تجربه ای لوکس از   تور استانبول  همراه با ایوار
رپورتاژ آگهی, معرفی تور

۶ اشتباه بزرگی که در خرید تور اروپا مرتکب می‌شوید! 

اجاره ماشین در دبی
تور ترکیه سلام پرواز تور لحظه آخری

اشتباهات بزرگ در خرید تور اروپا چیست ؟

در این مقاله از معرفی تورهای خارجی درباره اشتباهات بزرگی که اکثر افراد در خرید تور اروپا انجام می دهند صحبت خواهیم کرد . پس اگر قصد خرید تور اروپا را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

 با توجه به اینکه اکثرا تورهای اروپایی در کشورهای حوزه شینگن برگزار می‌شود، خرید تور اروپا یکی از بهترین روش‌های تقویت تاریخچه سفری می‌باشد. اما معمولا در زمان خرید تورهای اروپایی به یک سری نکات مهم توجه نمی‌شود که در نهایت منجر به ریجکتی ویزای متقاضیان می‌شود! ما در این مطلب قصد داریم نکات مهم خرید تور اروپا را برای شما بیان کنیم تا از 6 اشتباه رایج در زمان خرید تور اروپا جلوگیری کنید!

خرید تور اروپا
خرید تور اروپا

1- برای گرفتن ویزای شینگن چقدر شانس دارید؟

درصد موفقیت در اخذ ویزا به عواملی همچون کشور مقصد، شرایط مالی و تاریخچه سفری متقاضی، انفرادی و یا گروهی بودن تور انتخابی شما بستگی دارد. در حال حاضر فقط کشور ایتالیا سخت‌گیری کمتری در اخذ ویزا به متقاضیان ایرانی نسبت به دیگر کشورهای شینگن دارد. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که در تورهای گروهی شانس ویزا  20% بیشتر از تورهای انفرادی می‌باشد و کشورهای مجارستان، اسپانیا و سوئیس شرایط بهتری برای اخذ ویزا در تورهای گروهی در نظر گرفته‌اند. در صورتی که تاریخچه سفری و منابع مالی خوبی ندارید، فکر گرفتن ویزا از کشورهای فرانسه، آلمان، هلند و چک را از سرتان بیرون کنید!

2- تمکن مالی ویزای تورهای اروپایی باید چقدر باشد؟

ایده‌آل ترین تمکن مالی ویزای کشورهای شینگن مبلغی بین 100،000،000 تا 150،000،000 تومان برای هر نفر می‌باشد. توجه داشته باشید که این مبلغ ایده‌آل می‌باشد و ممکن است که شما با نصف این مبلغ هم موفق به اخذ ویزا شوید! از نظر ما تمکن مالی اهمیتی در اخذ ویزا ندارد و مهم ترین ملاک برای سفارت، گردش 3 تا 6 ماهه حساب متقاضی می‌باشد. مهم نکته‌ای که در تمکن مالی به شما گفته نمی‌شود این است که تا زمان صدور جواب ویزا به هیچ عنوان به مبلغ مانده حساب خود دست نزنید. برگه‌های تمکن مالی از سوی سفارت‌خانه‌ها استعلام می‌شود. ممکن است زمانی که سفارت تمکن مالی شمارا استعلام می‌کند، مبلغ ارائه شده با مبلغ واقعی حساب شما مغایرت داشته باشد و درخواست ویزای شما ریجکت شود.


 لیدوما    

             | اجاره ویلا در رامسر | اجاره سوئیت در کیش


اقامتگاه بوم گردی

3- محبوب‌ترین تورهای اروپا مربوط به کدام کشورهاست؟

متاسفانه محبوب ترین مقاصد اروپایی از روی شرایط اخذ ویزا تعیین می‌شود! در حال حاضر تور ایتالیا با توجه به شرایط آسان اخذ ویزا که برای ایرانیان در نظر گرفته است، از محبوب ترین تورهای اروپایی می‌باشد. پس از آن، تورهای گروهی مجارستان می‌باشد. می‌توان گفت که در تورهای گروهی مجارستان شما شانس 90% برای اخذ ویزا خواهید داشت! چرا که ویزای مجارستان به صورت گروهی اقدام می‌شود و همین امر به افسران ویزا اثبات می‌کند که شما پس از مدت زمان اقامت حتما به کشور خود برمی‌گردید.

خرید تور اروپا
خرید تور اروپا

4- تورهای انفرادی اروپا را انتخاب نکنید!

در تورهای گروهی اروپا، شانس ویزای شما 20% بیشتر از تورهای انفرادی می‌باشد. بزرگترین مزیت خرید تورهای گروهی اروپا، حضور تور لیدر می‌باشد. از مزایای حضور تور لیدر در تورهای گروهی می‌توانیم به شناخت اماکن تفریحی و توریستی، راهنمایی در پرداخت هزینه‌ها، برگزاری گشت‌های شهری و راهنمایی برای جابجایی در شهر اشاره کنیم.

5- چرا باید ضمانت نامه بانکی پرداخت کنیم؟

ضمانت نامه بانکی تورهای اروپایی با هدف اعتماد به بازگشت متقاضیان و از سوی آژانس هواپیمایی دریافت می‌شود. مبالغ ضمانت‌نامه‌های بانکی از 60 تا 150 میلیون تومان متغییر می‌باشد و مبلغ دقیق آن با توجه به شرایط متقاضی تعیین می‌شود. ضمانت بانکی در وجه آژانس مسافرتی صادر می‌شود و تاریخ پرداخت آن باید برای 2 روز بعد از بازگشت از مقصد باشد. در صورتی که شما به کشور محل اقامت خود برنگردید، مبلغ ضمانت نامه به نفع آژانس مسافرتی واخواهی می‌شود.

6- بهترین روش انتخاب آژانس مسافرتی برای خرید تور اروپا چیست؟

در وهله اول این نکته مهم را در نظر باشید که اگر هر آژانسی کلمه ویزای تضمینی را به کار گرفت، سریعا تلفن را قطع کنید! چرا که هیچکس نمی‌تواند هیچ تضمینی در رابطه با اخذ ویزا به شما بدهد و تصمیم گیرنده اصلی فقط و فقط افسران ویزای کشور مقصد می‌باشد. در مرحله بعد، فقط می‌توانید خدماتی که برای خرید تور اروپا به شما ارائه می‌شود را با مبلغی دریافتی آن مقایسه کنید تا متوجه شوید که آیا این مبلغ معقول است و یا خیر؟ سعی کنید تا جایی که می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به تور اروپا را از آژانس مد نظرتان بگیرید و تمامی اطلاعات را با عقل و منطق خود و خدمات دیگر آژانس‌ها بررسی کنید.

آژانس هواپیمایی نهال گشت با دارا بودن 45،000 نفر باشگاه مشتریان سالانه اقدام به برگزاری تورهای ترکیبی، تورهای گروهی، تورهای لوکس، تورهای ارزان و تورهای دور اروپا می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تورهای اروپای نهال گشت می‌توانید به سایت NahalGasht.com مراجعه کنید و یا با شماره 02633143 در تماس باشید!


   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مرتبط

یک دیدگاه

  1. شهاب شیردل

    امتیاز بازدید کننده: ستاره ها ۱

دیدگاهتان را بنویسید

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *