تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
آسیا, سنگاپور

جاهای دیدنی سنگاپور را بیشتر بشناسید 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

جاهای دیدنی سنگاپور

در این مقاله از مجله سفر و گردشگری تاپ تراول تصمیم گرفتیم تا شما را با بهترین جاهای دیدنی سنگاپور آشنا کنیم پس اگر قصد رزرو تور سنگاپور را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با مکانهای شگفت انگیز و دیدنی این کشور آشنا شوید.

سنگاپور یک مکان عالی برای بازدید و یا زندگی است، زیرا بسیاری چیزهای هیجان انگیز وجود دارد که شما می توانید انجام دهید بدون توجه به اینکه شما یک توریست هستید یا یک فرد محلی. با دانستن اینکه تصمیم بگیرید چه کارهایی انجام دهید می تواند ناامید کننده باشد، مجله گردشگری تاپ تراول یک لیست از بهترین چیزهایی را که می توانید ببینید و انجام دهید، تهیه کرده است.

باغ های خلیج سنگاپور – Gardens by the Bay

مسلما یکی از نقاط شناخته شده سنگاپور، چشم انداز باغ های خلیج می باشد که به عنوان مجموعه ای مانند یک سیاره بیگانه است. ویژگی برجسته آن مجموعه درخت های عظیم آن است که دارای 18 باغ عمودی است و بلندترین آن نزدیک به 20 طبقه است. بهترین زمان برای دیدن این باغ ، شب است. ورود به باغ توسط خلیج آزاد است و پارک روزانه از ساعت 5 صبح تا 2 صبح باز است.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی
باغ های خلیج سنگاپور
باغ های خلیج سنگاپور

جزیره پولائو اوبین – Pulau Ubin

پولائو اوبین (Pulau Ubin) یک جزیره کوچک در شمال شرقی سنگاپور است. از آسمان خراش ها و اتومبیل ها در این جزیره خبری نیست، این جزیره یادآور آنچه سنگاپور در چند دهه قبل بوده است می باشد. این مکان، محل یکی از آخرین روستاهای سنتی سنگاپور است و ساکنان آن زندگی ساده ای را که توسط ماهیگیری و کشاورزی پشتیبانی می شود، می گذرانند. برای اینکه بیشترین استفاده را از سفر خود به Pulau Ubin، ببرید یک دوچرخه اجاره کنید و به طور کامل این جزیره را کشف کنید، بازدید از محل مقدس دختر آلمانی و سایر نشانه های سنگاپور. برای رسیدن به پولائو اوبین، می توانید با کشتی از ترمینال بندرگاه چانگی بروید.

جزیره پولائو اوبین
جزیره پولائو اوبین

باغ وحش سنگاپور – The Singapore Zoo

اولین بار در سال 1973 افتتاح شد، باغ وحش سنگاپور تقریبا 70 هکتار وسعت دارد و بیش از 300 گونه از حیوانات را شامل می شود. این باغ وحش به خاطر طراحی آن ستایش شده است، و از مدل “باز” استفاده می کند تا حیوانات کمتر در محوطه محدود شوند و احساس اسارت کنند. برای کمک به بازدیدکنندگان در اطراف بخش های باغ وحش، انواع روش های حمل و نقل، از جمله تراموا و قایق ها را ارائه می دهند. برای تجربه چیزی منحصر به فردتر، شما می توانید از باغ وحش بعد از تاریکی بازدید کنید زمانی که باغ وحش برای سافاری شب باز می شود و نگاهی اجمالی به رفتار و حرکات حیوانات در شب داشته باشید.

باغ وحش سنگاپور
باغ وحش سنگاپور

به محله های فرهنگی سنگاپور سر بزنید!

بعضی از ثروتمندترین میراث سنگاپور در محدوده های فرهنگی آن قرار دارند: شهر چینی، هندوستان کوچک و خیابان عرب. به یک پیاده روی و بازدید در اطراف هندوستان کوچک بروید تا به تنوع مذهبی پی ببرید و برای یک بشقاب از برنج و مرغ میشلین استار (Michelin star) به صف بایستید. در خیابان عرب غذاهای مدیترانه ای را امتحان کنید و سپس یک شب لذتبخش را با قلیان و تماشای مردم بگذرانید.

غذاهای محلی بخورید!

بهترین روش برای قدردانی از فرهنگ یک کشور، خوردن غذاهای محلی آن است. در سنگاپور، با نفوذ از سراسر منطقه، قطعا کمبود غذای محلی وجود ندارد! با توجه به علاقه مندی های محلی از خرچنگ تند، لاکسا، برنج و مرغ و موارد دیگر، از نمونه های مالایایی، تامیل و غذاهای چینی استفاده کنید که در سراسر شهر نیز متداول است. برای پیدا کردن بهترین مکان برای خوردن غذاهای محلی، به محلی که مردم محلی میروند بروید و به یک مرکز hawker centre بروید که در آنجا میتوانید غذای کمتر از 10 دلار بخرید!

جاهای دیدنی سنگاپور

از یک موزه بازدید کنید

یکی دیپر از جاهای دیدنی سنگاپور بازدید از موزها می باشد. بازدید از موزه یک فعالیت عالی برای زمانی است که آب و هوای سنگاپور برای فعالیت های در فضای باز خیلی گرم یا بارانی است. سنگاپور دارای طیف وسیعی از موزه های جهان است که به موارد مختلف می پردازد. برخورد جهان هنر و فناوری را در موزه ArtScience ببینید، یا در مورد تاریخ سنگاپور در گالری تاریخ موزه سنگاپور در مورد تاریخ سنگاپور بدانید. حتی موزه هایی برای اسباب بازی های پرنعمت و تمبرهای جمع آوری شده وجود دارد!

جاهای دیدنی سنگاپور


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *