تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی, معرفی تور

همه ی آنچه باید از پاتایا بدانیم 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

بهترین تور پاتایا در نوروز 98 چگونه انتخاب کنم؟

در این مقاله از وب سایت گردشگری درباره چگونگی انتخاب بهترین تور پاتایا در نوروز 98 سخن خواهیم گفت پس در ادامه با ما همراه باشید.

در سال های اخیر پاتایا یکی از محبوب ترین مقاصد ایرانی ها به شمار می آمده و تور پاتایا یکی از پرفروش ترین خدمات گردشگری شناخته می شده است. اما به رغم این مساله، آن چنان که باید، درک و شناختی مناسب از جاذبه ها و دیدنی های این شهر وجود ندارد. ما در این نوشته، به کشور تایلند سفر می کنیم و برفراز شهر پاتایا به پرواز درمی آییم. اگر حضور در پاتایا بخشی از برنامه های پیش روی شماست، مطالعه سطرهای پیش رو خالی از لطف نخواهد بود. با ما همراه باشید.

تور پاتایا در نوروز 98
تور پاتایا در نوروز 98

چرا تور پاتایا پرفروش است؟

شاید دلیل اصلی طرفداران بی شمار سفر به پاتایا، فراهم آمدن دنیایی از امکانات با هزینه ای اقتصادی و ارزان باشد. پاتایا شهری است که به خانواده ها مراکز خرید، مناظر طبیعی و مقاصد تاریخی و باستانی ارائه می دهد و در عین حال برای افرادی که تنها سفر می کنند، نوع خاصی از خوشگذرانی که در جایی دیگر از دنیا نظیر ندارد. باری، پاتایا مقصدی است رویایی برای همه سلیقه ها، با هزینه ای کم و ناچیز.

تور پاتایا در نوروز 98
تور پاتایا در نوروز 98

علت محبوبیت پاتایا چیست؟

تایلندی ها به کل مردم خونگرم و مهمان نوازی هستند. در نتیجه زمانی که به پاتایا یا هر شهر این کشور پا می گذارید، فارغ از بودجه و خدمات درخواستی، با احترام و تکریم مواجه می شوید. این احساس پذیرفته شدن بین مردم بومی و مشاهده روی خوش و لبخند، چیزی نیست که در کشورهای دیگر به راحتی یافت شود. همچنین، شما برای اسکان، سفرهای شهری و البته تهیه غذا هزینه زیادی پرداخت نخواهید کرد و زمانی که در شهر قدم می زنید، با فشردگی جاذبه های گردشگری مواجه خواهید شد و به همین دلیل، برای سفری پربار، نیازی به طی مسافت های طولانی نخواهید داشت. در یک طرف باغ گیاه شناسی نانگ نونچ قرار گرفته و در سویی دیگر باغ ببرهای سیرارچا. به طور خلاصه می توان گفت، روی خوش مردم، هزینه پایین خرید و گستردگی انتخاب ها علل اصلی محبوبیت پاتایا به حساب می آیند.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

معرفی جاذبه های پاتایا

شهر ساحلی تایلند تنها کاباره و کلوب و خوشگذرانی های اینچنینی ندارد و پر است از جاذبه های زیبا، در قد و قامت کلاس جهانی گردشگری. این شهر سالانه بیش از پنج میلیون توریست جذب می کند و نباید دیدنی هایش را تا سطح مذکور پایین آورد. به روی، ما در این بخش سه مصداق معرفی می کنیم و امیدواریم همین سه نمونه بتوانند تصویر دقیق تری از پاتایا برای مخاطبین ترسیم کنند.

مقصد اول؛ بازدید از Siam Pattayaو Chanthaburi Sapphire Mines

درصورتی که خانوادگی سفر کرده اید یا ماه عسل خود را به تور پاتایا آورده اید، باید بگوییم مقصد اول شما این قابلیت را دارد تا یک روز کامل سرگرمی و شادی و هیجان به دنبال داشته باشد. شما در این پارک ها تمثال هایی از جاذبه های معروف سراسر دنیا مشاهده می کنید(پل لندن، مجسمه آزادی، بودا و بسیاری دیگر) و در فضایی سرسبز و آرام، مجالی برای خلوت با خویشتن خویش می یابید.

تور پاتایا در نوروز 98
تور پاتایا در نوروز 98

مقصد دوم؛ SKY Pattaya Rocket Ball Ride

در صورتی که شجاع هستید و اطمینان دارید معلق بودن در هوا مشکلی برای سلامتتان ایجاد نمی کند، توصیه می کنیم به طور حتم شهربازی پاتایا را در برنامه ها قراردهید زیرا آن چه تا به حال در فضاهایی این چنینی به اسم بازی های هیجان انگیز به خوردمان داده اند، در برابر این جاذبه پاتایا شوخی است. این شهربازی در Walking Street قرار دارد و از پنج بعد از ظهر تا چهار صبح آماده سرویس دهی است.

مقصد سوم؛ Flight Of The Gibbon

شما را نمی دانیم، اما برای طیف وسیعی از گردشگران، امکان آویزان شدن از یک طناب و پیمودن مسافتی در ارتفاع تجربه ای است که تا آخرین لحظه حیات در خاطر باقی می ماند. اگر چنین فضایی شما را نیز به وجد می آورد، باید به توری بپیوندید که بازدید از Flight Of The Gibbon را در برنامه هایش گنجانده است. البته، نگران نباشید زیرا برای اینکار تمامی جوانب ایمنی سنجیده شده است و کودکان هم می توانند از تور پاتایا لذت ببرند (به شرط داشتن قد بالای یک متر).

تور پاتایا در نوروز 98
تور پاتایا در نوروز 98

امیدواریم این نوشته توجه شما را به تورپاتایا جلب کرده باشد و تصویر جدیدی از این شهر ساحلی در اختیار شما قرار داده باشد. پرواضح است که در این قالب محدود، فرصت معرفی سایر جاذبه های پاتایا مقدور نبود. در نتیجه، خوشحال می شویم برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل کنید.

منبع: تور لحظه آخری


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۵

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *