنین شما می‌توانید با سفر به این شهر، از جاذبه‌هایی چون آبشار انگاس، تالاب ارواح و دیو چشمه دیدن کنید.

چالوس: زیبایی جاده چالوس وصف‌ نشدنی است و شما می‌توانید طبیعت متفاوتی را در این مسیر مشاهده کنید. پس از پشت سر گذاشتن این جاده زیبا، به شهر زیبای چالوس خواهید رسید. بدون شک این شهر از زیباترین شهرهای شمالی ایران به حساب می‌آید که البته مرز کوتاهی با ساحل دارد. از همین جهت اجاره ویلا ساحلی در چالوس می‌تواند یک انتخاب مناسب برای تکمیل کردن سفری لذت‌بخش باشد.

شهرهای شمالی به چهار مورد گفته شده ختم نمی‌شوند؛ بلکه در این راستا می‌توان به شهرهای دیگری ماسوله، لاهیجان، بندر ترکمن، فریدون‌کنار، عباس‌آباد و … اشاره کرد. شما می‌توانید برای سفر و بازدید از شهرهای شمالی یکی از موارد نام برده شده را انتخاب کنید و یک تجربه فراموش نشدنی را برای خود بسازید.

شاهراه سفر در جنوب ایران

بدون شک جنوب کشور از بهترین و پرطرفدارترین مناطق برای گردشگری به حساب می‌آید. همان‌طور که همه اذعان داریم، مردم این منطقه خونگرم، صمیمی و مهمان‌نواز هستند و همین موضوع سبب شده که تعداد مسافران و گردشگرانی که این منطقه را انتخاب می‌کنند، بیشتر شود. از جمله استان‌هایی که شما می‌توانید در زمان سفر به جنوب کشور از آن‌ها بازدید کنید، می‌توان به خوزستان، بوشهر و هرمزگان اشاره کرد. هر یک از این استان‌ها مناطق گردشگری مخصوص به خود را دارند و شما می‌توانید هر روز از سفرتان را به بازدید از آن‌ها بپردازید.

بندرعباس یکی از شهرهای زیبای جنوبی است که طرفداران بسیاری دارد و شما می‌توانید با سفر به این منطقه، خوراک‌های دریایی که تنوع بسیاری دارند را تجربه کنید. همچنین جاذبه‌های این منطقه نیز بسیار است که شما می‌توانید آن‌ها را در گوشه و کنار شهر مشاهده کنید. اجاره یک آپارتمان شیک و تمیز در بندرعباس این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید از مناطق گوناگون و جاذبه‌های بسیار این شهر دیدن کنید و از آن‌ها لذت ببرید.

پایتخت، یکی از مقاصد سفر هر ایرانی

تا به اینجا شمال و جنوب ایران را تا حدودی مورد بررسی قرار دادیم و در این مسیر نام شهر و استان‌های معروف را نیز ذکر کردیم؛ اما اگر از کنار تمام این شهر و استان‌ها بگذریم، به پایتخت ایران می‌رسیم. بدون شک بازدید و گردشگری در تهران برای هر مسافر و گردشگری حائز اهمیت است.

از شمال تا جنوب کشور؛ تنها در چند روز

همان‌طور که می‌دانید، تهران بزرگ‌ترین شهر ایران به حساب می‌آید. از همین جهت شما می‌توانید در این شهر موزه، پارک، کوه، پارک‌های جنگلی، رستوران‌های شکیل و متنوع، مرکزهای خرید بزرگ و … را مشاهده کنید و به بازدید از آن‌ها بپردازید. سفر به تهران در تمام ماه‌ها و روزهای سال امکان پذیر است؛ اما اگر شما از دسته افرادی هستید که در پایتخت محل سکونتی را ندارید، توصیه می‌شود در ابتدا برای خود جایی را رزرو کنید تا دچار سرگردانی نشوید. چه بهتر اگر این اقامتگاه دارای وسایل تفریحی باشد تا حتی درون ویلا هم بتوان به گذران دلچسب اوقات فراغت بپردازیم. اجاره و رزرو یک آپارتمان در تهران با میز بیلیارد می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت شب، ویلا، سوئیت، آپارتمان و خانه‌های جنگلی مورد نظر خود را در هر منطقه از ایران انتخاب کنید و سپس با خیال راحت به سفر و گردشگری بپردازید.


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *